Olen itse sellainen nainen, ettei musta miehet kiinnostu pidemmän päälle. Monesti menee samalla kaavalla max 2kk:tta nähdään, kertoo että on tunteita, haluaa parisuhteeseen kanssani. Ja sit yllättäen miehestä ei kuulu mitään.
Olen luonteeltani mukava, aito, iloinen, huumorintajuinen (en vakava mielinen, negatiivinen) mua kehutaan nätiksi, maanläheiseksi. Näin olen kuullut muilta miehiltä, kun olen kysynyt heiltä.
Mutta miksi kun lähden tapailemaan ja sitä kestää hetken aikaa niin miksi miehet eivät näe mua vaimomateriaalina. Toisilla naisilla näyttää olevan helppoa hommaa, tuntuu että saavat kenet vaan jos haluavat
Minkälaisen naisen kanssa seurustellaan
12
230
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on ollut huonoa tuuria. Olet tavannut vain epäkypsiä, huonosti käyttäytyviä, sitoutumiskyvyttömiä miehiä, jotka ei kykene kommunikoimaan, vaan hyppii kukasta kukaan ghostaten edellisen. Nämä miehet pysyykin sinkkuina ikuisesti ja niitä valitettavasti tapaa suomi treffeillä.
- Anonyymi
Yhden kanssa olin vähän pidempään, reilu puoli vuotta. Kerroin hänelle mun ikävistä kokemuksista. Kertoi ettei mulle tee noin että olisi syytä jättää. Ei kauan mennyt kun yks ilta tuli vielä rakkausviestejä mulle ja seuraavana päivänä halusi yllättäen lopettaa jutun. Halusi olla mun kaveri kun kumminkin viihtyi mun kanssa.
- Anonyymi
Älä nyt suutu mutta miehet tykkää päällekäyvistä naisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt suutu mutta miehet tykkää päällekäyvistä naisista.
Eivät kaikki pidä.
Kannattaa välttää näihin "miehen pitävät/eivät pidä" -juttuihin uskomista. Yleensä eivät pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Mutta minkälainen mun pitäisi sitten olla, että mahdollisesti kunnioitettaisiin mua
- Anonyymi
Oikeasti tuntea omat rajasi joita et anna ylittää.
Jos ajattelet miesten kannalta, ole vaikeasti tavoiteltava ja pitkään. Miehet tulee aina haluamaan jotain mitä eivät saa, olet sitten kuinka kaunis ihana rikas,tällöin pysyvät suhteessa mutta pettävät.Suuri osa miehistä mutta eivät kaikki.NS. kiltit miehet näkevät sinut ihmisenä eivät objektina.
Saa lukea rivien välistä mitä ajan takaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti tuntea omat rajasi joita et anna ylittää.
Jos ajattelet miesten kannalta, ole vaikeasti tavoiteltava ja pitkään. Miehet tulee aina haluamaan jotain mitä eivät saa, olet sitten kuinka kaunis ihana rikas,tällöin pysyvät suhteessa mutta pettävät.Suuri osa miehistä mutta eivät kaikki.NS. kiltit miehet näkevät sinut ihmisenä eivät objektina.
Saa lukea rivien välistä mitä ajan takaa.Olipas huono yleistys miehistä.
Mikähän siinä on, että miehet yleistetään täällä niiden suurimpien pällien perusteella?
Kun ikääntynyt nainen edellyttää/vaatii mieheltä seurustelua, niin se tarkoittaa että nainen roikottaa miestä tapailumiehenä, tapailusuhteessa, siis maksajamiehenä.
Seurustelu kuuluu ihmisten elämässä nuoruusvaiheeseen, jolloin seurustelijat vielä elävät vanhempiensa kodeissa, eivätkä edes tienaa riittävän hyvin että hotelliin voisi mennä peuhaamaan, on siis vaan seurusteltava jonka yhteydessä toisinaan pääsee kopeloimaan/kopeloitavaksi, yms.
Yksin asuvilla ihmisillä ei ole mitään tarvetta seurustella, kun kummatkin himoitsevat toisiaan, on mahdollista peuhata kumman tahansa luona, sen lyhyen ajan kunnes muutetaan yhteen.- Anonyymi
Asia ei ole näin. Toki on miehiä, joilla fyysinen puoli on kaikista tärkein, mutta aloittaja ei taida olla tällaisesta kiinnostunut.
Suhteita ja suhteessa olevia on monenlaisia. Kaikkia ei saa millään mahtumaan yhteen hölmöön ja todellisuudesta etääntyneeseen mielipiteeseen. Anonyymi kirjoitti:
Asia ei ole näin. Toki on miehiä, joilla fyysinen puoli on kaikista tärkein, mutta aloittaja ei taida olla tällaisesta kiinnostunut.
Suhteita ja suhteessa olevia on monenlaisia. Kaikkia ei saa millään mahtumaan yhteen hölmöön ja todellisuudesta etääntyneeseen mielipiteeseen.Todellakin, avauksesta päätelleen AP varmaankaan ei enää halua rakastella, joten miehet siirtyvät eteenpäin. Nainen voi niin helposti pitää miehen parisuhteessa, kunhan vaan ei pihtaa.
Miehet eivät ryhdy seksittömään suhteeseen. Seksi, seksuaalisuus, erotiikka ja -leikit ovat ainoa voima joka viettelee miehen parisuhteeseen ja ainoa mikä pitää miehen siinä.
Tässä on perussyy miksi niin suuri osuus avioliitoista ym. pariskunnista eroaa kun nainen tulee 40+ ikään, hänellä alkaa silloin vaihdevuodet jonka takia kotiseksi päättyy. Moni mies ei tiedä että vaihdevuodet sammuttaa naisen seksuaalisen funktion lopullisesti ja siksi roikkuvat seksittömässä suhteessa jopa joitakin vuosia, he pysyvät suhteessa siksi että luulevat ongelman menevän ohi.
- Anonyymi
"Minkälaisen naisen kanssa seurustellaan"
Minun kanssani pääsee seurustelemaan nuori (10+), hoikka kaunotar, joka on antautuvainen, nöyrä ja tottelevainen. - Anonyymi
"Olen itse sellainen nainen, ettei musta miehet kiinnostu pidemmän päälle"
Niin, 𝐥𝐲𝐡𝐲𝐭 minihame päälle, koipireidet 𝐩𝐚𝐥𝐣𝐚𝐢𝐧𝐚 ja avoinvarpikorkkarit hoidetuissa jaloissa, 𝐬𝐡𝐞𝐞𝐫-𝐩𝐚𝐢𝐭𝐚 päälle ilman rintareppuja niin että 𝐢𝐡𝐚𝐧𝐚𝐭 𝐩𝐢𝐤𝐤𝐮𝐭𝐢𝐬𝐮𝐥𝐢𝐭 hahmottuvat selvästi. Kyllä miehet kiinnostuvat aivan varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1697031
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes632686- 562178
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se651330Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561289- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181166Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171000Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384978