On trollien päivä :). Tämä päivä pyhitettäköön heille. Vai pitäisikö sanoa "niille" 🤭? Tämä on mahdollisesti se päivä jolloin alkaa ihmisten ja trollien välinen tuhatvuotinen eeppinen sota 🔫. Vesipyssyt kunniaan 🙂. Miten ajattelitte trollailla lähimmäisiänne? Muistan kun aprillipäivisin sanomalehdessä oli aina jokin totena esitetty huijausuutinen. Posse on nykypäivänä niin tosikkoja että nielisivät kaiken informaation sellaisenaan.
Maailman kosmopoliittinen hulluus netin huijausvideoineen sekä alien-invaasioineen ovat saaneet aikaan sen että uskomattomilta kuulostavat ilmiöt otetaan tosissaan. Ps. Entä jos minä olen oikeasti vain botti täällä virtuaalimaailmassa 🙃? Näin mä vaikutan teihin. Jos olisin venäläinen niin vaikuttamiseni olisi yhtäkkiä informaatiovaikuttamista ja samalla kunkin valtion järjestämiin vaaleihin vaikuttamista 🤭. Guess what? Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Aprillipäivä
42
344
Vastaukset
- Anonyymi
Eli sellaisille kuin sinä.
- Anonyymi
Perustele 😉. Et tiedä minusta mitään - Miltä näytän, mikä nimeni on, missä asun, olenko m vai n, persoonani, luonteeni, huumorintajuni, mielenmaisemani, ikäni, älykkyyteni, käyttäytymismallini. Vitsisi alkavat olemaan vähissä. Mul sen sijaan, EI. - Not a troll.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustele 😉. Et tiedä minusta mitään - Miltä näytän, mikä nimeni on, missä asun, olenko m vai n, persoonani, luonteeni, huumorintajuni, mielenmaisemani, ikäni, älykkyyteni, käyttäytymismallini. Vitsisi alkavat olemaan vähissä. Mul sen sijaan, EI. - Not a troll.
Olet oikeassa. Minua on vain sanottu sellaiseksi. Ajattelin, että olet se, joka minua on kiusannut. Trollithan eivät ole ihmisiä vaan peikkoja. Anteeksi.
- Anonyymi
Mä en oo at-mies, tuliko selväksi!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo at-mies, tuliko selväksi!?
Eikä mun asuinpaikasta puhuta enää!
- Anonyymi
Sinä olet ainoa at-mies!
- Anonyymi
Miltä tuntuu olla at-mies?
- Anonyymi
Sä voit väittää musta mitä vaan, mutta kukaan ei usko sua. Tiedän itsestäni totuuden ja se on, että olen mukava mies. Sinä taas olet katkera ikisinkku, jolla on menettänyt elämänhalunsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä voit väittää musta mitä vaan, mutta kukaan ei usko sua. Tiedän itsestäni totuuden ja se on, että olen mukava mies. Sinä taas olet katkera ikisinkku, jolla on menettänyt elämänhalunsa.
Tarkoitin, että joka on menettänyt elämänhalunsa.
- Anonyymi
Voi luoja sentään. Sä et oo ap. Mistäkö tiedän? Siitä koska mä oon oikea ap. Harvoin täällä näkee aloittajaksi naamioituneita mutta tällä kertaa kyllä. En käyttänyt itse tuota - ap-nimikettä. - Not a troll.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi luoja sentään. Sä et oo ap. Mistäkö tiedän? Siitä koska mä oon oikea ap. Harvoin täällä näkee aloittajaksi naamioituneita mutta tällä kertaa kyllä. En käyttänyt itse tuota - ap-nimikettä. - Not a troll.
Hyvä tietää.
- Anonyymi
Ihan miten vaan, mutta ei pidä paikkaansa, mitä musta väität.
- Anonyymi
😅 Katselen tämän palstan kinginä sormieni läpi sinun suorittamasi minun, todellisen aloittajan, kopioimiseni. Se johtuu siitä että pidän tuota aprillipilana. Aivan sama, toisten kirjoittajien kirjoitustyyliä ei ole niin helppoa kopioida. Henkilökohtaiset haukkumiset eivät kuulu omaan repertuaariini.
- Anonyymi
Mä en oo at-mies eikä mun asuinpaikasta puhuta enää!
- Anonyymi
Samaa mieltä. -cu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. -cu
Mä en oo at-mies eikä mun asuinpaikasta puhuta!
