Tilastokeskuksen mukaan 2024 on jatkunut hyvä suunta

Anonyymi-ap

Terve kehitys jatkuu jehovan todistajissa, 0-44 vuotiaat vähennystä -307, toivottavasti löytävät myös terveen seurakunnan ja ihmisiä jotka ymmärtävät mistä ahdistuksesta nuo ihmiset tulevat. Entinen jehovan todistaja tarvitsee Evankeliumin lisäksi rinnallakulkijoita, jopa koko elämän ajaksi. Hengellistä vakivaltaa pienestä asti kokenut varsinkin.

59

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki Jehovan todistajat:
      Yhteensä
      Väestö 31.12.
      2023 2024
      15 846 15 677

Erotus 169

• Anonyymi

Ja omat paperit kertoo, saman verran lisää sakkia. Omituistako? Ehei kun ottaa huomioon keistä on kysymys.

• Anonyymi

Ihmisiä kuoleekin paljon.

• Suunta on oikea. Se tietysti vähän harmittaa, että hyvät Peräilman päästelijät vähenee.

• Anonyymi

JT on vain oikeaa kristillisyyttä.
      Se todistaa raamattu!
      Pulinat pois

• Anonyymi

JT ei ole kristillinen seurakunta. Raamatussa olevat seurakunnat ja niiden toiminta ei muistuta sisällöltään mitenkään valtakunnansalin toimintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JT ei ole kristillinen seurakunta. Raamatussa olevat seurakunnat ja niiden toiminta ei muistuta sisällöltään mitenkään valtakunnansalin toimintaa.

Todistit Juuri, että et ole koskaan lukenut Raamattua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ilmeisesti pelkkää aku ankkaa, a la vartiokorni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yli 30 v olen lukenut Raamattua lähes päivittäin, kannesta kanteen useasti. Monesti pyrin lukemaan Raamatun kirjan/kirjeen kokonaan, vaikka en yhdeltä istumalta, niin saa kokonaisnäkemyksen, jehovan todistajathan ei tee niin, he valikoivat mitä kohtia lukevat ja tekevät itselleen itselleen vahinkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ilmeisesti pelkkää aku ankkaa, a la vartiokorni.

Idiotismia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yli 30 v olen lukenut Raamattua lähes päivittäin, kannesta kanteen useasti. Monesti pyrin lukemaan Raamatun kirjan/kirjeen kokonaan, vaikka en yhdeltä istumalta, niin saa kokonaisnäkemyksen, jehovan todistajathan ei tee niin, he valikoivat mitä kohtia lukevat ja tekevät itselleen itselleen vahinkoa.

Sinä valikoit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä valikoit

Koko kirjan lukeminen ei ole valikoimista, sen sijaan en ole kuullut jehovan todistajan sanovan esim. "Luvinpa roomalaiskirjeen aamulla kokonaan" . Raamattua jehovan todistajat käyttää vain sen verran mitä tarvitaan tukemaan heidän oppia, onhan heillä kirjakin missä lukee "puhu perustellen käyttäen raamattua", he vain "tutkiskelevat" eivät lue, joka avaisi ymmärryksen näkemään kirjoitetun Sanan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä seurakunnan toiminta muistuttaa Raamatussa kuvattua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä seurakunnan toiminta muistuttaa Raamatussa kuvattua?

Lähtökohtana Raamatussa on seurakunnalle, että Jeesus Kristus on seurakunnan pää ja seurakunnan jäsenet on ruumis, joka toimii pään ohjaamana. Jos tätä lähtökohtaa ei ole, sitä ei voi sanoa Raamatulliseksi seurakunnaksi, niinkuin jehovan todistajat ovat, heille Jeesus ei ole pää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko kirjan lukeminen ei ole valikoimista, sen sijaan en ole kuullut jehovan todistajan sanovan esim. "Luvinpa roomalaiskirjeen aamulla kokonaan" . Raamattua jehovan todistajat käyttää vain sen verran mitä tarvitaan tukemaan heidän oppia, onhan heillä kirjakin missä lukee "puhu perustellen käyttäen raamattua", he vain "tutkiskelevat" eivät lue, joka avaisi ymmärryksen näkemään kirjoitetun Sanan.

Vartiotornin uskonnossa revitään raamatunkohtia irti asiayhteydestään ja järjestö kehittelee oman tarinansa niiden ympärille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähtökohtana Raamatussa on seurakunnalle, että Jeesus Kristus on seurakunnan pää ja seurakunnan jäsenet on ruumis, joka toimii pään ohjaamana. Jos tätä lähtökohtaa ei ole, sitä ei voi sanoa Raamatulliseksi seurakunnaksi, niinkuin jehovan todistajat ovat, heille Jeesus ei ole pää.

Jeesus Kristus on pää Jehovan todistajillakin, mutta vain voidellut ovat ruumista. Onko siis kaikkien muiden kuin Jehovan todistajien toiminta raamatullista?

• Anonyymi

JT:t eivät käy ovelta ovelle samalla tavalla kuin takavuosina ja kokouksetkin ovat hiljentyneet. Hiipuva lahko, jossa väki vanhenee.

• Anonyymi

Turha hoursilet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha hoursilet

Harmi kun on jäänyt tuo Lontoon murteen opiskelu vähiin, joten viestisi ei oikein avaudu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha hoursilet

Anteeksi sanoin pahasti. Jeesus rakastaa sinua ja haluaa pelastaa sinut tuosta harhaopista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha hoursilet

Tarkoitatko "Totta turiset"?

• Anonyymi

Raamatun pariin urpot

• Anonyymi

Tattis!

• Anonyymi

Mitä se hyödyttää Raamatun lukeminen? Paratiisi ei ole tullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyödyttää se. Kun lukee raamattua , niin saa selville, ettei sellaista tulekkaan. Huomaa, että tulee Jumalan valtakunta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu on tärkein kirja mitä ihminen voi lukea, se antaa tulevaisuuden ja toivon. Sitä kannattaa lukea rukoillen joka päivä, joskus vähemmän, joskus enemmän, omaan tahtiin.

• Anonyymi

Voidaan siis sanoa, että Jehovan todistajien määrä ainakin Suomessa vähenee,tarkkaa määrää voi olla vaikea sanoa, ennemmin kannattanee katsoa pidemmän aikavälin kehitystä.

• Anonyymi

Järjestön alamäki on aivan selvä, kun vertaa muutaman vuosikymmenen takaiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järjestön alamäki on aivan selvä, kun vertaa muutaman vuosikymmenen takaiseen.

Monelta paikkakunnalta on valtakunnansalit myyty ja sen seurauksena nuoremmat jehovan todistajat muuttaneet (joita on vielä jäljellä) vain vanhukset jäävät. Monella jehovan todistajalla voitonilo on muuttunut tappion apatiaksi kun totuus on paljastunut.

• Anonyymi

10-15 vuoteen en ole nähnyt yhtään ovelta ovelle kiertävää jehovan todistajaa, sitä ennen niitä näki .

• Anonyymi

Entiset todistajat eivät tarvitse uutta uskontoa tai evankeliumia lähtönsä jälkeen. Vertaistuella pääsee pitkälle, ja samalla on aikaa miettiä, mitä elämältään haluaa.

Kyselyiden mukaan noin 2/3 entisistä todistajista on uskonnottomia.

• Anonyymi

Uutta uskontoa ei tarvi kukaan, mutta evankeliumia tarvii kaikki. Se on kyllä totta että petetty entinen jehovan todistaja on sokea hengellisesti vielä lähtönsä jälkeenkin, eikä usko että Jumalalla on antaa Elämä tässä ajassa ja iankaikkisuudessa. Moni lähtee etsimään elämää maailmasta, muutamia poikkeuksiakin on luettavissa onneksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uutta uskontoa ei tarvi kukaan, mutta evankeliumia tarvii kaikki. Se on kyllä totta että petetty entinen jehovan todistaja on sokea hengellisesti vielä lähtönsä jälkeenkin, eikä usko että Jumalalla on antaa Elämä tässä ajassa ja iankaikkisuudessa. Moni lähtee etsimään elämää maailmasta, muutamia poikkeuksiakin on luettavissa onneksi.

Meinaatko tosissas, että kaikille jotka ei usko oman näkemyksesi mukaan, on "suomut silmillä"? Entäpä jos se oletkin sinä itse,jolla on esteitä tosiasioioden huomaamisessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko tosissas, että kaikille jotka ei usko oman näkemyksesi mukaan, on "suomut silmillä"? Entäpä jos se oletkin sinä itse,jolla on esteitä tosiasioioden huomaamisessa?

