Karpolla ei ole enää asiaa.
Hannu Karpo 1942-2025
17
261
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkien asiat loppuu aikanaan. Siinä mielessä Karpo ei tehnyt poikkeusta. Vanhana tietysti jotenkin luontevampaa heittää mölyt menemään ja kuolla, kun nuorena.
Jasu - Anonyymi
Hannu Karpo ei koskaan unohdu. Hän toi esiin vääryyksiä, joita ihmiset joutuivat elämässään kokemaan. Ajoi heidän asioitaan. Oli MIES paikallaan.
- Anonyymi
Oli kyllä mies paikallaan. <3 Hienosti uskalsi ottaa julkisesti esille yhteiskuntamme epäkohtia.
Karpo sai sanottua asiansa. Vaikka kyllä tässä maassa edelleen tarvittais Karpoa.
Juu, mä jo pikkupoikana kattelin karpon ohjelmaa. Etenkin se tamperelainen kuorma auto myyjä jäi mieleen. Kävin paikan päälläkin kattomassa. Karpo kerto monenlaista mielenkiintoista asiaa.
- Anonyymi
Entäpä Nilsiän öljy sheikki? 🤣
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Entäpä Nilsiän öljy sheikki? 🤣
JasuJuu muistan. Oisin halunnu mennä kattoon sinne. Mutta Nilsiä vähän liian kaukana täältä.
Mulle on parhaiten jäänyt mieleen Karpon karvalakki ja se, kun joulun alla antoi aina jollekin joulukinkun (vai oliko arvonta, jossa joku voitti kinkun?).
- Anonyymi
Eikä Tapani Kansa enää laulele.
- Anonyymi
Mistä saataisiin uusi Hannu Karpo, tai edes jotain sinnepäin?
- Anonyymi
sitä se teettää jos reaalinen hoitotaa on noin 5 vuotta, toteutuva, eli reaalia.
minua harmarmittaa vähän kun jäi näkemättä hassuja vappu-juttuja ja tyttöjen peruukkejakin, mitä ehdotoin pinkkejä ja platinanvalkoisia, kun pitää lepoa - Anonyymi
Minkälainen joku pelijuttukin voisi parantaa masentuneita nuoria naisia, oikeistasti verhossakin sellaisia kuvioit mitä pitäisi yhdistäää
kuin joku Bejeweled, .. - Anonyymi
Oletko vielä Mikkojuhanin kanssa?
- Anonyymi
Sampo karpo toimittaa
- Anonyymi
Kaikki me täältä joskus lähdemme.
- Anonyymi
muista ku karpo kyläili asunnottoman luona,
koputti roskapöntö kantta
ja siellä mies avasi, kotona ollaan ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662368Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822048Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452007Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301718Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1151682Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1671381Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1911312Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251186En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9992- 80991