Oletko pettänyt?

Jos olet pettänyt vaimoasi tai miestäsi

- kuinka kauan salasuhteesi kesti vai jatkuuko edelleen
- kävikö "käry", tunnustitko vai onko puolisosi tälläkin hetkellä tietämätön salasuhteestasi
- tuliko salasuhteesta vakituinen kumppanisi?
91170
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

En koskaan! Olen hyvä isä ja ajattelen vain puolisoani ja 3 vakkaria vuoronperään. Tuli pikku moka koska kaikki raskaana, myös puoliso. Täytyy ostaa muutama pinnasänky lisää . Nimet täytyy keksiä kaikille protokollan mukaan. Pirita, lirita, lorita ja Jorma isän mukaan

Äänestä

Tais tulla nahkapallin napsaus🤣

1Äänestä

Professori antoi ymmärtää juuson pyllistyksestä kumarruksen toiseen suuntaan. Ei auta paketti sinisiä pillereitäkään, hukkaan meni.

Äänestä

Sininen on taivas siniset on silmänsä sen🤣

Äänestä

10v ollut satunnainen seksisuhde. Joskus ollut pitkiä yli vuodenkin taukoja ja välillä tiivimpää suhteilua Puoliso ei tiedä. Jatkosta en osaa vielä sanoa

Äänestä

Vaimo on pettänyt monta kertaa, haluaa uskotella minulle, ettei ole pettänyt minua koskaan. Vaimo alkoi käyttäytyä tosi oudosti, seksi loppui ja välillä vaimo oli täysin estoton. Minulle uskoteltiin kaikenlaista ja syytettiin sairaanoisesta mustasukkaisuudesta. Uskoin pitkään ja typerät valheet meni läpi.

Parisuhde kriisiytyi ja vaimo kielsi kaiken. Silti mieleni täyttyi kaikesta epämääräisesti, mitä vaimoni on sanonut minulle 20 vuoden avioliiton aikana. Vaimon pettämisestä näytti olevan toimintakaava sanomisen ja tekemisen osalta. Sainkin jäljitettyä pettämiset.
Ensimmäinen varma pettäminen on 6 vuotta naimisiin menon jälkeen, sitten 8 vuotta. Ehkä petti saman kanssa tai oli jonkin mittainen salasuhde. 11 vuotta avioliittoa ja pettämiset alkoivat tapahtua kerran vuodessa. 14vuotta avioliittoa, vaimo taisi metsästää jatkuvasti seksiseuraa. 16-18 vuotta naimisissa, vaimolla oli todennäköisesti sivusuhde, jonka kanssa suunnitteli eroa.
Vaimo kuvittelee, etten tiedä, mutta pettäjän käytös muuttuu vaikka luulevat, ettei muutu. Pettäjän käytös on myös erilaista sen mukaan onko kyseessä kertapettäminen tai sivusuhde.

Äänestä

Pettäjiin ei voi luottaa koskaan eli luonnevika se on.

Äänestä

44vuotta..aviossa petin jo seurustellessa.
Ehken noin naista ja 10miestä
Ja villiä seksiä myös vaimon kanssa.
Tosin työn vuoksi paljon hotelli iltoja

Äänestä

Puoli vuotta täydellisyyttä, pientä matkailua ja hyvää seksiä, kunnes ymmärsin ettei muuta ole tarjolla. Legendaarinen "olen eroamassa" vaikka ei ollut aikomustakaan, harhaanjohtaminen, puheet yhteisestä tulevasta ja minä onneton menin ja rakastuin kunnes tajusin lähteä. Enkä suinkaan ollut ainoa pedin lämmittäjä. Selvisi myöhemmin että varsinainen pleijeri kyseessä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Jos olet pettänyt vaimoasi tai miestäsi

- kuinka kauan salasuhteesi kesti vai jatkuuko edelleen
- kävikö "käry", tunnustitko vai onko puolisosi tälläkin hetkellä tietämätön salasuhteestasi
- tuliko salasuhteesta vakituinen kumppanisi?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu