Pörssiarvosta kadonnut 250 miljoonaa. Olavi kehuu että hyvin menee. Margit sanoo että me ei pelata näillä.
Kurikka häviää Nesteen osakkeet
7
502
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole Kurikalla varaa tuota katkerassa kunnossa olevaa vanhaa Panttilan tietä Korvalta sinne keskustaan...on halkeamaa , kuoppaa, kraateria ja paikkaa....hyi perkkeIes...
- Anonyymi
Mietaalta pohjoiskylään tie olisi pitänyt tehdä kokonaan uusiksi jo 30 vuotta sitten...
- Anonyymi
Sinä olisit tiennyt nämä tapahtumat joiden vuoksi neste on nyt niin huonossa jamassa? Miksi et ole päättäjänä?
- Anonyymi
Minkähänlainen osakesalkku näillä huutelijoilla itselään on??? Epäilempä, ettei minkäänlaista. Itse olen sijoitellut ainakin kolmekymmentä vuotta ja joskus tulee turpaan, että soi. Joskus taas naama loistaa, ettei ulos kehtaa oikein mennä, ettei naapuri arvaa, että taas on rahaa tullut. Sellaista elämä on. Nousuja ja laskuja.😊
- Anonyymi
Ihmiset on sekaisin, menettäneet todellisuudentajunsa, kuvittelevat että heillä itsellään, suomalaisella voisi olla asiat hyvin vaikka samaan aikaan suomella menisi todella huonosti.
- Anonyymi
Kurikkalaisten veronmaksajien etu olisi se, että Olavi ei olisi päätöksentekijä-
- Anonyymi
Kaupunginvaltuustossa istuu muutamia sellaisia jotka on taitavasti kupannut omaan laariin tiliä niin ettei sitä ole edes huomattu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262173
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161484- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883