Miksi sitten sinun näkemyksesi on se ainoa oikea?
        Onko se jotenkin sinulta pois, jos joku löytää Jeesus uskon elämäänsä, JT ajan jälkeen, evankeliumista ja Golgatan tapahtumista?
        Jos Raamattu ja rukous on elämäni keskipiste, pelkäätkö noin kamalasti, että tulen saarnaamaan sitä sinulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten sinun näkemyksesi on se ainoa oikea?
        Onko se jotenkin sinulta pois, jos joku löytää Jeesus uskon elämäänsä, JT ajan jälkeen, evankeliumista ja Golgatan tapahtumista?
        Jos Raamattu ja rukous on elämäni keskipiste, pelkäätkö noin kamalasti, että tulen saarnaamaan sitä sinulle?

Hyvin vastasit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Uskonto tai usko, ei se siitä sanakikkailulla miksikään muutu.
        Pelkkää toiveajattelua ja perusteettomia uskomuksia, se on sinullakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Uskonto tai usko, ei se siitä sanakikkailulla miksikään muutu.
        Pelkkää toiveajattelua ja perusteettomia uskomuksia, se on sinullakin.

Mistäs tiedät?
        Tuskin edes tunnet minua ja vielä vähemmän mitä minulle on tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Uutta uskontoa ei tarvi kukaan, mutta evankeliumia tarvii kaikki."

Väärin. Itsekään en tarvitse evankeliumia yhtään mihinkään. Se että kuvittelet jotain noin naiivia kertoo maailmankuvasi rajallisuudesta ja eräänlaisesta narsistisesta ajattelumallista - että juuri sinun maailmankuvasi olisi parempi kuin muut ja että kaikki tarvitsisivat sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Uutta uskontoa ei tarvi kukaan, mutta evankeliumia tarvii kaikki."

Väärin. Itsekään en tarvitse evankeliumia yhtään mihinkään. Se että kuvittelet jotain noin naiivia kertoo maailmankuvasi rajallisuudesta ja eräänlaisesta narsistisesta ajattelumallista - että juuri sinun maailmankuvasi olisi parempi kuin muut ja että kaikki tarvitsisivat sitä.

Sinäkin tulet tarvitsemaan evankeliumia viimeistään kun tämä elämä on päättymässä ja se ei ole minun maailmankuva, vaan Jumalan antama maailmankuva Raamatussa, siitähän se on kaikkien luettavissa. Kaikkea hyvää sulle elämääsi, ja älä torju kun Jeesus kutsuu seuraamaan häntä, minut rajoittuneen narsistin voit kyllä unohtaa siinä ei mitään menetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin tulet tarvitsemaan evankeliumia viimeistään kun tämä elämä on päättymässä ja se ei ole minun maailmankuva, vaan Jumalan antama maailmankuva Raamatussa, siitähän se on kaikkien luettavissa. Kaikkea hyvää sulle elämääsi, ja älä torju kun Jeesus kutsuu seuraamaan häntä, minut rajoittuneen narsistin voit kyllä unohtaa siinä ei mitään menetä.

Elämäni päättyminen ei muuta tilannetta millään tavalla. Evankeliumi on uskonnollisille, kristityiksi itseään kutsuville yksilöille. Jumala on ihmisen keksimä käsite, jota on käytetty eri aikoina ja eri yhteisöjen toimesta erilaisiin tavoitteisiin. Lisäksi Jumala on tietenkin tärkeä niille, jotka eivät ymmärrä tai halua ymmärtää omaa asemaansa luonnon kiertokulussa, vaan haluavat uskoa että ihminen saattaa jatkaa matkaansa myös kuolemansa jälkeen. Tällainen on inhimillistä ja ymmärrettävää, koska oma ja läheistensä kuolevaisuus on monille liian kova pala purtavaksi.

Tämä ei silti tee uskomuksia todeksi, usko ei muuta kenenkään kuolevaisuutta eikä se ratkaise mitään. Voit kaikin mokomin uskoa niin, eikä se ole keneltäkään pois, mutta voisit yrittää laajentaa maailmankuvaasi sen verran, ettet kuvittele omien uskomuksiesi koskevan kaikkia muitakin. Tällainen olisi hyvin lapsellista ja kehittymätöntä ajattelua. Mutta tiedän, todennäköisesti se on mahdotonta, koska maailmasi sattuu olemaan uskonnolla pahoinpidelty ja mustavalkoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämäni päättyminen ei muuta tilannetta millään tavalla. Evankeliumi on uskonnollisille, kristityiksi itseään kutsuville yksilöille. Jumala on ihmisen keksimä käsite, jota on käytetty eri aikoina ja eri yhteisöjen toimesta erilaisiin tavoitteisiin. Lisäksi Jumala on tietenkin tärkeä niille, jotka eivät ymmärrä tai halua ymmärtää omaa asemaansa luonnon kiertokulussa, vaan haluavat uskoa että ihminen saattaa jatkaa matkaansa myös kuolemansa jälkeen. Tällainen on inhimillistä ja ymmärrettävää, koska oma ja läheistensä kuolevaisuus on monille liian kova pala purtavaksi.

