Miten nainen reagoit, jos kauppamatkalla kuljet postin/matkahuolloin lokerikon ohitse ja kuulet lokerikon oven taka koputusta ja utelua " Onko siellä ketään naista, täällä on ätmi lokerossa, ovi meni lukkoon, en pääse ulos"
Häivytkö paikalta, koska lokerikkoon mennyt ätmi on häiriintynyt vai soitatko 112 ja ilmoitat häiriköstä kaupan lokerikossa!
Noutolokerikosta kuuluu koputusta
20
350
Vastaukset
- Anonyymi
Mjoo
No siis tämä kyssäsi kulkee tuonne moraalimaailman liepeille asti, jotka (tunnetusti) ovat Odysseuksen ongelma.
Ehkä kannattaa kantaa oma vastuunsa, oli sitten kantaja tai vastaaja.
(reps) Jos en saa lokeroa auki, kaivan jostain jonkun huolto-ukon puhelinnumeron, että saadaan lokero auki. Vähän kyllä olisi kiusallinen puhelu. Mitähän huolto-ukko miettisi, varmaan ajattelisi että olen joku sekopää.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Sinulla se ei sitten mitään muuta mielessä ole.
Mutta tota sinä toivoisit ja toivot kävispä toteen
- Anonyymi
Eikös nyt ätmi joutus maksumieheks kun on lokeroon sulloutunutkin?!??!!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös nyt ätmi joutus maksumieheks kun on lokeroon sulloutunutkin?!??!!?
No voihan prinsessasikin sanoa ätmille että pelastamisesi joudut maksamaan seksillä tai kikkelillä eli prinsessasi jatkaa tyydytä minut mennäänkö sinun vai minun luo ja mistä sitäkään tietää jospa heistä tuleekin pari eli rakastuvat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voihan prinsessasikin sanoa ätmille että pelastamisesi joudut maksamaan seksillä tai kikkelillä eli prinsessasi jatkaa tyydytä minut mennäänkö sinun vai minun luo ja mistä sitäkään tietää jospa heistä tuleekin pari eli rakastuvat
Ja vuoden päästä ilmoitus ätmi ja prinsessasi menee naimisiin ja siitä parin kuukauden päästä on ristiäiset eli tuleeko heille tyttö vai poika vauva ja koska se saa sisaruksen
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tota sinä toivoisit ja toivot kävispä toteen
Enkä toivo. Sinä toivot, kun tuollaista puhut. Siitä puhe, mistä puute.
- Anonyymi
Pornoa se siellä kuitenkin katselee. Soittaa sitten itse apua kun kädet vapautuvat.
xLiner- Anonyymi
Tosin nykyään, kun häkellä on kynnys noussut lanssin lähettämiseen, niin saattaa ottaa tuon pilapuheluna. Naurahtaa perään ja sulkee linjan. - cu-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin nykyään, kun häkellä on kynnys noussut lanssin lähettämiseen, niin saattaa ottaa tuon pilapuheluna. Naurahtaa perään ja sulkee linjan. - cu-
No ihan varmasti, jos jää jankuttamaan postilokeroon juuttuneesta ätmistä 😅
xLiner
- Anonyymi
ääh taas päicänvalon säästöajatkin kellot muuttuu... en tiedä onko järkevää siirrellä kelloja auringonvalon säästämiseksi aina kun jos se vie enemmän resursseja se kellojen siirtely kun aikataulut muuttuvan kuin se todellinen hyöty.
- Anonyymi
ensi viikolla niin joku oma juttuni, sen jälkeen siern voisin yrityää aurttra masentueits tyttö...
- Anonyymi
niin yipööswomerm rtyy' kptrmlom urott'o takasrumssn johonkin nsideen... v oi olla hyviä kaverita hw mutta niin
muyyajollain miehellä oli aika komea jenkki-kauluspaitakin niin tercät ne kaulukset hwh - Anonyymi
seksi ennen avioliittgoa swe pöntö.. minun joku.. yiopun tyynynkin nukkuwssa tiedän se on tuolla sängyn alla se on...
- Anonyymi
Suhautan jos sattuu kaasua olemaan ja väitän että oli stevari
- Anonyymi
åresdodemtto Aöxexmder saattaa tul'yt' år'oöukitgiosfa. åaorso ett' moom ,om' kpli jemgrmbaaraööomem juööi ,om' moom kpta Löamyaissa---
- Anonyymi
Se voi olla tilanne, että ätmi on kömpinyt lokerikkoon, kun lokerikon perällä on paketista tipahtanut jokin pakettiin kuuluva ja samaan aikaan on ohitse kulkenut jännämies, joka on potkaissut lokerikon oven kiinni ja ätmi on jäänyt lokerikkoon.
Jos olisin tuossa tilanteessa, niin minä ainakin potkaisisin nopealla ja voimakkaala potkulla lokerikon oven auko, että lokerikon lukko lentäisi ja ovi voimalla aukeaisi.
Ei ne lokerikon lukot ole varmaan niin jykeviä, ettei potkulla aukea.
Tuohon olisi kyllä ratkaisu, jos niihin isompiin lokerikkoihin, joihin ihminen mahtuu sisään, niin lukkoon voisi sisäpuolelle napin, joka avaisi lokerikon lukon. - Anonyymi
Silloin pitää sanoa mahdollisimman möreällä äänellä, että täällähän se Setan karhuryhmän tilaama paisti odottaakin jo noutoa.
- Anonyymi
Luulen sitä Temu paketiksi, enkä mieti sen enempää. Jos kerran kortsu tulee mukana, voi tulla mieskin.
Jasu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530