Miten saa Jenkkakahvat pois!!!!

Apuvah!

Eli siinä otsikossa tuli kysymykseni..

18

12882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauheat kahvat

      ja entäpä saako pyllyn enää pyöreäksi jumppaamalla kun on tullut iänmyötä riippuva lättäperse? Nyt on pakko aloittaa elämän muutos!

    • Sharpie

      Eipä niitä valitettavasti taida mitenkään muuten saada pois, kun syömällä oikein ja liikkumalla...

    • paljon

      kylkilihaksia.

      • pop

        Kylkilihaksia. ja sivuttaisia vatsalihaksia tekemällä lähtee. Nyrkkeilyssä tuli tehtyä noita sivuttaisia ja jenkkakahvat pieneni. ´ruokavalio kondikseen niin kylä lähtee:)


      • Voice of reason
        pop kirjoitti:

        Kylkilihaksia. ja sivuttaisia vatsalihaksia tekemällä lähtee. Nyrkkeilyssä tuli tehtyä noita sivuttaisia ja jenkkakahvat pieneni. ´ruokavalio kondikseen niin kylä lähtee:)

        Valitettavasti paikallisesti ei voi kasvattaa lihaksia saati poistaa esim. "jenkkakahvoja".

        Esimerkiksi jos haluat vatsalihakset näkyviin ja sinulla on rasvaa vyötäröllä ja vatsanseudulla ei siinä auta vaikka tekisit 3000 vatsalihasliikettä joka päivä. Saadaksesi ne näkyviin sinun on laihdutettava.

        Sama koskee jenkkakahvoja. Saat ne pois kuluttamalla enemmän kuin syöt - siis liikkumalla ja tarkastamalla ruokavaliotasi. Paikallisesti ne eivät lähde mihinkään. On siis aivan sama kulutatko kalorimäärän lenkkeilemällä vai tekemällä moisia liikkeitä.

        Luulisi ihmisten nyt tietävän moiset yksinkertaisuudet.


      • Jii Girl
        Voice of reason kirjoitti:

        Valitettavasti paikallisesti ei voi kasvattaa lihaksia saati poistaa esim. "jenkkakahvoja".

        Esimerkiksi jos haluat vatsalihakset näkyviin ja sinulla on rasvaa vyötäröllä ja vatsanseudulla ei siinä auta vaikka tekisit 3000 vatsalihasliikettä joka päivä. Saadaksesi ne näkyviin sinun on laihdutettava.

        Sama koskee jenkkakahvoja. Saat ne pois kuluttamalla enemmän kuin syöt - siis liikkumalla ja tarkastamalla ruokavaliotasi. Paikallisesti ne eivät lähde mihinkään. On siis aivan sama kulutatko kalorimäärän lenkkeilemällä vai tekemällä moisia liikkeitä.

        Luulisi ihmisten nyt tietävän moiset yksinkertaisuudet.

        JENKKAKAHVAT VOI SAADA POIS !! Mistä moista olet kuullut? ;1


      • kirjoittanut: mietikkää
        Voice of reason kirjoitti:

        Valitettavasti paikallisesti ei voi kasvattaa lihaksia saati poistaa esim. "jenkkakahvoja".

        Esimerkiksi jos haluat vatsalihakset näkyviin ja sinulla on rasvaa vyötäröllä ja vatsanseudulla ei siinä auta vaikka tekisit 3000 vatsalihasliikettä joka päivä. Saadaksesi ne näkyviin sinun on laihdutettava.

        Sama koskee jenkkakahvoja. Saat ne pois kuluttamalla enemmän kuin syöt - siis liikkumalla ja tarkastamalla ruokavaliotasi. Paikallisesti ne eivät lähde mihinkään. On siis aivan sama kulutatko kalorimäärän lenkkeilemällä vai tekemällä moisia liikkeitä.

        Luulisi ihmisten nyt tietävän moiset yksinkertaisuudet.

        miten niin ne ei lähe paikallisesti mihinkään, tai tottakai, kun niistä kulutat rasvan ja muun ylimääräsen niin kyllähän ne sillon lähtee pois ihan paikallisestikin.


    • elohopea

      niinkuin edellinen sanoi, kylkilihaksia, ja vinoja vatsalihaksia.

    • pudottaja09

      Itse huomasin jenkkakahvojen pienentyneen samalla kuin painoa tippui. En ole vielä treenannut ollenkaan. Vain muuttanut ruokailutottumuksia.
      n.4cm on lähtenyt kyseisestä kohdasta. Vielä pitäisi 5kg saada pois ni toivottavasti jenkkakahvat pienetyisi lisää. Ehka treenaaminen kans auttaisi,saa nähdä :)

    • ne vaan lähtee

      pois se on ihan sama montako jumppaliikettä teet jos jenkkakahvat on koska ne ovat rasvaa ja se ei lähde kuin laihduttamalla ja toki jumppa kuluttaa kaloreita eli sitten poistuu mutta paikallisesti niitä ei pois saa.eli siis nyt jumpaan reidet ja sitten jenkat ja sitten kaksoisleuan pois,se ei vaan toimi niin.

    • Neltsu

      Ainakin itse kokeilin, kun laitoin housut jenkkakahvojen ylitse :''D

      • ggyyy

        Laihdutus kiinteytys on paras keino, eli itselläni ainakin jenkkakahvat pienentyneet kun olen säännöllisesti käynyt pacessa, jossa yhdistyy aerobinen ja lihasta muokkaava liikunta. Heti kun lopetan vaikka kuukaudeksi niin lantio levenee heti. Ja liian kireitä housuja ei kannata pitää. :)


    • mietteliäs...

      Olisiko mitään helppoja ja vähän aikaa vieviä keinoja saada jenkkakahvat pois? Kun mun pitäis kouluunkin keskittyy...

    • ÄÄH

      Mä en saa jenkkiksii pois millään!!! ne ärsyttää, esim jos pitää toppeja... :(( oisko nopeita keinoja ??

      • ratkaisu

        Hyi, elä pidä toppeja.


    • Tirri

      Veljeni oli todella lihava vatsan ja vyötärön kohdasta, mutta kun meni armeijaan hän oli laihtunut tavattomasti, (ollut armeijassa nyt 4 viikkoa) eli oikea ruokailutapa ja päivittäistä liikuntaa ;DD

    • jokurandommmmm

      Jenkkakahvat ja mahan saa pienenemään helposti:
      Syömällä mahdollisimman paljon proteiineja, jättämällä makaronin, perunat ym. pois, lenkkeilyä esimerkiksi koiran kanssa, sauvakävelyä, tekemällä vatsalihaksia, sivuttaisia vatsalihaksia ja punnerruksia, sekä aerobista liikuntaa.

    • Vieras___

      Miten saan jenkkakahvat pois nopeasti... Olen 13 vuotias tyttö ja en kehtaa uida yleisellä uimarannalla, koska minulla on liiikaa ihraa ja haluaisin ne pois kesän aikana että olisin edes syksyllä laihempi eikä olisi jenkkakahvoja.... Auttakaa nopeesti;(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1669
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1518
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1159
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1114
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1092
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1002
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      960
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      954
    Aihe