https://pohjanmaanhyvinvointi.fi/palvelumme/psykososiaaliset-palvelut/asumispalvelut-mielenterveys-ja-paihdekuntoutujille/kreivinkoti/
Minun mielestä Pohjanmaa Hyvinvointi Alue on mennyt lian pitkälle säästämisessä kun Krevinikoti ei ole voita näkki leivän päälle jos on puuroa ruoaksi jos on keittoa niin on voita näkki leivän pälle en tiedä mihin tämä perustu mutta minun vanhemmat ovat ajatellet että minulla on hyvä paikka olla kun saan ruoka ja asunto minun mielestä tämä on huijaus joka ei toteudu.
Enligt mig har Österbottens Välfärdsområde gått för långt med att spara pengar när Greveshemmet inte har smör på knäckebröd, är det gröt till middag, finns det soppa så är det smör på knäckebröd. Jag vet inte vad det här bygger på, men mina föräldrar tycker att jag har ett bra ställe att vara på när jag får mat och bostad. Enligt min åsikt är detta en bluff som inte förverkligas.
In my opinion, the Ostrobothnian Welfare Area has gone too far in saving money when Krevinkoti does not have butter on crispbread, if there is porridge for dinner, if there is soup then there is butter on crispbread. I do not know what this is based on, but my parents think that I have a good place to be when I get food and housing. In my opinion, this is a scam that will not be realized.
Ei voita säästö syyistä.
Anonyymi-ap
0
183
Luetuimmat keskustelut
- 1791319
- 851216
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83589Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44468Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455