Karpolla ei ole enää asiaa.
Hannu Karpo 1942-2025
17
460
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkien asiat loppuu aikanaan. Siinä mielessä Karpo ei tehnyt poikkeusta. Vanhana tietysti jotenkin luontevampaa heittää mölyt menemään ja kuolla, kun nuorena.
Jasu - Anonyymi
Hannu Karpo ei koskaan unohdu. Hän toi esiin vääryyksiä, joita ihmiset joutuivat elämässään kokemaan. Ajoi heidän asioitaan. Oli MIES paikallaan.
- Anonyymi
Oli kyllä mies paikallaan. <3 Hienosti uskalsi ottaa julkisesti esille yhteiskuntamme epäkohtia.
Karpo sai sanottua asiansa. Vaikka kyllä tässä maassa edelleen tarvittais Karpoa.
Juu, mä jo pikkupoikana kattelin karpon ohjelmaa. Etenkin se tamperelainen kuorma auto myyjä jäi mieleen. Kävin paikan päälläkin kattomassa. Karpo kerto monenlaista mielenkiintoista asiaa.
- Anonyymi
Entäpä Nilsiän öljy sheikki? 🤣
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Entäpä Nilsiän öljy sheikki? 🤣
JasuJuu muistan. Oisin halunnu mennä kattoon sinne. Mutta Nilsiä vähän liian kaukana täältä.
Mulle on parhaiten jäänyt mieleen Karpon karvalakki ja se, kun joulun alla antoi aina jollekin joulukinkun (vai oliko arvonta, jossa joku voitti kinkun?).
- Anonyymi
Eikä Tapani Kansa enää laulele.
- Anonyymi
Mistä saataisiin uusi Hannu Karpo, tai edes jotain sinnepäin?
- Anonyymi
sitä se teettää jos reaalinen hoitotaa on noin 5 vuotta, toteutuva, eli reaalia.
minua harmarmittaa vähän kun jäi näkemättä hassuja vappu-juttuja ja tyttöjen peruukkejakin, mitä ehdotoin pinkkejä ja platinanvalkoisia, kun pitää lepoa - Anonyymi
Minkälainen joku pelijuttukin voisi parantaa masentuneita nuoria naisia, oikeistasti verhossakin sellaisia kuvioit mitä pitäisi yhdistäää
kuin joku Bejeweled, .. - Anonyymi
Oletko vielä Mikkojuhanin kanssa?
- Anonyymi
Sampo karpo toimittaa
- Anonyymi
Kaikki me täältä joskus lähdemme.
- Anonyymi
muista ku karpo kyläili asunnottoman luona,
koputti roskapöntö kantta
ja siellä mies avasi, kotona ollaan ..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665321- 624448
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204291- 513710
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363667Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest443610Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv402840- 242708
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692445