- Anonyymi
Juu perhosiipi efekti :) onhan se melkoinen mordor turboahdingeneraattori pahimmillaan.
Ei mun tarvii hirveesti trollata, riittää kun toimin kokemusasiantuntijana ja otan vastaan omien hölmöilyjeni tulokset. Siin sitä taas onkin kärsimysnäytelmää riittämiin... - Anonyymi
Mä en oo ihan varma, onko tää kevään ensimmäinen päivä vai alkoiko kevät jo aiemmin.
- Anonyymi
Käsivarren Lapissa on virallisten tietojen mukaan yhä 1,38 m lunta maassa. Mitä politiikkaan tulee niin Helsingissä ne asiat päätetään. Sieltä käsin on helppoa huhuilla kuinka ilmasto on käristyskupolin tilassa. Toista se on Laphissa. Napapiirin pohjoispuolella puhaltavat koillistuulet useammin kuin etelämmässä. Tämä selittää monia asioita. Päättäjät jäätyisivät kuin Hohdon Jack jos matkustaisivat Lappiin. Etelän vetelät 😅. Ihmisiä ei saisi haukkua mutta kyllä päättäjiä PITÄÄ haukkua aina ja paljon, hyvinkin aktiivisesti.
Kevään määritelmä on kun kasvukausi on saavutettu. Se on noin + 5,5 - +6 astetta. + 5 asteen ylitystä tyrkytetään. Tuohon on summattu sekä päivä-, että yölämpötilat keskiarvoisesti. Kyllä se kevät on käytännössä sitä kun ei ole pakkasta tai lunta maassa, vai syksyäkö se sitten on. Se on häilyvä käsite. Olennaista on pysyvyys eli tulee olla monta päivää putkeen tietynlaista jotta voidaan sanoa mikä vuodenaika on kyseessä. - Not a troll. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsivarren Lapissa on virallisten tietojen mukaan yhä 1,38 m lunta maassa. Mitä politiikkaan tulee niin Helsingissä ne asiat päätetään. Sieltä käsin on helppoa huhuilla kuinka ilmasto on käristyskupolin tilassa. Toista se on Laphissa. Napapiirin pohjoispuolella puhaltavat koillistuulet useammin kuin etelämmässä. Tämä selittää monia asioita. Päättäjät jäätyisivät kuin Hohdon Jack jos matkustaisivat Lappiin. Etelän vetelät 😅. Ihmisiä ei saisi haukkua mutta kyllä päättäjiä PITÄÄ haukkua aina ja paljon, hyvinkin aktiivisesti.
Kevään määritelmä on kun kasvukausi on saavutettu. Se on noin 5,5 - 6 astetta. 5 asteen ylitystä tyrkytetään. Tuohon on summattu sekä päivä-, että yölämpötilat keskiarvoisesti. Kyllä se kevät on käytännössä sitä kun ei ole pakkasta tai lunta maassa, vai syksyäkö se sitten on. Se on häilyvä käsite. Olennaista on pysyvyys eli tulee olla monta päivää putkeen tietynlaista jotta voidaan sanoa mikä vuodenaika on kyseessä. - Not a troll.Viime vuonna tuli takatalvi.
Anonyymi kirjoitti:
Kevään määritelmä on kun kasvukausi on saavutettu. Se on noin 5,5 - 6 astetta. 5 asteen ylitystä tyrkytetään. Tuohon on summattu sekä päivä-, että yölämpötilat keskiarvoisesti. Kyllä se kevät on käytännössä sitä kun ei ole pakkasta tai lunta maassa, vai syksyäkö se sitten on. Se on häilyvä käsite. Olennaista on pysyvyys eli tulee olla monta päivää putkeen tietynlaista jotta voidaan sanoa mikä vuodenaika on kyseessä. - Not a troll.Jos nyt oikeesti mietitään. Niin kyllä just nyt kuuluis oikeesti olla just näin lämmin. Kevätpäivän tasauskin meni jo. Niin kyllä auringon kuuluukin jo lämmittää. Ei se mikään ilmastonmuutos ole. Ei aurinko sen korkeammalle ole noussut. Juhannusta kohti mennään ja joulu on kaukana takana.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Jos nyt oikeesti mietitään. Niin kyllä just nyt kuuluis oikeesti olla just näin lämmin. Kevätpäivän tasauskin meni jo. Niin kyllä auringon kuuluukin jo lämmittää. Ei se mikään ilmastonmuutos ole. Ei aurinko sen korkeammalle ole noussut. Juhannusta kohti mennään ja joulu on kaukana takana.
