Miks mun puoliso menee hetkessä syviin vesiin ja heemostuu tolkuttomasti jos sanon jotain mistä ei tykkää. Sit mököttää tunteja ja on haavoittunut awkä auuttunut. Makkaa vaan vihainen ilme naamalla.
Esim tänään kun ajoi autoa niin sanoin ettei ajaisi niin lujaa mutkissa siis käännökssä kun tytölle/lapaelle tulee huono olo. Lapai aiis valitti matkapahoinvointia. Niin puoliao alkoi huutamaan että hän osaa ajaa autoa ja on hyvä ajamaan,on ajanut aatoja tuhanaia kilometrejä työkseen. Huusi että haastan riitaa ja ayyttelen häntä ja mitätöin jne. Yeotin sanoa tiedän hänen olevan hyvä kuski mutta mutkissa voisi ajaa rauhallisemmnin kun tyttö kyydissä. Niin huusi että vieläkö jatkat että wtkö osaa lopettqa ja olla hiljaa. Olin aitten hiljaa mutta ei ollut yhtään kiva kun puoliso koko illan mökötti vihaisena ja mako vaan. Meinas että mwni voimat kun vqlitin ja syyllistin.
Myt tunne etten uskalla huomauttaa mistään tqi sanoa kuin mukavia asioita koska reagoi aina voimakkaaati.
Sanoin nyt illalla ettei huutqiai tytön kuullen miin kuulemma pqkko huutaa wttä mun nalkutua loppuu. En sitten puhunut mitään,annan olla. Tiedän että leppyy yön aikana mutta jos erehdyn sanomaan jotain miatä ei tykkää,on helvetti hetkessä valloillaan ja se kestää 1-2 vuorokautta.
Saa olla aina varuillaan mitä sanoo. Meillä menee ihan hyvin jos puhun vaan kivoja asioita.
Syviin vesiin
6
161
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja liaää. Että puoliso on mwlko kova valittamaqn mutta joa en reagoi niin ei tuu riitaq. Eqim laitoin hänen puuroon mansikoita niin piti 5 minuutin saarnan miten inhoaa mansikoita. Kävelee ja valittaa mika vessqn ovi on raollaan,miks kenkä vinossa lattialla jne jne
- Anonyymi
Minä en haluaisi olla hetkeäkään missään tekemisissä noin käyttäytyvän ihmisen kanssa.
- Anonyymi
En kestäisi sekuntiakaan tollasta narisevaa ämmää. Naiset tekeytyy kanoiksi. Osa miehistä on kanoja ja femiinejä. Ne vaan narisee ja valittaa. Naiset esittää tyhmää. Olen itse nainen.
- Anonyymi
Miksi ootte yhdessä jos on noin vaikeeta.
- Anonyymi
No voi että.
Aikuislapsi?
Lapsilla usein tuo impulssikontrolli on kehittymättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713378
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541899Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471829Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591744- 771614
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3441558Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811409The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251165- 1581162