Harva suomalainen mies on ihannemies kenellekkäämnm

Anonyymi-ap

Monet on kaljuja ja huonosti pukeutuneita eikä osaa keskustella. Mihen pitää olla pitkä, tumma, pukupäällä, auto ja työpaikka, parransänki, ja varakas, pitää lapsista, pitää ihmisitä, tuo kukkia joka päivä vaimolle, siivoo, tiskaa, käy kaupassa,, viihtyy kotona, ei juo ei polta, ei käy missään ilman vaimoa,, auttaa anoppia siivoomisessa ja lumen luonnissa, avaa ovet kaikille, laulaa, soittaa, ei tuhlaa, ja vie perheensä ulkomaille kerran kuussa. Näitä ei suomalaisissa ole paljon, mut on kuitenkin....

16

367

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnea etsintään sinulle.

• Anonyymi

Ei tarvi etsiä minulla on ollut mies jo 40 vuotta, sama mies ihan mies komea mies. Haaveitteni mies juuri sellainen kun haluan.
        Tätä en vaihda. Onnea sulle vaan samanlaisen etsintään.

• Anonyymi

Ulkomailla joka ukko on tuommonen. Hakkeepi sieltä. Tai tuleehan ne hakemattaki.

• Anonyymi

Eiköhän tuo ole just se tavallinen, tasapaksu miehen malli, joita Suomessakin riittää.

• Anonyymi

Jos veisin joka päivä kukkia vaimolle hän pitäisi mua tärähtäneenä, joka tosiaan olisinkin.

• Anonyymi

Niin, sehän olisi jopa epäilyttävää. Kuin anteeksipyyntö jostakin. Vaimosi alkaisi epäilemään petätkö häntä. Osa aloituksessa mainituista kriteereistä kuulostaa siltä kuin miehellä olisi jokin rooli päällä, mikäli mies noudattaisi niitä.

• Anonyymi

Aprillia aprillia...

• Anonyymi

Tarpeeks kun on komea ja lipevä / itserakas / itsevarma niin kyllä nainen näkee sinut tuollaisena vaikket sitä olekaan.

Suomimies toimii aisurina ja saa haukut siitä huolimatta kun ytmi hoitelee vaimoa siinä sivussa.

Welcome to funland.

• Anonyymi

Minusta suomalainen mies on tylsä jo ulospäin. Vaikka olisi hieno puku, kengät ja auto, ei jää miehestä muuta mieleen kuin puku, kengät ja auto. Persoona ei loista edes puvun yli et jäisi jotenkin mieleen. Suomalainen kulttuuri ei myöskään innosta tuomaan persoonasta sitä parasta ja valovoimaisinta antia esiin.

• Anonyymi

Suomalainen mies on ihan komee, kun vaan pitää huolta itsestän. kalju ei saa olla eikä lyhyt. Mihen pitää arvostaa naista niin paljon että on siisti ja huoltaa itseänsä. Käytöstavat pitää olla ensiluokkaiset, ulkonäkö siisti ja ehdotomasti tukka päässä, kalju on kamala jos ei ole syytä olla kalju, jos hiukset itsestään lähtee, se on eri asia mutta tietoisesti olemalla kalju on kamala. Sairaudelle ei mitään voi.
      Siistit vaatteet, ja siisti muutenkin ja osaa siivota ja putsata kaikkea, osaa järjestellä ja puhuakauniisti, pukeutuu kaunuusti, ja ajattelee kaikkea kivaa, eikä ole itsekäs. Harrasta musiikkia ja tykkää metsässä vaeltelusta, ja ihmisitä, viinasta ei saa tietää mitään, sitä en siedä. Kyselee aina mielipidettä kun ostaa jotian, ja on paljon mitä hyvä käytös ja oleminen tarkoittaa... kukkia, suklaata, elkuvia, ... voi voi... sellasia ei ole varmaan kun yksi.

• Anonyymi

Entä viikinkilook? Eli päälaella ei yhtään karvaa mutta naamassa sitäkin enemmän. Sellainen look minulla on. Silloin kun kietaisen puvun takin ylleni niin voisin mennä naimisiin itseni kanssa 😅. Onko h*moa 🤔? Sen mä voin sanoa että monilla miehillä ei ole tunneälyä ja vaikka vaikuttaisikin olevan niin se saattaa olla pelkkää pelailua. Miehet ovat kuitenkin suoraviivaisia ja tietävät usein mitä haluavat. Arkuus vaivaa silti monia, niin miehiä kuin naisia. Se mikä on omituista on että vaikka olisi tunteita toista kohtaan niin puheyhteyden avauduttua toisen seura rauhoittaa ja alentaa stressiä, vaikka luulisi että koko ajan jännittäisi sen toisen seurassa.

• Anonyymi

Nyt tarvii puuttua keskusteluun.Itse oon nainen ja joo, hyvin istuva puku miehellä on hot, mutta itse silti enemmän tykkään rennommasta pukeutumisesta miehellä.Varsinkin kun on ne hyvinistuvat farkut, missä lihaksikkaat jalat ja peppu tulee esiin (jos siis sellaiset on).Yleensäkin kun on itselle sopivat siistit vaatteet.Ja myöskin itse tykkään että miehellä on kalju (kylläkin omasta tahdostaan ).Ja monesti huomannut, että vaikka ei miehen ulkonäkö heti iske tajuntaan, mutta jos on hyvä huumorintaju ja itsevarma ( ei ylitsepursuava tietenkään ) niin ne vetoaa meikäläiseen.Että kyllä niitä makuja on moneen lähtöön.

• Anonyymi

Ja sinä onneton olet täällä kertomassa ihanteita.
      Ei ihme siis...

• Anonyymi

Suominainen ei ole ihanne kellekään, paitsi puskaraiskaajalle.
      Siksi niitä halutaan aina lisää.

• Anonyymi

Harvassa on komeet miehet, mutta onhan heitä varattuina vaikk akuinka, eikä sillä ole välii, onko varattu vai ei, onnen ohi ei kannta mennä, kimppuun vaan. Kyllä se mies eroo kun ei periksi anneta. Kakrutkin menee siinä sivussa, ja ovat iloisi kun saavat uuden äidin ja ihmisen joka kasvattaa heitä. Ei ne eks äidit kuinteknaa itsekkään ole pulumusia, kaikillahan on toinen kaapissa, sutinaa pitää olla, muuten ei kunnian kukko laula.

• Anonyymi
      UUSI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2228
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1843
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1460
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      21
      1444
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1127
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      177
      1114
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      21
      1074
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      104
      1047
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      912
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      75
      898
    Aihe