Suomi on yllättävän lämmin kun otetaan huomioon pohjoinen sijainti. Meillä on oikeastaan kolme ilmastovyöhykettä eli etelärannikon lehtimetsävyöhyke, suurialainen taigavyöhyke ja arktinen tundra. Lapin tunturialueiden karuus ja puiden vähyys selittyy silti muullakin kuin vain ankarilla ilmasto-olosuhteilla. Laaja-alaiset porojen laidunnukset estävät kasvillisuutta levittäytymästä sielläpäin. Kun kasvillisuusvyöhykkeet asetetaan suhteessa UV:n voimakkuuksiin niin niiden välillä lienee korrelaatio.
Yleissääntö on että mitä etelämmäs mennään niin ensin havupuut vaihettuvat lehtipuiksi. Lopulta kasvien lehdet vaihettuvat piikikkäiksi mikä on nähtävissä jo Välimeren seudulla. Kuitenkin trooppisissa sademetsissä kasvillisuus kukoistaa. Korkeuserot vaikuttavat suuresti kasvillisuus-, ja ilmasto-oloihin jo satojen metrien matkalla. Näyttää siltä että lämpötilaa suurempi tekijä voi olla kuivuuden ja sateisuuden välinen suhde. Välimeri on yleensä talvisateiden ilmastoa mutta silti siellä kasvaa piikikkäitä kasveja. Ehkä kuivempien kausien pituus on siellä vallitseva verrattuna sateiseen kauteen. - Not a troll.
- Anonyymi
Erika Vikman ei esiinny viisuissa. 😛
Aprillii syö sillii juo kuravettä päälle.
Jasu- Anonyymi
Juu ja katri-Helena toimii sijaisena 😜
- Anonyymi
En ole vieläkään kuunnellut sitä kappaletta. Kannatan sitä että edustajamme laulaisi vain suomeksi. Suomi kuulostaa erikoiselta muiden maiden kansalaisten korviin niin sen pitäisi olla plussa Suomelle. Klamydia sinne pitäisi pistää kokeilemaan onneaan. Kuravedestä muistuikin mieleeni. https://www.youtube.com/watch?v=yRT00MkIfRw .
Se oli jokin muu Jopet shown kurahaaran veljekset klippi missä sanottiin että juodaan kuravettä vai mitä se oli. Klippejä on vaikeaa löytää, pitäisi melkein kahlata Yle areenasta jaksot läpi löytääkseen sen. Jope avasi roskapussin yhdessä videossa ja otti sen messiin koska pussin sisältö miellytti sitä 😋. - Not a troll. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vieläkään kuunnellut sitä kappaletta. Kannatan sitä että edustajamme laulaisi vain suomeksi. Suomi kuulostaa erikoiselta muiden maiden kansalaisten korviin niin sen pitäisi olla plussa Suomelle. Klamydia sinne pitäisi pistää kokeilemaan onneaan. Kuravedestä muistuikin mieleeni. https://www.youtube.com/watch?v=yRT00MkIfRw .
Se oli jokin muu Jopet shown kurahaaran veljekset klippi missä sanottiin että juodaan kuravettä vai mitä se oli. Klippejä on vaikeaa löytää, pitäisi melkein kahlata Yle areenasta jaksot läpi löytääkseen sen. Jope avasi roskapussin yhdessä videossa ja otti sen messiin koska pussin sisältö miellytti sitä 😋. - Not a troll.Jatkan aprillipilalla. Olen kuunnellut kaikki Erikan joikhut ja ai tykkään niistä. Niissä on munaa. 🤣
https://www.rumba.fi/uutiset/erika-vikman-diskattiin-ei-osallistu-euroviisuihin-tilalle-gettomasa-ja-paluun-tekeva-cheek/
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku Chkeekki täältä Lahresta. Isoposket rulaa. 😂
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku Chkeekki täältä Lahresta. Isoposket rulaa. 😂
JasuEnkä tarkottanu nyt Erikan kollikissan paksuja poskia. 😆
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä tarkottanu nyt Erikan kollikissan paksuja poskia. 😆
JasuMiten ois joku helsinkiläinen keski-ikäinen ug-räppäri :D? Äänestän Petosta edustajaksemme. Suomenkieliset sanat eivät häiritsisi muunkielisiä äänestäjiä tuolla ulkomailla koska eivät ymmärtäisi sanaakaan niistä lyriikoista. Virolaiset ymmärtäisivät toki jotain. - Not a troll.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Ja K-H tuleekin lavalla kaapista ja esiintyy miehenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ois joku helsinkiläinen keski-ikäinen ug-räppäri :D? Äänestän Petosta edustajaksemme. Suomenkieliset sanat eivät häiritsisi muunkielisiä äänestäjiä tuolla ulkomailla koska eivät ymmärtäisi sanaakaan niistä lyriikoista. Virolaiset ymmärtäisivät toki jotain. - Not a troll.
