Kirottu

Anonyymi-ap

Kävellessäni eilen kotiin, rastaat lirkuttivat puissa sekä katuja pestiin, ja ilma tuoksui etäisesti kesäyöltä. Roskapönttöihin oli ilmestynyt pari uutta mielipidettä ja yksi tapahtuma, johon ajattelin syvemmin tutustua, mutta en viitsinyt eilen valokuvata sen välittämää sanomaa, enkä tänään aamulla edes muista mikä tapahtuma se oli ja missä. Kaupungin syvimmät tunnot löytyvät aina sähkökaappien ja roskapönttöjen kyljistä.

Seuraavat viisikymmentä metriä perässäni käveli nuori mies, joka oli opetellut puhumaan nopeasti. Lauseet olivat yllättävän tiukkoja, asiasisältöisiä ja informatiivisia. Minulle tuli tunne, että hän oli hyvin älykäs kaveri, sillä hän kykeni esittämään minulle kuin paletilla kaiken sen, jota hän on, on ollut ja haaveilee olevansa. Tällainen on erinomainen suoritus viidenkymmenen metrin matkalla, kun kävelyvauhti on tavanomaista lujempi.

Ylläpidän tässä ideaa siitä, että kyseessä saattoi olla eräänlainen nauhoitus, joka oli toistettu kadulla lukemattomia kertoja. Tiiviys ja saumattomuus yhdessä sujuvuuden ja epäröimättömyyden kanssa viittasivat tällaiseen mahdollisuuteen, ellei jopa ilmiselvään lopputulokseen. Etenkin haluan tässä korostaa sitä että lopputulos ei ollut keskustelu, vaan informaatiopurske, jonka lopussa minulta pyydettäisiin rahaa, kuten sitten kävi. Hän pyysi minulta vitosta.

Tästä vitosesta voisi aloittaa uuden keskustelun, mutta en viitsi. Kerroin tälle miekkoselle tuntemattomalla kielellä, ettei minulla ole tätä hänen kaipaamaansa viiden euron seteliä. Ei minulla ole koskaan mukanani käteistä, pankkikorttia tai arvoesineitä, kuten kaulakoruja, sormuksia tai korvakoruja. Olen kadulla yhtä köyhä kuin hän, ellen köyhempi. En minä tiedä mitä hänen taskuissaan on ja kuinka paljon, joten ehdotin, että vertailisimme juuri pestyllä kadulla sitä mitä meillä todellisuudessa on.

Hän ei ymmärtänyt minua. Tämän jälkeen hän kirosi minut ja kääntyi takaisin sinne mistä juuri oli tullut.

Mutta kuinka hän sen lausui ja millä sanoilla, oli kuin pieni arpajaisvoitto, sillä olen suhteellisen kiinnostunut hieman kaikesta.

(hihitystä)

35

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kumma juttu

Olin aivan varma että minua huvittaisi kirjoittaa ensimmäisen perään toisen tekstin, mutta minua ei huvita.

Ja jos ei huvita niin mitään ei synny.

Sellaista se vain on.

(naurua)

• Anonyymi

Mjoo

Ehkä minulle langetettu kirous on jo alkanut vaikuttaa. Itseäni ei nimittäin ole koskaan ennen kirottu. En ainakaan ole kuullut, että olisi. Ja jos onkin, niin kirouksen langettaja on ollut epäpätevä ja taidoissaan ja tiedoissaan luokaton, eikä hänen keitoksensa eivätkä nukketemppunsa ole toimineet, sillä olen voinut oikein hyvin aina tähän päivään asti.

En löydä netistä mitään vastakirousainetta. Yliopiston apteekin puhelinpäivystyksessä kuuntelivat kyllä asiani, mutta hyllyistä löytyi vain sitä kuuluisaa ei oo - juttua, jolla ei tee mitään.

Ja vastakirousuutteeseen varmaan tarvitaan resepti.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Ehkä minulle langetettu kirous on jo alkanut vaikuttaa. Itseäni ei nimittäin ole koskaan ennen kirottu. En ainakaan ole kuullut, että olisi. Ja jos onkin, niin kirouksen langettaja on ollut epäpätevä ja taidoissaan ja tiedoissaan luokaton, eikä hänen keitoksensa eivätkä nukketemppunsa ole toimineet, sillä olen voinut oikein hyvin aina tähän päivään asti.

En löydä netistä mitään vastakirousainetta. Yliopiston apteekin puhelinpäivystyksessä kuuntelivat kyllä asiani, mutta hyllyistä löytyi vain sitä kuuluisaa ei oo - juttua, jolla ei tee mitään.

Ja vastakirousuutteeseen varmaan tarvitaan resepti.

(hirn)

Kirouksen eteneminen

En ole täysin varma kuinka kirous ihmisessä etenee, eli onko se kefalokaudaalista vai sepsiksen kaltainen akuutti tila. Nouseeko kirotulla potilaalla kuume, vai alijäähtyykö tämä hypotermiansa jälkeen kryostaattiseen tilaan.

Minun on käytävä kirjahyllyllä. Kenties rivistöjeni kätköissä on jotain lievittävää.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirouksen eteneminen

En ole täysin varma kuinka kirous ihmisessä etenee, eli onko se kefalokaudaalista vai sepsiksen kaltainen akuutti tila. Nouseeko kirotulla potilaalla kuume, vai alijäähtyykö tämä hypotermiansa jälkeen kryostaattiseen tilaan.

Minun on käytävä kirjahyllyllä. Kenties rivistöjeni kätköissä on jotain lievittävää.

(reps)

Hitto soikoon!

Minulla on vaivoinani n. 4000 kirjaa, eli olen muuttofirmojen ja ystävieni pahin painajainen tai kirous. Lisäksi on hieman musiikkia. Musiikkia on aika paljon. Sitten on kaikenlaista asioihin liittyvää.

En keksinyt oikein mitään hyvää kirjaa kirouksen ehkäisyyn tai poistoon. Musiikki tuskin toimii, tai omat jutut. Lähin mahdollinen antikiroustuote, jonka löysin, on Bob Marleyn koko tuotanto.

Mutta takaisin kiroukseeni.

Kävin varmuuden vuoksi pesemässä käteni ja hampaani. Tämän jälkeen pesin kasvoni. Ajattelin myös mennä suihkuun ja pestä vuodevaatteet, sillä langetettu kirous saattaa levitä pisaratartuntana ja olla näin ehkäistävissä vain huolellisella hygienialla, eli pysymällä kaukana kaikenmaailman noidista, velhoista ja poppamiehistä; valtionkirkosta en tiedä, sillä sellaisia instituutiota rahoitetaan muilla keinoin. En lle alan asiantuntija.

Ajattelin polttaa eiliset vaatteeni, vaikka kuinka vihloisi. Mutta mitä naapurini sanoisivat, jos käryttäisin keskiviikkoaamuna rättejäni pihagrillissä.

Eivät varmaan mitään.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hitto soikoon!

Minulla on vaivoinani n. 4000 kirjaa, eli olen muuttofirmojen ja ystävieni pahin painajainen tai kirous. Lisäksi on hieman musiikkia. Musiikkia on aika paljon. Sitten on kaikenlaista asioihin liittyvää.

En keksinyt oikein mitään hyvää kirjaa kirouksen ehkäisyyn tai poistoon. Musiikki tuskin toimii, tai omat jutut. Lähin mahdollinen antikiroustuote, jonka löysin, on Bob Marleyn koko tuotanto.

Mutta takaisin kiroukseeni.

