Karpolla ei ole enää asiaa.
Hannu Karpo 1942-2025
16
492
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkien asiat loppuu aikanaan. Siinä mielessä Karpo ei tehnyt poikkeusta. Vanhana tietysti jotenkin luontevampaa heittää mölyt menemään ja kuolla, kun nuorena.
Jasu - Anonyymi
Hannu Karpo ei koskaan unohdu. Hän toi esiin vääryyksiä, joita ihmiset joutuivat elämässään kokemaan. Ajoi heidän asioitaan. Oli MIES paikallaan.
- Anonyymi
Oli kyllä mies paikallaan. <3 Hienosti uskalsi ottaa julkisesti esille yhteiskuntamme epäkohtia.
Juu, mä jo pikkupoikana kattelin karpon ohjelmaa. Etenkin se tamperelainen kuorma auto myyjä jäi mieleen. Kävin paikan päälläkin kattomassa. Karpo kerto monenlaista mielenkiintoista asiaa.
- Anonyymi
Entäpä Nilsiän öljy sheikki? 🤣
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Entäpä Nilsiän öljy sheikki? 🤣
JasuJuu muistan. Oisin halunnu mennä kattoon sinne. Mutta Nilsiä vähän liian kaukana täältä.
Mulle on parhaiten jäänyt mieleen Karpon karvalakki ja se, kun joulun alla antoi aina jollekin joulukinkun (vai oliko arvonta, jossa joku voitti kinkun?).
- Anonyymi
Eikä Tapani Kansa enää laulele.
- Anonyymi
Mistä saataisiin uusi Hannu Karpo, tai edes jotain sinnepäin?
- Anonyymi
sitä se teettää jos reaalinen hoitotaa on noin 5 vuotta, toteutuva, eli reaalia.
minua harmarmittaa vähän kun jäi näkemättä hassuja vappu-juttuja ja tyttöjen peruukkejakin, mitä ehdotoin pinkkejä ja platinanvalkoisia, kun pitää lepoa - Anonyymi
Minkälainen joku pelijuttukin voisi parantaa masentuneita nuoria naisia, oikeistasti verhossakin sellaisia kuvioit mitä pitäisi yhdistäää
kuin joku Bejeweled, .. - Anonyymi
Oletko vielä Mikkojuhanin kanssa?
- Anonyymi
Sampo karpo toimittaa
- Anonyymi
Kaikki me täältä joskus lähdemme.
- Anonyymi
muista ku karpo kyläili asunnottoman luona,
koputti roskapöntö kantta
ja siellä mies avasi, kotona ollaan ..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644
