Miehellä pitää olla paksu kihara musta tukka, komee oppiarvo, suuri palkka,
paljon rahaa, pemari tms, kesämökki, tanssitaito ym.
Minun kihlaus päättyi eroon kun en hankkinut insinöörin arvoa !
NAISTEN VAATIMUKSET :
5
342
Vastaukset 5
- Anonyymi
Eiköhän se suhde päättynyt ihan muista syistä. Todennäköisesti eukko kyllästyi sinun jatkuvaan pleikkarilla pelaamiseen, kun olisi pitänyt auttaa kotitöissä, kohdata emotionaalisesti, tai tuoda talouteen sen verran rahaa että saa laskut maksettua. Mutta tuon sinä vain sait siitä erokeskustelustakin irti, hyvin kuultu.
- Anonyymi
Miksi et hankkinut insinöörin arvoa? Ei aikoinaan kiinostanut? Kiinnostaisiko nyt? Koskaan ei ole liian vanha oppimaan ja saada arvosat joista itse on kiinnostonut!
Ai että ei kiinosta mikään! No se onkin sitten eri asia jonka vain sinä itse voit korjata. - Anonyymi
Vai sellasta. Luettelit juurikin ominaisuuksia, jotka olisivat minusta joko suoraan miinuksia tai vähintään arveluttavia.
- Anonyymi
Tämän päivän hengen mukaisesti en voi olla kuin tismalleen samaa mieltä, itseoppinut datanomin tietämyksellä varustettu vuosia it alalla työskennellyt mies ei kelvannut seuraksi kuin 30 vuoden ajaksi, vaimo otti ja lähti lopulta kun titteli jäi saavuttamatta!:D
- Anonyymi
Ei tarvitse olla. Jos sinun naisesi on noita toivonut, ne eivät suinkaan ole kaikkien vaatimuslistalla!
Minulle riittää ja riitti se, että mieheni kohtelee minua hyvin, kunnioittaa minua omana itsenäni ja viihtyy seurassani. Fyysinen puoli miellyttää vaikkei hänellä ole mustaa tukka tai mitään muutakaan sellaista, mitä toiset pitäisivät komeana mutta minulle hän on maailman komein mies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102331Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???271085- 71932
- 105930
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha597887- 48855
- 85770
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 69664
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31656