Kävin varmuuden vuoksi pesemässä käteni ja hampaani. Tämän jälkeen pesin kasvoni. Ajattelin myös mennä suihkuun ja pestä vuodevaatteet, sillä langetettu kirous saattaa levitä pisaratartuntana ja olla näin ehkäistävissä vain huolellisella hygienialla, eli pysymällä kaukana kaikenmaailman noidista, velhoista ja poppamiehistä; valtionkirkosta en tiedä, sillä sellaisia instituutiota rahoitetaan muilla keinoin. En lle alan asiantuntija.

Ajattelin polttaa eiliset vaatteeni, vaikka kuinka vihloisi. Mutta mitä naapurini sanoisivat, jos käryttäisin keskiviikkoaamuna rättejäni pihagrillissä.

Eivät varmaan mitään.

(hihitystä)

Kirous etenee

Kirouksen etenemisen merkkejä ovat jatkuvat vastoinkäymiset arjen pyörittämisen yksinkertaisuudessa. Eli jos huomaat kylpyhuoneen peilin olevan leimattu sormenjäljellä, niin tämä tahrainen, suorastaan sotkuinen saastaisuus johtuu kirouksesta, ei sinusta. Se on vain sormenjälki sinun omassa peilissäsi, täysin tahaton, ehkä jopa tahraton. Mutta kirous, se tekee siitä maailmanlopun.

Juuri tällä tavalla kirous ihmisessä etenee; luin tämän käsiini osuneesta muistilapusta, jotka ovat kivan värisiä ja niitä voi liimailla melkein minne tahansa. Niissä ei välttämättä tarvitse lukea mitään.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirous etenee

Kirouksen etenemisen merkkejä ovat jatkuvat vastoinkäymiset arjen pyörittämisen yksinkertaisuudessa. Eli jos huomaat kylpyhuoneen peilin olevan leimattu sormenjäljellä, niin tämä tahrainen, suorastaan sotkuinen saastaisuus johtuu kirouksesta, ei sinusta. Se on vain sormenjälki sinun omassa peilissäsi, täysin tahaton, ehkä jopa tahraton. Mutta kirous, se tekee siitä maailmanlopun.

Juuri tällä tavalla kirous ihmisessä etenee; luin tämän käsiini osuneesta muistilapusta, jotka ovat kivan värisiä ja niitä voi liimailla melkein minne tahansa. Niissä ei välttämättä tarvitse lukea mitään.

(hirn)

Kirous kuljettaa

Olen nyt täysin varma, että kirous minussa on ottanut ylivallan kaikesta hyväksi ja hedelmälliseksi havaitussa, ja korvannut nämä lahjat mädillä omenoilla elämäni puussa. Varjot liikuskelevat lattioilla kuin etsien kotia ja pattereista on sihinä tauonnut. Kuuntelen kylmiä pattereita: ei mitään. Kuuntelen jättimäisiä seiniä: hiljaisuus. Kävelen ympyrää asunnossa kietoutuneena ruumiiseeni. Puren kynsiä ja tuijotan kellon sekuntiviisaria hiukset hajallaan kuin luolasta ulos heitetyllä peikolla. Tunnen, että sydämeni pimenee pimenemistään, kunnes se lopulta palaisi hiljalleen tuhkaksi ja haihtuisi maailman tuuliin.

Kirous on tehnyt minusta ylidramaattisen. Ja jos tämä kiroukseni langettaja seisoisi nyt edessäni ja pyytäisi minulta sitä kirottua vitosta, niin antaisin sen hänelle. Levittäisin reiteni ja anoisin häntä ottamaan sen minulta.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirous kuljettaa

Olen nyt täysin varma, että kirous minussa on ottanut ylivallan kaikesta hyväksi ja hedelmälliseksi havaitussa, ja korvannut nämä lahjat mädillä omenoilla elämäni puussa. Varjot liikuskelevat lattioilla kuin etsien kotia ja pattereista on sihinä tauonnut. Kuuntelen kylmiä pattereita: ei mitään. Kuuntelen jättimäisiä seiniä: hiljaisuus. Kävelen ympyrää asunnossa kietoutuneena ruumiiseeni. Puren kynsiä ja tuijotan kellon sekuntiviisaria hiukset hajallaan kuin luolasta ulos heitetyllä peikolla. Tunnen, että sydämeni pimenee pimenemistään, kunnes se lopulta palaisi hiljalleen tuhkaksi ja haihtuisi maailman tuuliin.

