Onko tosiaan näin
Grilli kiinni ja aukeaa vasta syksyllä?
8
600
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. En todellakaan tiedä.
- Anonyymi
Tarttisi aueta, hirviää mössöä ja mauttomia kaikki.
- Anonyymi
palvelut äkkiä vaan seinäjoelle
- Anonyymi
Vois tuoda kontin Ahonkylään
- Anonyymi
Tuomikylälälääset mitään tarvi🤣uuden 67;n sais piirtää keskeltä tuomikylän ahonkylän asunto-aluetta! Eikä mitään eritaso liittymiä ahonkylään,neiroon kautte saisivat mennä äsmäelle!!!urboja täynnä koko tuomikylän ahonkylän-asunto alue!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuomikylälälääset mitään tarvi🤣uuden 67;n sais piirtää keskeltä tuomikylän ahonkylän asunto-aluetta! Eikä mitään eritaso liittymiä ahonkylään,neiroon kautte saisivat mennä äsmäelle!!!urboja täynnä koko tuomikylän ahonkylän-asunto alue!!
Köyhät vinkuu😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhottukaas ny korvalaaset hieman..
- Anonyymi
Ahonkyläs tontin hinnat yli 20e neliö ja kauppa käy,Korvalla ja Ilmajoella 5e ,eikä kukaan osta,mistähän kiikastaas..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184