Tämä ei silti tee uskomuksia todeksi, usko ei muuta kenenkään kuolevaisuutta eikä se ratkaise mitään. Voit kaikin mokomin uskoa niin, eikä se ole keneltäkään pois, mutta voisit yrittää laajentaa maailmankuvaasi sen verran, ettet kuvittele omien uskomuksiesi koskevan kaikkia muitakin. Tällainen olisi hyvin lapsellista ja kehittymätöntä ajattelua. Mutta tiedän, todennäköisesti se on mahdotonta, koska maailmasi sattuu olemaan uskonnolla pahoinpidelty ja mustavalkoinen.

Ei mulla ole varaa moittia muita jotka ei ole uskovaisia, koska itse olin 27 vuotiaaksi vain nimikristitty, evlut kirkon jäsen. Toki olen aina sisimmässä ajatellut että Jumala on olemassa, esim. Ihminen ei voi olla vain sattuma jostakin kehityksestä, kun vähänkin miettii esim. Kaveripiiriä, ei tuollaisia tyyppejä itsestään kehity, mutta on eri asia olla sydämestään uskovainen. Halusin ottaa selville mitä Raamattu oikeasti kertoo ja onko se totta, en pystynyt yhtään Raamatun kertomusta kumoamaan ja sen seurauksena minusta tuli uskovainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mulla ole varaa moittia muita jotka ei ole uskovaisia, koska itse olin 27 vuotiaaksi vain nimikristitty, evlut kirkon jäsen. Toki olen aina sisimmässä ajatellut että Jumala on olemassa, esim. Ihminen ei voi olla vain sattuma jostakin kehityksestä, kun vähänkin miettii esim. Kaveripiiriä, ei tuollaisia tyyppejä itsestään kehity, mutta on eri asia olla sydämestään uskovainen. Halusin ottaa selville mitä Raamattu oikeasti kertoo ja onko se totta, en pystynyt yhtään Raamatun kertomusta kumoamaan ja sen seurauksena minusta tuli uskovainen

Oletko myös uudestisyntynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko myös uudestisyntynyt?

Kyllä olen uudestisyntynyt, niin kuin Jeesus kertoo Raamatussa , Joh. 3:3 "...joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen uudestisyntynyt, niin kuin Jeesus kertoo Raamatussa , Joh. 3:3 "...joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa"

Ihmisen, joka ei näe Raamatun virheitä, ristiriitoja ja sairasta moraalia täytyy olla uudestisyntynyt!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisen, joka ei näe Raamatun virheitä, ristiriitoja ja sairasta moraalia täytyy olla uudestisyntynyt!

Jopas oli erikoinen vastaus kertakaikkiaan !

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Toki olen aina sisimmässä ajatellut että Jumala on olemassa, esim. Ihminen ei voi olla vain sattuma jostakin kehityksestä, kun vähänkin miettii esim. Kaveripiiriä, ei tuollaisia tyyppejä itsestään kehity"

Tämä onkin yksi uskovien heikoin argumentti. Siinä unohdetaan kokonaan, mihin itse uskotaan. Eli siihen, että Jumala on ollut olemassa aina, eikä ole tullut mistään. Miten tämä voisi kumota ihmisen kehittymisen luonnonlakien mukaan, jos kerran ihmisen kehittyminen on mahdotonta? Miksi sitten Jumalan olemassaolo voisi olla mahdollista? Eihän tuossa ole mitään logiikkaa.

Uskovilta, ja varsinkin kreationisteilta unohtuukin aina se, että ei ole mitään väliä sillä, miten maailma ja ihminen on tänne tupsahtanut - Raamattu ja sen maalailema Jumala se ei kuitenkaan voi olla syy ja seuraus, ja ihan uskovien omaa logiikka seuraten. Jostain syystä Jumala on loogisten perusteluiden yläpuolella vaikka samalla logiikalla yritetään mitätöidä tiedettä ja tutkimusta.

Joten koittakaa nyt valita. Kakkua ei voi syödä ja säästää samaan aikaan.

• Anonyymi

JT on parasta kristillisyyttä, se pelastaa paratiisiin!

• Anonyymi

Minä tykkään enemmän uudestisyntyä ja tulla tempaistuksi taivaaseen, sekä hurmoksellisissa kokouksissa puhua kielillä katsellessa parantumisen ihmeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tykkään enemmän uudestisyntyä ja tulla tempaistuksi taivaaseen, sekä hurmoksellisissa kokouksissa puhua kielillä katsellessa parantumisen ihmeitä.

Elät harhassa....taivaaseen menee vain juutalaiset!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanopas tuo "pääkonttorille", niin olet kartettujen joukossa.

• Anonyymi

JT ei ole kristillisyyttä Raamatun mukaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sitä mistä Jeesus varoitti Matt.24: jakeesta 4 alkaen:" Varokaa, ettei kukaan eksytä teitä".
        Millä he eksyttävät? Väärällä evankeliumilla . Evankeliumilla johon lisäävät kaikenlaista ylimääräistä, asioita jota he sälyttävät ihmisten taakoiksi.
        Jos niitä taakkoja ei noudateta, joutuu kartettavaksi.

Mitä evankeliumia Jeesus julisti ja myös Hänen seuraajansa?
        Mark.1:14,15. " Aika on täyttynyt ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle. TEHKÄÄ PARANNUS JA USKOKAA EVANKELIUMI."

JT:n kaltaisista väärän evankeliumin julistajista kerrotaan Gal.2: 4,5.
        "Joukkoonne oli kuitenkin soluttautunut valeveljiä.
        Mutta me emme hetkeksikään alistuneet antamaan heille periksi, jotta evankeliumin totuus säilyisi teidän keskuudessanne".

On vakava asia julistaa vääristeltyä evankeliumia, evankeliumia jossa väitetään ettei tarvitse uudestisyntyä Hengestä, pelastuakseen. Evankelimia, jossa riittää: "rasti raporttilomakkeen ruutuun pelastuakseen."

Gal.1:6-9.
        ". . . .pois toisenlaiseen evankeliumiin. . .. .Mutta vaikka, joku meistä tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon KIROTTU."

Pitääkö evankeliumiin lisätä houkuttelevia paratiisihöpinöitä, että se vetoaisi ihmisiin?
        2 Joh.9. " Ei kenelläkään, joka menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, ole Jumalaa."

Evankeliumi on:
        Jeesus on ristillä/paalulla kuollut puolestamme syntien sovituksena. Syntien vsovituksen vakuutuksena Jumala herätti Hänet kuolleista kolmantena päivänä ja Hän nyt istuu Jumalan oikealla puolella ja on valmis tuomitsemaan sekä elävät etyä kuolleet.
        Joka ottaa uskossa vastaan tämän saa kasteen jälkeen Pyhän Hengen armolahjoineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten Raamattu määrittelee kristillisyyden?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten Raamattu määrittelee kristillisyyden?

Kun seurataan Jeesuksen opetuksia, on kristillinen. Ei vartiotornin opetuksia.
        Itse sana kristityt on otettu käyttöön vasta Paavalin aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun seurataan Jeesuksen opetuksia, on kristillinen. Ei vartiotornin opetuksia.
        Itse sana kristityt on otettu käyttöön vasta Paavalin aikaan.

Kristillisyyden pulma on, mistä tietää, mitkä Jeesuksen sanat pitää ottaa todesta ja mitkä ovat fuskua. Sitten edelleen, miten se todesta otettava pitää tulkita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kristillisyyden pulma on, mistä tietää, mitkä Jeesuksen sanat pitää ottaa todesta ja mitkä ovat fuskua. Sitten edelleen, miten se todesta otettava pitää tulkita.

Se on sinun ongelmasi. Ei muiden.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ei huijaa ihmistä joka koko sydämestään etsii totuutta, fariseuksille jotka etsivät vain Jeesuksen sanoista tai teoista tekosyytä tuomitakseen hänet, saivat vastauksia sen mukaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä olet tuollaisen käsityksen saanut

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä mieltä olet siitä,että Moshe reinkarnoituu sukupolvi toisensa jälkeen kunnes hän fiksaa erev rav'n?

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      366
      2188
    2. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      57
      1628
    3. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      1283
    4. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      277
      1179
    5. Voisiko olla jopa niin

Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal
      Ikävä
      67
      969
    6. Pystyisitkö ottamaan kaivattuasi

Elämääsi miten pian
      Ikävä
      86
      945
    7. Varkaita kuhmossa

Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.
      Kuhmo
      33
      903
    8. Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."

Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks
      Suomalaiset julkkikset
      12
      876
    9. Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota

2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-
      Maailman menoa
      113
      872
    10. K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."

Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali
      Suomalaiset julkkikset
      8
      846
    Aihe