Kontillaan olevat sontikset herättää himon

Anonyymi-ap

Nämä mölisevät huonot housuissa konttaavat törkyturvat Maikkulan markettien kupeessa. Katselen kiikareilla salaa 3. Kerroksesta meininkiä, joka tuntuu ainakin etäältä hyvin kiimaiselta

Asd

18

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi ihmeessä olet ottanut yhden viattoman ihmisen Maikkulasta sairaiden perversioiden kohteeksi ja levität niitä netissä? Tämä on kiusaamista, jota on jatkunut vuosikausia.

Pysähtyisit sinäkin joskus miettimään elämääsi ja miten voisit kasvaa henkisesti aikuiseksi.

• Anonyymi

Lopeta kuolleen hevosen piiskaaminen ja ota suunnaksi tulevaisuus.

• Anonyymi

Ihmiset eivät millään tunnu tajuavan, että maikkula edustaa minulle sontisten kuningaskuntaa, eräänlaista shangri-la:ta.

Kylmis itse ei ryömi missään huonot housuissa, vaan käy keskimatkan juoksijan kunnolla hakemassa itselleen bisseä marketista ja nauttii sitä katsoen laatusarjoja vintage-tietokoneellaan.

Kylmis ei ole myöskään koskaan levitellyt ripulijuttuja,.vaan minä.

Asd

• Anonyymi

Mene töihin, tapaa työkaverisi ja tienaa, koet aivan uuden maailman. Rahaa riittää ja naureskelette työkavereiden kesken Maailman menolle kahvitaolla.

• Anonyymi

Rimmingiä harrastan, päivin ja öin

Aah

Asd

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rimmingiä harrastan, päivin ja öin

Aah

Asd

Mitä se tarkoittaa? Onko se jotain homojen hommaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se tarkoittaa? Onko se jotain homojen hommaa?

Rimming on nimitys sille, kun miespuoliset sontikset nuolevat toistensa valita ja reikää tarkoituksenaan kliimaksi ja laukeamisen tehostaminen ulosteen maun intensioidessa sessiota joka alkaa viiden Pirkan jälkeen. Tämän jälkeen on hyvä vetäytyä yhteisen peiton alle ripuli suihkuten ja kämppä käryten.

Ihan normi homma sontiksille vähintäänkin viinonloopuna,.kenties arkenakin

Asd

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rimming on nimitys sille, kun miespuoliset sontikset nuolevat toistensa valita ja reikää tarkoituksenaan kliimaksi ja laukeamisen tehostaminen ulosteen maun intensioidessa sessiota joka alkaa viiden Pirkan jälkeen. Tämän jälkeen on hyvä vetäytyä yhteisen peiton alle ripuli suihkuten ja kämppä käryten.

Ihan normi homma sontiksille vähintäänkin viinonloopuna,.kenties arkenakin

Asd

Jumalauta jos jo viidestä Pirkasta humaltuu, on tilanne vielä hallussa, mitä tulee alkoholismiin.

• Anonyymi

Maikkulan Markettien kupeessa on se ongelma, että siellä norkoilee kylmiksiä, joille ei myydä. Siksi ne pyrkii viattomia sivustakatsojia saada HAKEMAAN niille Pirkka-olutta, tarjoten erilaisia palveluita vaivanpalkaksi.

Älkää potkiko niitä, he yrittävät vain selviytyä päivä kerrallaan tässä julmassa Maailmassa.

:'(

• Anonyymi

Tai ainakaan teräskärkisillä maihinnousukengillä, pliis. Sàatana, että se saa pahaa aikaan kylmiksien leukaan. Aiheutatte vain veronmaksajille valtavia sairaalakuluja maksettavaksi, jos potkitte niitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai ainakaan teräskärkisillä maihinnousukengillä, pliis. Sàatana, että se saa pahaa aikaan kylmiksien leukaan. Aiheutatte vain veronmaksajille valtavia sairaalakuluja maksettavaksi, jos potkitte niitä.

Minä maksan sairauseläkkeestäni veroja (automaattinen pidätys 25%), vaikka olenkin sontaseppo. Veroja maksava sontis, olen.

-faktaa vakioista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä maksan sairauseläkkeestäni veroja (automaattinen pidätys 25%), vaikka olenkin sontaseppo. Veroja maksava sontis, olen.

-faktaa vakioista

Vihaajille hyviä uutisia:

Elinajan odotteeni on korkeintaan enää noin 3-5 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihaajille hyviä uutisia:

Elinajan odotteeni on korkeintaan enää noin 3-5 vuotta.

Siis maksimissaan saatan elää vielä jopa 5 vuotta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis maksimissaan saatan elää vielä jopa 5 vuotta!

Eli teidän täytyy olla vain kärsivällisiä. Eihän 3-5 vuotta ole TEIDÄN elämässä kuin hyvin lyhyt jakso. Malttakaa siis, kyllä minä kuolen, lupaan sen teille.

• Anonyymi

En minä ainakaan ole kylmiksen vihaaja. Päinvastoin fanitan suurta taiteilijaamme ja soisin että jatkossakin hän osallistuisi palstan toimintaan.

Lienee kuitenkin turha toivoa raitistumista, vai auttaisiko se edes? On se viina sellainen perkele. Jos ei olisi naista jakamassa tussua selvällä miehelle, ties missä jamassa itsekin olisin.

Asd

• Anonyymi

Jos miehellä ei ole naista, kyllä se pikku hiljaa sekoaa päästään, kuten Kylmikselle kävi.

• Anonyymi

Naisia ei riitä kaikille miehille, koska maahanmuutto.

• Anonyymi

Miten on mahdollista, että näin s-tanan työtä aloitus joka vielä kulminoituu perceen nuoleminen taidon yksityiskohtaisesti kuvailuksi on poikinut jo 17 vastausta???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      142
      1850
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      280
      977
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      838
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      797
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      729
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      671
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      630
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      55
      626
    Aihe