Kirous on tehnyt minusta ylidramaattisen. Ja jos tämä kiroukseni langettaja seisoisi nyt edessäni ja pyytäisi minulta sitä kirottua vitosta, niin antaisin sen hänelle. Levittäisin reiteni ja anoisin häntä ottamaan sen minulta.

(hirn)

Kirottua

Kirous saa minut tuntemaan itseni julmaksi, piittaamattomaksi ja epäystävälliseksi. Minä en auta hädässä olevia ihmisiä, kun he tarvitsevat apua. Minä en ole mikään avuntarjoaja tai neuvontapiste. Kirous on tehnyt minusta yksinäisen olennon, joka pohdiskelee omaa merkitystään. Kaiken merkitystä.

Voi helvetti!

Tästä lähtien pidän aina käteistä mukana, tai joudun kadotukseen.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirottua

Kirous saa minut tuntemaan itseni julmaksi, piittaamattomaksi ja epäystävälliseksi. Minä en auta hädässä olevia ihmisiä, kun he tarvitsevat apua. Minä en ole mikään avuntarjoaja tai neuvontapiste. Kirous on tehnyt minusta yksinäisen olennon, joka pohdiskelee omaa merkitystään. Kaiken merkitystä.

Voi helvetti!

Tästä lähtien pidän aina käteistä mukana, tai joudun kadotukseen.

(reps)

Vastakirous

Yksinäisen ihmisen, jolla on vähän samanhenkisiä, kirottuja ystäviä, tulee olla vahva. Muuten alkaa ritinä ja pauke, kunnes jää murtuu ja ihminen hukkuu hyiseen veteen.
        Mutta koska itse olen keskivertoa parempi uimari, niin voin olla ja hyppiä hieman vapaammin. Minun siis tulee loihtia esiin vastakirous kiroukseni asettajalle. Katson, että vain vastakirous on tarpeeksi vahva poistamaan oman kiroukseni kirotut, omasta mielestäni epäoikeudenmukaiset piirteet.

Lähden liikkeelle siitä että en ole tehnyt mielestäni mitään väärin. Joten jotten enää tästä lähtien saisi paahtoleipää juuttumaan jumiin paahtimeen, enkä varvastani osumaan kipeästi kynnykseen, tai tullakseni kiljuneeksi sukuelimeni lääketieteellistä ja virallista nimeä, oktaavein, samalla läikytellessäni aamukahvia lattialle, asetan sinulle, kerjääjäni, vastakirouksen oman hyvinvointini vuoksi.

Kauhean tuhmaa.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastakirous

Yksinäisen ihmisen, jolla on vähän samanhenkisiä, kirottuja ystäviä, tulee olla vahva. Muuten alkaa ritinä ja pauke, kunnes jää murtuu ja ihminen hukkuu hyiseen veteen.
        Mutta koska itse olen keskivertoa parempi uimari, niin voin olla ja hyppiä hieman vapaammin. Minun siis tulee loihtia esiin vastakirous kiroukseni asettajalle. Katson, että vain vastakirous on tarpeeksi vahva poistamaan oman kiroukseni kirotut, omasta mielestäni epäoikeudenmukaiset piirteet.

Lähden liikkeelle siitä että en ole tehnyt mielestäni mitään väärin. Joten jotten enää tästä lähtien saisi paahtoleipää juuttumaan jumiin paahtimeen, enkä varvastani osumaan kipeästi kynnykseen, tai tullakseni kiljuneeksi sukuelimeni lääketieteellistä ja virallista nimeä, oktaavein, samalla läikytellessäni aamukahvia lattialle, asetan sinulle, kerjääjäni, vastakirouksen oman hyvinvointini vuoksi.

