Sunnuntai on hyvä päivä

Anonyymi-ap

Käydä pitsalla karvakäsien paikassa.

31

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Majoneesilla vai ilman? Uskallatko kokeilla? Pakko myöntää että olen aina pitänyt heidän pitsoistaan. Ikinä en ole kärsinyt ruokamyrkytyksestä asioidessani heillä.

• Minä menen sushille💋 vien itseni treffeille!

• Anonyymi

Siis käyt yksin siellä syömässä?

• Anonyymi kirjoitti:

Siis käyt yksin siellä syömässä?

Kyllä. Ihanaa olla omassa rauhassa, syödä hyvää ruokaa. 😊🍣

• Syömään kanssani olisi voinut saada luvan, mutta tuota jälkimmäistä ei välttämättä.

• Välis onko sulla joku kevätpsykoosi meneillään???

• No mä kävin ihan suomalaisessa, mutta silti jäi yks täyte puuttuun. Mutta niinhän nekin rupes käyttään ulkolaista lihaa. Niin sitten menee täytteet sekasin. Kaipa se sitten on sama. Helppohan se on valita ulkolaista ulkolaisten hintaan vai ulkolaista suomalaiseen hintaan.

• Sunnuntai on hyvä päivä tehdä voileipiä. Moniviljaleipäviipale, levitettä maun mukaan, eilisiä broilerinpaloja siivutettuna, tom-, kurkk-, sal- ja paprikan viipaleita, vähän kevtymajoneesia, toinen leipäviipale päälle. Iso haukkaus... mums!

Aaaa että! 🥪😀

• Anonyymi

Parempi olis kiehauttaa kattilallinen höyrymakkaraa.

• Anonyymi kirjoitti:

Parempi olis kiehauttaa kattilallinen höyrymakkaraa.

Olen aika valikoiva makkaroiden suhteen. Grillimakkara ja hyvälaatuiset nakit käy, mutta muuten makkaran syönti on jäänyt vähälle.
        Mielummin teen voileipiä.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Olen aika valikoiva makkaroiden suhteen. Grillimakkara ja hyvälaatuiset nakit käy, mutta muuten makkaran syönti on jäänyt vähälle.
        Mielummin teen voileipiä.

Entä aamupalaksi voikkuleipii ja päivällä ostat pkt hk sinistä lenkkii ja tee makkararuskeakastikkeen ja keitettyi perunoita ja iltapalaksi leivot mustikkapiirakkaa ja ehkä voikkuleipii ja jos jää niin huomenna aamulla olis aamupalaksi mustikkapiirakkaa ja voikkuleipää ja voi ottaa mustikkapiirakkaa töihinkin kahvitauko evääksi ja miksei ruuaksikin eli teet sen verran mustikkapiirakkaa että riittää eikä heti lopu

• Anonyymi kirjoitti:

Entä aamupalaksi voikkuleipii ja päivällä ostat pkt hk sinistä lenkkii ja tee makkararuskeakastikkeen ja keitettyi perunoita ja iltapalaksi leivot mustikkapiirakkaa ja ehkä voikkuleipii ja jos jää niin huomenna aamulla olis aamupalaksi mustikkapiirakkaa ja voikkuleipää ja voi ottaa mustikkapiirakkaa töihinkin kahvitauko evääksi ja miksei ruuaksikin eli teet sen verran mustikkapiirakkaa että riittää eikä heti lopu

HK:n blöö ei oikein maistu, paitsi pyttipannussa se menee. Mustikkapiirakkaa en laita. Sokerilakon takia en pysty syömään mitään makeita leivonnaisia.

• Anonyymi

Matkivat minua nyt kun Sauli Niinistö yelkkaeissa niin vaaleansiniset paidat... kun itse ihan hyvä kevään väri vaaleansininen paia.

• Anonyymi

teräväpiirto-telkkari HD-niin onko jotain iin idiootteja kun 5+ saa HD-digiboxin vanhaankin telkkaeiin...

• Anonyymi

Mitä sä tääl saakeli toiste iteroit alat jakelee?

• Anonyymi

VARSINKIN KUN EI ITSE TARVITSE SITÄKÄÄN MAKSAA

• Anonyymi

Kurdien tekemät pizzat ovat parempia kuin kahden ison ketjun tarjoamat.
      Aikoinaan Turkissa Izmirin lahden toisella puolen söin elämäni parhaan pizzan.
      Aloittajan nimittely on äärettömän vastenmielistä.
      Vilma

• Anonyymi

Minustakaan aloittajaa ei pitäisi nimitellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minustakaan aloittajaa ei pitäisi nimitellä.

Aloittajan kaltaisia pitäisi karsia isolla kädellä täältä.
        Vilma
        Kesken jääneet koulut, huonot numerot, ajoittaista työttömyyttä teetättää tuollaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vilma
        Kesken jääneet koulut, huonot numerot, ajoittaista työttömyyttä teetättää tuollaista.

Allekirjoitus tulee viestin lopuksi,ei puoleen väliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vilma

Kyllä karvakättä saa sanoa karvakädeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä karvakättä saa sanoa karvakädeksi.

Charlie Sheenia kutsuttiin karvakädeksi tai siis apinamieheksi miehen puolikkaissa. Karvainen meksikolainen se. Joskus en kykene erottamaan meksikolaista intialaisesta 🙃.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Allekirjoitus tulee viestin lopuksi,ei puoleen väliin.

9,43
        Ja pilkku tulee välilyönnillä:.......lopuksi, ei
        Vilma
        Se miten kirjoitin, siten kirjoitan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Charlie Sheenia kutsuttiin karvakädeksi tai siis apinamieheksi miehen puolikkaissa. Karvainen meksikolainen se. Joskus en kykene erottamaan meksikolaista intialaisesta 🙃.

10:22
        Tsustaoletus, ettei sulle kasva parta. Sehän ei pahoille kasva.
        Vilma
        Arrrgggg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vilma
        Arrrgggg

Oletko mielenterveyskuntoutuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vilma
        Arrrgggg

Ai ei vai? Mullehan nimenomaan kasvaa kuten tällä emojilla 🧔. En ole blondi. Mulla on siis stereotypia että blondeille kasvaisi vähemmän karvoja naamaan kuin muille. Mistäs sitä tietää jos asiaa ei työkseen tutki 🤷‍♂️. - Charlie (ei ap).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mielenterveyskuntoutuja?

10:58 Ai, jos ei oke persumainen rasisti ilmaisussaan, on mielenterveyskuntoutuja!
        Mikä päättelykyky.

Vilma

• Anonyymi

Mitä sä Janne höriset täällä? Saat kyllä jos haluat.

• Anonyymi

Voi maanantainakin syödä karvakäsien pitsaa.

• Anonyymi

Tänään söin pitsaa. Karvakäsistä en niin tiedä.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      1992
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe