Työhakemus Chat Gpt

Anonyymi-ap

Duunitorin mukaan nämä 5 ovat yleisimmät syyt, miksi hakijat käyttävät tekoälyä työhakemuksien tekemiseen:

1. Hakemuksen tai CV:n muokkaus/sanoittaminen
2. Oman osaamisen sanoittaminen
3. Hakemuksen tai CV:n tarkistaminen/oikoluku
4. Työnhaun ja työhaastattelun valmistelu
5. Inspiraation haku ja ideointi

Mitä mieltä tästä? Käytättekö itse tekoälyä apuna?

1

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole käyttänyt, eikä ole edes käynyt mielessä. Pitäisi riittää selkeästi kirjoitetut faktat, eikä koristeltuja lauseita, jotka eivät edes ole itse keksittyjä. Kaiken huippu kerran oli, kun pankin asiakasneuvojan työhön valittiin haastateltavat sen perusteella, kuka kirjoitti parhaiten motivaatiostaan, siihen olisi voinut chat gpt:ä käyttää, olisi varmasti löytynyt hienon kuuloisia lauseita (kuka sitten niitä uskoo?) Sen verran tiedän, että pankin työssä ei missään tapauksessa saa käyttää omaa mielikuvitusta, kuten kirjoittaessaan omasta motivaatiostaan mahdollisimman hienosti. Haastatteluun olisi pitänyt kutsua ne, joiden hakemuksessa on selkeästi vain faktat, eikä mitään psykologisia pohdintoja ja selityksiä siitä miksi on kaikista parhaiten motivoitunut. Pankin työssä täytyy olla sellainen, joka vain seuraa ohjeita, eikä keksi itse mitään, joten ihan käsittämätöntä pyytää kirjoittamaan motivaatiostaan ja tehdä valinnat sen perusteella.... huh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      101
      1996
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      40
      1842
    3. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      426
      1577
    4. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1381
    5. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      29
      1250
    6. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      102
      1169
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      15
      1116
    8. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      17
      1068
    9. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      994
    10. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      37
      981
    Aihe