Kauhean tuhmaa.

(hihitystä)

Vastakirouksen kirottu resepti

Huomasin sinut jo kaukaa ja tiesin mitä tulisi tapahtumaan. Sinä valitsit minut uhriksesi kaikkien muiden ihmisten joukosta. Väkeä ei ollut aukiolla paljon, mutta tarpeeksi välttääkseen tungoksen. Kurvasit kädet reisitaskuissa takavasemmalle ja aloitit monologisi käyttäen kummallista kieliasua ja murretta. Ihmettelin sitä hetken. Puhuit kuin kone; konepuhuminen on sitä että puhuu kuin yksinään yleisölle, jonka läsnäoloa ei ymmärrä faktaksi. Kone vain puhuu levynsä tyhjäksi ja laite sammuu. Sinä olet kuollut, mutta et ymmärrä sitä, kerjääjäni. Mutta sinä hetkeksi heräsit henkiin, kun kirosit minut ja solvasit minua.

Sinun tulisi olla kiitollinen, kerjääjäni.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirous etenee

(hirn)

no ihan takuulla :), lisäksi jos löytyy hammastahnatahroja niin häviön puolella ollaan jo ja vahvasti, luovutusvoitto on ainut vaihtoehto. Ei voi kuin käydä lattialle lepäämään odottaen sitä jotain vääjäämätöntä.
        Kirouksen kauneus piileekin juuri siinä ettet tiedä koska viimeistään se vie mennessään RIP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no ihan takuulla :), lisäksi jos löytyy hammastahnatahroja niin häviön puolella ollaan jo ja vahvasti, luovutusvoitto on ainut vaihtoehto. Ei voi kuin käydä lattialle lepäämään odottaen sitä jotain vääjäämätöntä.
        Kirouksen kauneus piileekin juuri siinä ettet tiedä koska viimeistään se vie mennessään RIP

Mjoo

Juurikin näin.

Kuka se sanoi, että tässä makaan enkä muuta voi?

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Juurikin näin.

Kuka se sanoi, että tässä makaan enkä muuta voi?

(naurua)

Kolme tapaa käsitellä makailua:
        Luther ilmoitti ettei muuta voi, teki sen seisaaltaan -selkärangallinen versio
        Kastemato toiselle -selkärangaton versio
        Tässä makaan enkä muuta voi - selkärankaisen selkärangaton versio

• Anonyymi

Olisit sanonut miehelle ettei oo 5 euron seteliä mutta voit maksaa sen luonnossa eli kunnon seksituokio 5 senttiä eli ainakin 100 kertaa sekstailette plus korot eli 300 kertaa sekstailette ja korko kasvaa eli oliskos teistä tullut pari ja seksi ikuinen velka ja itse ehdotat tätä

• Anonyymi

Ja se mies muistaa aina viiden euron takia joutui muutaman vuoden päästä naimisiin ja ehkä lasten rattaita lykkii kanssasi

• Anonyymi

..mutteritja pultit niin joku tuo täs älykkäämpi tyttö ... ri muyyyqa

roskakatoksessa ihmettelin miksi tuo ovion aina auki, onko siellä rosvoja tai rottia, niinlöysä tuo salpa että haraqkat varmaan keksineetetäj os tähän istuu päälle niin seavautuuseo vi voiolla sisällä herkkuja eli ihmistenjätrteirä

• Anonyymi

harakat tarkkaileet ihmisiä että vaikkaisompia niin jospa omallak opinollspsinss tuotakahvaa niin roskakaroksen ovi voi avautua...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei kyseessä ole kirous. Yhdistät sanotun roskapönttöihin ja ajatuksesi ovat hämärtyneet.

• Anonyymi

Nyt aloittaja kierii saamansa kirouksen pauloissa.

