Hei kaikille!
Olen vaatetusalan opiskelija, ja teen tällä hetkellä tutkimusta, jossa kartoitetaan nuorten hiuspantojen käyttöä, värejä ja tyylejä. Jos olet 7–24-vuotias ja käytät hiuspantoja, olisi mahtavaa, jos voisit osallistua kyselyyni!
Kysely on anonyymi, ja sen täyttäminen vie vain muutaman minuutin. Vastauksesi auttaa minua ymmärtämään, mitä hiuspannoissa arvostetaan ja miten ne vaikuttavat tyyliin.
Klikkaa tästä osallistumiseen: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScwPgf7Arcs2o_5lyF8XG1nL0rEGaf0XWha2qTmYfUwjPLQTQ/viewform?usp=header
Kiitos jo etukäteen, että autat minua projektissani! Voit myös jakaa kyselyn eteenpäin, jos tunnet muita, jotka haluaisivat osallistua. :)
Kysely erityisesti tytöille ja nuorille naisille!
Anonyymi-ap
0
186
Luetuimmat keskustelut
- 382151
- 56706
- 41661
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne65509- 62502
- 42500
- 45490
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k15470Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh24469T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6467