Minä tiedän sinut, minä muistan sinut.
Muistan miten muistelin sinua, minä itkin ja yritin etsiä sinua, mutta sinulla ei ollut nimeä. Minä rakastin sinua, minä rakastan sinua, minä tunsin epätoivoa, minä huusin sinua, mutta sinä et enää vastaa, sillä sinulla ole nimeä. Minä kontaan pimeässä pitkin pimeitä huoneita ja huudan sinua.
Ja minä tiedän että se olet sinä.
Pehmeä poks.
Minä kärvennyn halusta, jota en voi tuntea kenessäkään muissa, enkä minä voi ymmärtää sitä. Ja minä olen märkä, minä olen liukas, minä olen turpea ja minä vihaan sinua sen takia.
Minä tunnen epätoivoa, haluan sinut sisääni, laueta, imeä sinut tyhjiin ja antaa tyydytyksen dopamiinin tuudittaa minua. Kerta toisensa jälkeen teen sen täyttääseni tyhjyyteni sinun tarjoamalla unohduksen tilalla.
Sinä otit rakkauteni yhdeltä ja antoit sen toiselle ja teit sen vain työksi. Ja minä haluan imeä sinut tähän mustaan pimeyden mukaan, muistavan ikuisesti tuossa, sillä minä en anna anteeksi.
Hyvin pimeä hymy.
:)
Pimeyden tila
4
230
Vastaukset
- Anonyymi
Aha. Kivat sulle. Mies esittää taas naista perjantai iltana. Ei hyvin mene. Vain otettu lääke auttaa.
- Anonyymi
Kivat sulle kommentista, että pelot iski. En minäkään tähän naista ajatellut.
;) - Anonyymi
Hmm.. noniin.
En usko että näyttämme kovin hyviltä tässä. Sinä komealta ja minä kauniilta.
https://youtu.be/r1D4496O-XM
Ja yhden erehdyksen teit, et huomannut mukana matkustajaa.
Jatkuu.. ehkä.
:)
Ei kuitenkaan tilaa epäilyksille.
- Anonyymi
Pähkinä purtavaksi hyvinkin, onko tämä nyt hormonaalista kiertoa mirri maaliskuussa tyyliin, kuunkiertoa vai auringonpimennystä hymyineen :D. Unta? Jatkoa kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718