Kondomi naisen mummonhousutilauksessa

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011111933.html
"Nyt Marjaana päätti tilata itsellensä käsityötarvikkeiden lisäksi kolmen kappaleen paketin elegantteja, korkeavyötäröisiä alushousuja. Housupaketin hinta oli 4,99 euroa.
– Ne ovat tällaiset mummopöksyt tämän ikäisellä, nainen kuvailee.
Otin sen paketin tähän keittiön pöydälle ja rupesin aukaisemaan. Katsoin sitten, että jaa ”tässä on tällainen ja tässä on tällainen”. Sitten nostin sen yhden pussin.
– Siinä teipissä se kortsu roikkui sitten, Marjaana kertoo.
Marjaana kiinnitti huomiota myös siihen, että alushousuista kahdet olivat siististi viikattuja. Kolmannet olivat sen sijaan levitelty. Naiselle heräsi epäilys, oliko alushousuja sovitettu.
– Kahdet olivat nätisti päällekkäin, mutta ne yhdet olivat miten sattuu."

Eiköhän selitys asialle ole, että naiselle on lähetetty mummonpöksyt, jotka on olleet naisen päällä, joka on miehen kanssa rakastellut ja mummonpöksyjen pakkaus vaihessa on käytety teippiä ja kondomi on tarttunut teippiin ja teippi mummonpöksyihin.
Naiset vaihtaa alushousuja joka päivä, joten päivän käytetyt alushousut voi olla ihan kuin uudet, ei käytön jälkiä näy!

13

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyi ja vielä käytetty!! eiköhän tuo ole tahallaan heitetty pakettiin mukaan. Pakkaamolla töissä olijat lemmiskelleet ja jompikumpi tai molemmat saaneet jotain kiksejä siitä, että hihhih laitetaanpa käytetty kondomi kaupan päälle. Alushousutkin aiheuttavat joissain jotain perversioita… mutta hyi olkoon!

      • Anonyymi

        Entä jos se kondomi on jonkun arabimiehen tai korkeastikoulutettujen huumorii eli rikkaan ja varakkaan miehen käyttämä kondomi eli jännää touhuu ja huumorii jota vain korkeastikoulutetut ymmärtää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos se kondomi on jonkun arabimiehen tai korkeastikoulutettujen huumorii eli rikkaan ja varakkaan miehen käyttämä kondomi eli jännää touhuu ja huumorii jota vain korkeastikoulutetut ymmärtää

        Aivan sama kenen on niin kuvottavaa!


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Aivan sama kenen on niin kuvottavaa!

        Vai onko kondomissa rikkaan ja varakkaan miehen siemennestettä ehkä vaikka vanhaa nestettä mut sitä laittaa pimppiin niin voi saada vauvan paremman vauvan rikkaan miehen vauvan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai onko kondomissa rikkaan ja varakkaan miehen siemennestettä ehkä vaikka vanhaa nestettä mut sitä laittaa pimppiin niin voi saada vauvan paremman vauvan rikkaan miehen vauvan

        Pieniä kiinalaisia siemeniä ja riistopalkalla.

        Ihan järkyttåvän nopeita toimituksi. Paljon nopeampia kuin suomen Posti.

        Kyllä niillä on oltava tukkuvatastoja jossakin lähialeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieniä kiinalaisia siemeniä ja riistopalkalla.

        Ihan järkyttåvän nopeita toimituksi. Paljon nopeampia kuin suomen Posti.

        Kyllä niillä on oltava tukkuvatastoja jossakin lähialeilla.

        ..varastoja tarkoitin.


    • Anonyymi

      Tullikin voi tsekata paketteja. Ei välttämättä ole Temun päässä syy.

      Jasu

    • Tai sitten Marjaana sepitti koko tarinan, kuten naiset sepittävät #metoo juttujakin, rahan takia.

      • Anonyymi

        Ehkä, mutta mistä kuvittelet hänen saaneen sen!

        Ehkäpä marjaana vain testasi muumimuki-tekniikkaa suoraan Temusta, hylkäsi sitten nuo morsiushousunsa ja 9kk päästä saamme lukea uudesta ihmeestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä, mutta mistä kuvittelet hänen saaneen sen!

        Ehkäpä marjaana vain testasi muumimuki-tekniikkaa suoraan Temusta, hylkäsi sitten nuo morsiushousunsa ja 9kk päästä saamme lukea uudesta ihmeestä!

        Oletpa sinä lukossa. Ruokakaupasta, R:ltä ym. saa kortsuja, tarvittaessa niihin voi panna ruokakaapista jotain satsia jotta saa hyviä kuvia someeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa sinä lukossa. Ruokakaupasta, R:ltä ym. saa kortsuja, tarvittaessa niihin voi panna ruokakaapista jotain satsia jotta saa hyviä kuvia someeen.

        No höh ja pyyh. Turha enää plärätä lisää Temun tuotteita...


    • Anonyymi

      "Sovitettu", joo munan päälle ehkä.

    • Anonyymi

      Oi voi. Harva se päivä noita vastaanotan. Ennen naiset heittelivät pikkuhousuilla.. se on sellaista :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe