Olen tapaillut hetken verran punatukkaista unelmanaista. Hän on luonut minulle itsestään kuvan menestyvänä ja pidettynä ihmisenä. Hän harrastaa ja tekee luovaa työtä. Rakentaa uraa kirjailijana. Punapääni on jo keksi-ikäinen, mutta liki rypytön ja edustava. Miehen silmä kyllä hänessä lepää..
Nyt olen kuitenkin alkanut miettiä onko tässä jokin vialla. Punapääni selailee jatkuvasti puhelintaan ja varsinkin somessa tuntuu viettävän aikaa. Somen kautta mekin aloimme pitää yhteyttä. Minusta tuntuu, että minulta salaillaan asioita. Minulle on myös muodostunut mielikuva, että ex olisi jotenkin sekaisin ja sekaantuisi hänen elämäänsä lasten kautta. Miestä en ole tavannut, ja miksi punapääni tarvitsisi salailla exänsä yhteydenpitoa minulta. Ei asia minulle varsinaisesti kuulu, mutta voisin auttaa.
Minusta on alkanut myös tuntua siltä, että seurani kelpaa vain, jos voin naiselle tarjota jotain. Muutoin ei ole aikaa, kun on työt ja harrastukset. Voiko nainen oikeasti pyörittää useampaa miestä samaan aikaan, valiten vain sen miehen seuran, joka voi siinä hetkessä tarjota hänelle jotain? Miten voisin tätä testata, kun punapääni kieltää kaikenlaisen pettämisen, jos tästä kysyn?
Valehteleeko punatukkainen unelmanainen?
9
403
Vastaukset
- Anonyymi
Jos alat epäillä tommosta, olet luultavasti oikeassa
- Anonyymi
Unohda kaikki punapäät. Niin minäkin.
A - Anonyymi
Kuulostaa tutulta naiselta onko kaikki somekanavat käytössä?
- Anonyymi
Etsi Nainen muualta kuin Suomi 24 teffeistä.lyöt kätesi paskaan kyynespäätä myöten.
- Anonyymi
Mitä odotat hänestä? Satujen rakkautta, elämäsi pelastajaa,
ANNAT HÄNELLE ihan kohta KAIKKESI…… uuugggghhhhhh!!!!
TAI
odotat, tutustut, koska honeymoon kestää vain hetken.
Se saattaa valehdella, tai sitten ei.
ÄLÄ VUODATA SILLE SIELUASI
( ihmisillä on ihmeellinen kuva ihmissuhteesta) - Anonyymi
Veikkaan, että on kaikki somekanavat käytössä, jollain verukkeella (työ/harrastus yms). Suurin osa sisällöstä kuitenkin kuvia itsestään ja tekstisisällöt väkisin keksittyä, eli tarkoituksena vaan julkaista niitä omakuvia ja saada huomiota/välittää jonkinlaista saatavilla olemisen viestiä.
- Anonyymi
Kuulostaa tutulta kuviolta. Somesta seuran hakeminen jatkui koko suhteemme ajan ja ymmärrettävästi valheita riitti muutenkin esmes lopulta nainen oli se sekopäinen tyyppi, joka yritti tuhota ex-miehensä välejä lapsiin. Elikkäs juurikin sitä mitä nainen väitti miehestään. Eikä toisinpäin. Onneksi pääsin naisesta eroon.
- Anonyymi
Punapää paska.
A mies - Anonyymi
Mitä vanhempasi ajattelevat sinun käytöksestäsi?
Olithan heistä niin ehdottoman tärkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6258247Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3483168Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4142223- 1281347
- 311323
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151245Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1081155- 931103
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651075- 46933