Jotenkin en räppiä pidä edes välttämättä musiikkina, musiikin tahtiin selittämisenä pikemminkin. 😆
Jospa tyrkätään Danny viisuihin ja Helmi jodlaa Armin osuudet?
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Ja K-H tuleekin lavalla kaapista ja esiintyy miehenä.
Sitä voisi Jonnekin säikähtää. 🤣
Jasu
- Anonyymi
Sakari pääsiäinen valmistaa pääsiäis Hannua leipoo murotaikina päälle ja voi sulaa eikun uuniin vaa
- Anonyymi
Mjoo
Tämä pääsiäishanu (wtf) on niin hyvä sketsi, että sille naureskelen (näin kiikkustuolista) yhä.
Ai että aika kultaa muistot.
- Hirnu -
https://youtu.be/rE2EWYdXQFI?si=IsUlTD1Iz8WQtrKu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Tämä pääsiäishanu (wtf) on niin hyvä sketsi, että sille naureskelen (näin kiikkustuolista) yhä.
Ai että aika kultaa muistot.
- Hirnu -
https://youtu.be/rE2EWYdXQFI?si=IsUlTD1Iz8WQtrKuKovin hillitty rumpali, mutta menettelee :). Tämä 🧐 NAINEN huhhuh menenpä juomaan kylmää kuravettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin hillitty rumpali, mutta menettelee :). Tämä 🧐 NAINEN huhhuh menenpä juomaan kylmää kuravettä
...jatkoa Ninet Tayeb
- Anonyymi
Onkohan 'ylioppilaslakkiuudistus' aprillipila?
Vilma- Anonyymi
Ei ole
Nykyään saa brodeerauksen vaikka otsaansa, jos näin haluaa.
Musta lakki on tämän kevään ykkösnyrkki.
- Hirnu - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole
Nykyään saa brodeerauksen vaikka otsaansa, jos näin haluaa.
Musta lakki on tämän kevään ykkösnyrkki.
- Hirnu -Jos perinteiseen valkoiseen lakkiin päästää omia lirujaan niin siinä on uusi, katu-uskottava lookki. Tarkoitan liruilla nyt tässä että "to release oneself". Omassani taitaa olla ketsuppia mäkkäristä tai onnistuin ehkä putsaamaan sen. En ole käyttänyt lakkiani noin 13 vuoteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos perinteiseen valkoiseen lakkiin päästää omia lirujaan niin siinä on uusi, katu-uskottava lookki. Tarkoitan liruilla nyt tässä että "to release oneself". Omassani taitaa olla ketsuppia mäkkäristä tai onnistuin ehkä putsaamaan sen. En ole käyttänyt lakkiani noin 13 vuoteen.
Niin
Tänään näin jotain äärimmäisen elegantiksi lukeutuvaa, suhteettoman tyylikästä ja ajattomuudessaan klassisen ikuista, nimittäin hatun.
En ole oikein koskaan ymmärtänyt sitä miksi toisille sopii hattu ja toisille ei.
Kyseinen nainen kantoi hattuaan kuin olisi syntynyt se päässään.
Siis on niin kuin tyyliin eroja, kasvoja ja näiden vartaloita, mutta vain yhdelle näistä kombinaatioista sopii hattu päähän.
Hän tiesi sen.
- Hirnu -
Tänään minua on yritetty aprillata, siinä kuitenkaan onnistumatta. Tulin katsomaan, jos "the palsta" olisi täynnä hauskoja aprillipiloja. 😁
Syökää silliä, juokaa kuravettä ja olkaa onnellisia. 😆- Anonyymi
Toivoisin tosi.typy että sinun unelmasi tulevat toteen ja näkisin sinusta öisin unia, joissa hyväilisit minua mahdollisimman auliisti, olet nimittäin tyrmäävän upea ilmestys, 😍😍 N
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802