Nuorena poikana kävelin erään kaupungin Rautatienkatua ylös. Oskari Rajasen jälkeen vastaani raahusti pitkätukkainen partainen itseäni pitempi ja vanhempi karpaasi. Langanlaiha. Yöpynyt Radiomäen urheilukentän "piikkipuiston" katsomon alla.
      Tämä vastaantulija pyysi myöskin vitosta. Puuttui pullosta sen verran. Koska hän rehellisesti perusteli investointitarpeensa, lahjoitin setelin hänelle.
      Mies nosti kätensä olkapäälleni, kiitti ja totesi:"Poika, Sinä olet Taivaasta!"

Muistan tuon lausahduksen ikuisesti. Voiko kiitollisuutta nöyremmin ilmaista?

Mies 65

• Anonyymi

Mjoo

Hieno muisto oman tuoreen kokemukseni välittömässä läheisyydessä.

Mun kokemus on vain anti -sellainen.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Hieno muisto oman tuoreen kokemukseni välittömässä läheisyydessä.

Mun kokemus on vain anti -sellainen.

(hihitystä)

Opetus.
        Femmalla selvisi nuoruudesta.
        Koulun todistuksissa ja Suomen Chicagon kaduilla.

Mies 65

• Anonyymi

jatkamme sapattia... Black Sabbath kun noh levypinkassa swuraavana oli Black Sabbath Vol.

Vol 3

• Anonyymi

onkohan tuossa järkeä kaivaa kuin USA alkaa kaivamaan muinaisia hiviöitäja luurankojakinmineraaliwn,arvometallien toivossa F3eönlqaqnniswrqkin, herää hw3nkin joku muinainenPeikko, kuinnorjalaistenelokuvaqssa Oeujji 2 ibntla,,

huvitti t5uo Lubsaaqy Lohaqnin kukuttele3va teinityttö truokin on kesken vielä vähän... Nellixi tallentelee missä oletr missäkin menossa katsomassa..

• Anonyymi

Trolljägaren 1 ja 2. Oon nähnyt ne. Pelasin motherloadia joskus miniclip piste comissa ja siellä oli maan sisuksissa loppubossina itse pahuus. Selätin sen. Arvometalleja siinä pelissä täytyi kerätä kaivautumalla maan alle. Flat Eartherit kuvittelevat että Etelämantereen luolissa piileskelisi alieneita ja jokin toinen realmi. Tämä sitaatti muistui mieleeni: "There are fields Neo. Endless, fields...". Flättärit siis luulevat että Etelämantereen jääkentät olisivat lähestulkoon loputtomat.

Kyse lienee kuitenkin monista muista tekijöistä miksi sinne ei saa mennä. Eri valtiot omistavat sieltä eri sektoreita eli eri alueet kuuluvat eri valtioille. Toiseksi siellä saattaa olla luonnonvaroja joita ihmisten ei haluta haalivan itselleen. Siellä on niin ankarat ja kylmät olosuhteet että sinne matkaavien ihmisten turvallisuus olisi alentunut. Ravinnon riittävyys ja kylmyys olisivat hankalia juttuja joiden kanssa kamppailla. Siellä ei ole puita joten tuuletkin ovat kovia. Lumimyrskyssä eksyisi todella helposti kun kaikki näyttää siellä samalta. Se on kuin aava aavikko paitsi jäinen sellainen. Asun Vostokin huipulla (tarkoitan tässä asiayhteydessä yli 3 km vuorta Etelämantereella). Peace ✌️. Voin keittää kahvit jos satutte joskus vierailemaan. - 😎.

• Anonyymi

Black Sabbath - Snowblind: meyes areny blind but i cant see...

• Anonyymi

ohoh selain varoitti että ohoh huumaqusaineen nimi heh

• Anonyymi

Omantunnon tuskat aloittajalla.
      Kandeis kanavoida tuo kirjoittamisen lahja kirjaan.
      Vilma
      Kun pummi pääsi siihen vaiheeseen, että tuokaan tarvitsi, annoin paperikybän, koska se on pieni vakuutusmaksu contra ryöstö. Nopeasti lähti ja minä pääsin lähtemään ja päädyin turvallisesti kotio. Käväisi siinä vartija joka puhkesi hymyilemään kuten jokunen ohikulkija. Pummaukseen liittyi monenlaista asian pohtimista.
      Tärkeää on 'noteerata' pummi.

• Anonyymi

Taas. Tuokaan -> ruokaa

• Anonyymi

yaisi piostaa aineen ni men jokaq onkyllälaulun sanoituksessa k oelo olhhiini.

• Anonyymi

Olen kirottu ja tuskin edes vitosen arvosta.

En antanut kaljabaarin hampuusille lupaa ennustaa kädestä. Ei lupani ollut kiinni rahasta vaan kammosta. Siitä hyvästä ystävälleni supatettiin salaisuus, että "tuo nainen kuolisi räjähdysonnettomuudessa nuorena".

Olen jo vanha. Kämmeneni keskellä on kuin onkin syvä tähtimäinen piste, kuin harpilla pistetty. Se muistuttaa minua aina siitä asiasta, mutta mielestäni kirous on jo kumottu.

Voi olla, että se on vaikuttanut elämääni. Pelkään lentokoneita, vältän kaasupulloja, kauhistun mitä tahansa räjähtävää, maanteillä rekan renkaita. Ilotulitusten ilo on ollut enemmän kauhun puolella. Olen jättänyt tekemättä paljon asioita kirouksen takia.

• Anonyymi

Sitten minä tulen ajatelleelsi Ändyä. Ändy räjäyttää lian pois. En ole kuitenkaan koskaan käyttänyt Ändyä. Olisiko sitten pitänyt. Ehkä sen vuoksi ajatus vaivaa minua.

Pesuaineita ja saippuaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten minä tulen ajatelleelsi Ändyä. Ändy räjäyttää lian pois. En ole kuitenkaan koskaan käyttänyt Ändyä. Olisiko sitten pitänyt. Ehkä sen vuoksi ajatus vaivaa minua.

Pesuaineita ja saippuaa..

Pesin kylppärin tänään...painepesurilla 😁, kävi kyllä mielessä että olisiko ollut helpompi räjäyttää lika poies, myönnän kironneeni tehtävää jonkun verran 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pesin kylppärin tänään...painepesurilla 😁, kävi kyllä mielessä että olisiko ollut helpompi räjäyttää lika poies, myönnän kironneeni tehtävää jonkun verran 🙂

Tarkastelin kämmepohjani kohtalonpistettä. Se oli kuin tähti, jonka kuusi sädettä erottuivat selvästi.

Ehkä salaisuuksien avaaminen ja kirouksen purkaminen vaikutti aina jossain toisaalla.

Niin sen oli oltava.

:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkastelin kämmepohjani kohtalonpistettä. Se oli kuin tähti, jonka kuusi sädettä erottuivat selvästi.

Ehkä salaisuuksien avaaminen ja kirouksen purkaminen vaikutti aina jossain toisaalla.

Niin sen oli oltava.

Kuusi sädettä 🤔 hmm, no enpä lähtisi suosittelemaan matkaa ainakaan gazaan juuri nyt 😁. Kirouksiin ei sovi suhtautua koskaan kevyesti, korkeintaan kevyin mielin 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuusi sädettä 🤔 hmm, no enpä lähtisi suosittelemaan matkaa ainakaan gazaan juuri nyt 😁. Kirouksiin ei sovi suhtautua koskaan kevyesti, korkeintaan kevyin mielin 🙂

Kiitos ajatuksesta.

Ei mitään pelkoa tai viittausta sellaisesta. Loistavan tähden säteet muodostuvat yhden syvän pisteen kautta kulkevasta kolmesta vektorista.

Nyt kannattaa jokaisen vilkaista omaa kämmenpohjaansa, sen syvintä pistettä. Saattaa juuri tuollainen löytyä aika monilta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      1992
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe