NAISTEN VAATIMUKSET :

Anonyymi-ap

Miehellä pitää olla paksu kihara musta tukka, komee oppiarvo, suuri palkka,
paljon rahaa, pemari tms, kesämökki, tanssitaito ym.

Minun kihlaus päättyi eroon kun en hankkinut insinöörin arvoa !

5

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän se suhde päättynyt ihan muista syistä. Todennäköisesti eukko kyllästyi sinun jatkuvaan pleikkarilla pelaamiseen, kun olisi pitänyt auttaa kotitöissä, kohdata emotionaalisesti, tai tuoda talouteen sen verran rahaa että saa laskut maksettua. Mutta tuon sinä vain sait siitä erokeskustelustakin irti, hyvin kuultu.

• Anonyymi

Miksi et hankkinut insinöörin arvoa? Ei aikoinaan kiinostanut? Kiinnostaisiko nyt? Koskaan ei ole liian vanha oppimaan ja saada arvosat joista itse on kiinnostonut!

Ai että ei kiinosta mikään! No se onkin sitten eri asia jonka vain sinä itse voit korjata.

• Anonyymi

Vai sellasta. Luettelit juurikin ominaisuuksia, jotka olisivat minusta joko suoraan miinuksia tai vähintään arveluttavia.

• Anonyymi

Tämän päivän hengen mukaisesti en voi olla kuin tismalleen samaa mieltä, itseoppinut datanomin tietämyksellä varustettu vuosia it alalla työskennellyt mies ei kelvannut seuraksi kuin 30 vuoden ajaksi, vaimo otti ja lähti lopulta kun titteli jäi saavuttamatta!:D

• Anonyymi

Ei tarvitse olla. Jos sinun naisesi on noita toivonut, ne eivät suinkaan ole kaikkien vaatimuslistalla!

Minulle riittää ja riitti se, että mieheni kohtelee minua hyvin, kunnioittaa minua omana itsenäni ja viihtyy seurassani. Fyysinen puoli miellyttää vaikkei hänellä ole mustaa tukka tai mitään muutakaan sellaista, mitä toiset pitäisivät komeana mutta minulle hän on maailman komein mies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      125
      6227
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      63
      5161
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      72
      4290
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      102
      3864
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      13
      3642
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3210
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      52
      2556
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2519
    9. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      90
      2258
    10. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      67
      2252
    Aihe