Saisikoha tätä kautta tietää, kun kauan miettinyt eikä kukaan tuttu nainen tätä osaa loogisesti selittää miksi näin. Eli miksi naiset pukeutuu pienii vaatteisii/mahdollisimman ison kaula-aukon paitaan tai yli tiukkoihin legginsseihi yms mitä niitä nyt on.
Haluisin kovasti tietää. Omaan jakeluu ei mee tää homma, luulis jos jotakin haluaa näyttää ni se näytetään omalle puolisolle eikä muille. Eihän siinä ole järkeä mitenkään et miehet kuolaa perää vaikka sulla on oma puoliso. Onko se naisten tapa saada huomioita vai mitä?
T. 38v mies jolla on nainen puolisona joka ei osaa sanoa järkevää selitystä asiaan.
Paljastava pukeutuminen
13
223
Vastaukset
- Anonyymi
Moni väittää legginsien olevan mukavat, joten luulen sen olevan hyvin iso tekijä niiden suosioon. Itse en käytä legginssejä, mutta voin rinnastaa ne itse käyttämiini tyköistuviin paitoihin, jotka ovat juurikin mukavia päällä. Miksi pitäisi pukeutua epämukaviin säkkeihin?
- Anonyymi
Miksi pitää pukeutua ns itsensä paljastaviin vaatteisiin? Ei mene järkeen, ei miehetkää kulje yli tiukoissa trikoissa missä kaikki paistaa tai ei miehille ole edes paitoja missä näkyisi enemmän toisin kuin naisille. Jos loogisen selityksen saan olen tyytyväinen.
En tiedä onko siinä mitä hienoa kulkee vaikka yli tiukat leggingsit/trikoot päällä ja etupää vako paistaa läpi sekä iho yleensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitää pukeutua ns itsensä paljastaviin vaatteisiin? Ei mene järkeen, ei miehetkää kulje yli tiukoissa trikoissa missä kaikki paistaa tai ei miehille ole edes paitoja missä näkyisi enemmän toisin kuin naisille. Jos loogisen selityksen saan olen tyytyväinen.
En tiedä onko siinä mitä hienoa kulkee vaikka yli tiukat leggingsit/trikoot päällä ja etupää vako paistaa läpi sekä iho yleensä.Juuri sanoin sen avainsanan, eli mukavuus. Mikä tuossa on niin kovin vaikeaa ymmärtää? Tyköistuvat, mutta eivät ylitiukat, vaatteet ovat miellyttäviä päällä. Ja kyllä minä näen jatkuvasti miehiä, joilla on päällään tyköistuvia paitoja. Kesällä miehet vievät tuon paljastelun siihen, että kulkevat ilman koko paitaa.
Eihän tässä kysytty mikä on sinusta "hienoa". Kysyit syytä ja valtaosalle se syy suosia tyköistuvia on mukavuus. Näin se vaan on, hyväksyitpä sinä sen tai et.
Naiset (10+, 20+ ja 30+) pukeutuvat paljastelevasti koska se on alue, jolla he ovat parempia kuin miehet. He eivät pärjää älyllään, logiikallaan, taidoillaan, yms., mutta paljastelevasti pukeutumisessa he päihittävät miehet helposti.
- Anonyymi
Ladyboy näin ehkäpä sain parhaimman vastauksen. Voisi mennä juuri näin. Ei pärjätä muulla ni sitten tehdään juuri vaatetuksen avulla toisin. Ei vaan mene edellisen vastaus mukavuus mitenkään jakeluun tai se et ei sanottu mitään miesten vaatetus asiaa tms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ladyboy näin ehkäpä sain parhaimman vastauksen. Voisi mennä juuri näin. Ei pärjätä muulla ni sitten tehdään juuri vaatetuksen avulla toisin. Ei vaan mene edellisen vastaus mukavuus mitenkään jakeluun tai se et ei sanottu mitään miesten vaatetus asiaa tms.
Eipä siis mikään ihme, että "eikä kukaan tuttu nainen tätä osaa loogisesti selittää miksi näin". Sinähän et halua kuulla totuutta, vaan sinua varten pitäisi kehitellä satuja. Tuskinpa ketään naista kiinnostaa alkaa sepitellä sinulle tarinoita, jotka sulle kelpaisivat. 👍
- Anonyymi
Sellaisissa vaatteissa tuntee itsensä enemmän naiselliseksi. Jos pukeutuu löysiin ja peittäviin vaatteisiin niin olo on kuin rekkakuskilla.
- Anonyymi
Meneekö itsensä tunteminen naiselliseksi kaiken edelle? Lähinnä mietin et jos käyttää läpinäkyviä vaatteita ni onko se silloin ok? Sitten en ymmärrä näitä ketkä uimassa käy tms kun pitää stringit jalassa keikkuu ei oo mitenkään oikein varsinkaan jos on varattu.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Vain heikolla itsetunnolla ja naisen identiteetillä varustettu tarvitsee rekvisiitakseen paljastavat vaatteet, jotka eivät ole edes naisellisia vaan useimmiten naurettavia ja mauttomia
- Anonyymi
Itse miehenä pukeudun aina juoksutrikoihin lenkille mennessäni. Eikä mitään sortseja peitteenä. Yksinkertaisesti paras asu juoksemiseen, joten en ihmettele miksi niitä ei pidetä vapaa-ajallakin.
- Anonyymi
Puoliso ei omista naisen kehoa. Monet naiset tykkäävät nauttia omasta kauneudestaan ja tuoda sen esiin muillekin, varsinkin toisille naisille. Toiset tekevät sen väreillä ja kuvioilla, toiset paljastavuudella. Avonaiset vaatteet ovat lisäksi mukavammat, ja jos nainen pukeutuu epäviehättävästi, saa hän tuta yhteiskunnan paineen. "Rumasti" esiintyvä nainen saa aina tavalla tai toisella osakseen kyräilyä.
Mutta tokihan sinä pidät "loogisena" ainoastaan sitä selitystä, joka tuntuu sinusta hyvältä. Monet miehet tällä tavoin usein erehtyvät luulemaan tunteitaan faktoiksi. Totuus on se mikä mielipiteitäni parhaiten tukee, ei se mitä asianosaiset, eli tässä tapauksessa naiset itse suoraan kertovat. - Anonyymi
Tai sitten vain oma kasvatus ja ajatusmaailma on muuta mitä nykyään ihmisille on tyrkytetty jne.
- Anonyymi
Suurin osa naisista, jotka pukeutuvat vähiin vaatteisiin (mauttomasti) ovat niitä, joiden itsetunto rakentuu sille, miten he saavat vaikkapa imartelua tmv. Nuoret naiset taas haluavat nuorten miesten huomiota, tämä nyt on ollut kautta aikain tiedossa eli naiset haluavat pukeutumisellaan kiinnittää vastakkaisen sukupuolen huomiota.
Ristiriitaista on se, että pukeudutaan vähiin vaatteisiin ja halutaan huomiota ja jos sitä saa väärällä tavalla, se on sitten tuomittavaa ja usein nämä esim. Erika Vikman julistaa, että jokainen saa pukeutua niin kuin haluaa, ja kritiikkiä ei saisi antaa, vaan palautteen pitäisi olla sellaista mitä Erika haluaa. Näinhän homma ei toimi.
Mutta alkuperäiseen kysymykseen vastaus on yksinkertainen, paljastelulla halutaan huomiota ja se on vähän sama kuin somessa näytellään itseään ja sillehän on määritelmäkin eli huomiohuoraus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024427Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837- 64836
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816