Jos olet pettänyt vaimoasi tai miestäsi
- kuinka kauan salasuhteesi kesti vai jatkuuko edelleen
- kävikö "käry", tunnustitko vai onko puolisosi tälläkin hetkellä tietämätön salasuhteestasi
- tuliko salasuhteesta vakituinen kumppanisi?
Oletko pettänyt?
7
306
Vastaukset
- Anonyymi
En koskaan! Olen hyvä isä ja ajattelen vain puolisoani ja 3 vakkaria vuoronperään. Tuli pikku moka koska kaikki raskaana, myös puoliso. Täytyy ostaa muutama pinnasänky lisää . Nimet täytyy keksiä kaikille protokollan mukaan. Pirita, lirita, lorita ja Jorma isän mukaan
- Anonyymi
Tais tulla nahkapallin napsaus🤣
- Anonyymi
Professori antoi ymmärtää juuson pyllistyksestä kumarruksen toiseen suuntaan. Ei auta paketti sinisiä pillereitäkään, hukkaan meni.
- Anonyymi
Sininen on taivas siniset on silmänsä sen🤣
- Anonyymi
10v ollut satunnainen seksisuhde. Joskus ollut pitkiä yli vuodenkin taukoja ja välillä tiivimpää suhteilua Puoliso ei tiedä. Jatkosta en osaa vielä sanoa
- Anonyymi
Vaimo on pettänyt monta kertaa, haluaa uskotella minulle, ettei ole pettänyt minua koskaan. Vaimo alkoi käyttäytyä tosi oudosti, seksi loppui ja välillä vaimo oli täysin estoton. Minulle uskoteltiin kaikenlaista ja syytettiin sairaanoisesta mustasukkaisuudesta. Uskoin pitkään ja typerät valheet meni läpi.
Parisuhde kriisiytyi ja vaimo kielsi kaiken. Silti mieleni täyttyi kaikesta epämääräisesti, mitä vaimoni on sanonut minulle 20 vuoden avioliiton aikana. Vaimon pettämisestä näytti olevan toimintakaava sanomisen ja tekemisen osalta. Sainkin jäljitettyä pettämiset.
Ensimmäinen varma pettäminen on 6 vuotta naimisiin menon jälkeen, sitten 8 vuotta. Ehkä petti saman kanssa tai oli jonkin mittainen salasuhde. 11 vuotta avioliittoa ja pettämiset alkoivat tapahtua kerran vuodessa. 14vuotta avioliittoa, vaimo taisi metsästää jatkuvasti seksiseuraa. 16-18 vuotta naimisissa, vaimolla oli todennäköisesti sivusuhde, jonka kanssa suunnitteli eroa.
Vaimo kuvittelee, etten tiedä, mutta pettäjän käytös muuttuu vaikka luulevat, ettei muutu. Pettäjän käytös on myös erilaista sen mukaan onko kyseessä kertapettäminen tai sivusuhde. - Anonyymi
Pettäjiin ei voi luottaa koskaan eli luonnevika se on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633782Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091403- 941257
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651044Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58857- 38850
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11827- 65821