Näihin fiiliksiin. Tuo on eri artistien psykedeelinen remix. https://www.youtube.com/watch?v=_cZ4r0tYb7A . Olen ehkä kerran aiemmin linkittänyt tuon setin. Voisin tehdä poikkeuksen ja liittää tähän myös pohdintoja sosiaalisista ihmissuhteista. Yhdellä psykedeelisellä livekeikalla oli eksentrisiä kuuntelijoita. Onneksi siellä ei vaikuttanut olevan kuitenkaan häiriköitä.
Tietyissä piireissä voi olla ylienergisiä tyyppejä joiden käytös selittyy laittomilla päihteillä. Se on muuten kumma juttu kuinka usein randomit viikonloppuseuran etsijät osoittautuvat juuri häiriköiksi. Kadulla ja puistoissa niitä kohtaa ennemminkin kuin baareissa. Oikeastaan se sisältää aina riskinsä kun lähtee viihteelle, etenkin viikonloppuisin. Olen nähnyt kaikenlaista. - 🍄.
Sopivan menevää
Anonyymi-ap
2
60
Vastaukset
- Anonyymi
Totta korkeastikoulutetut käyttää paljon huumeita ehkä kokaiini ja heroiini piristää ja haluu vaan bilettää
- Anonyymi
Vaativat ne mömmöt ainakin paljon rahaa ja korkeastikoulutettu voi päästä hyväpalkkaisiin töihin. Sieltä saa sitten sitä rahaa niin hyviä kuin pahoja tarkoitusperiä varten. Ensiksi mainitsemasi on piriste ja jälkimmäinen lamaannuttava aine. En ole koskaan kokeillut edes sitä yleisintä huumetta. Huumeella viittaan lainsäädännön sisältöön. On vaarallista leikkiä aineiden kanssa, myös laillisten. - 🍄.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718