Olimme siis Trio. Olimme tiistai aamuna lähdössä bussilla yritysklään luokkamme kanssa ja yhden meistä piti istua jonkun muun kanssa jouduin istumaan ensimmäisen matkan mutta en olettanut, että joutuisin istumaan toisenkin matkan koska aina muillakin matkoilla se oli vaihtunut. No sitten kun olimme lähteneet pukemaan he eivät edes viitsineet odottaa minua vaan kiirehtivät käsikynkkää jonon kärkeen. Suutuin asiasta koska se ei ollut reilua. Kun laitoin heille viestiä he yrittivät väittää että menivät varaamaan kolmen paikkaa mutta vastasin vain huono tekosyy koska se oli jo varattu muille . Seuraavaksi he laittoivat uuden viestin jossa taas valehtelivat vastasin ha ha haa hyvä vitsi ja sen jälkeen ystäväni laittoi viestin jossa syytti minua siitä että syytin heitä turhaan ja vastasin eli kaikki on vaan mun vikaa pälä pälä pälä silloin hän toivotti hyvää loppu elämää ja poistui kaikista yhteisistä ryhmistä seuraavana aamuna toinen ystäväni teki samoin.
Mitä mieltä olette teinkö jotain väärää?
Ystäväni eivät kestäneet kun suutuin heidän teostaan
5
156
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mitä minun pitäisi tehdä
- Anonyymi
Triot on vaikeita, mut etsi uusia ystäviä. Yksinkin voi olla vähän aikaa.
- Anonyymi
Tuo varmasti sattui! Mutta elämä on sellaista. ystävät muuttuvat, heistä tulee enstisiä.
Sinä et tehnyt mitään väärää .
Tuossa jo joku sanoikin että voi olla yksinkin kunnes saa uusia ystäviä.
Ehdottaisin että hankkisit jonkun harrastuksen jossa tapaat uusia ihmisiä. He ovat mielenkiintoisia: yhdistäisihän teitä sama mielenkiinto aihetta kohtaan.
Toinen tapa hankkia uusia tuttavuuksia ja ystäviäkin on tarjoutua auttamaan muita. Esim. viikonloppuisin muutamaksi tunniksi kerrallaan.
Sinun elämän ei tarvitse kieppua noita menetettyjä ystäviä surren!- AnonyymiUUSI
just tämä! etsi samoista asioista kiinnostuneita ystäviä, niitten kanssa aina tulee toimeen
- Anonyymi
Älä sure vaan etsi uusia ystäviä. Aina yleensä kolmen kimpassa käy niin että joku on se kolmas pyörä joka jostakin syystä jää syrjään. Jos he poistivat sinut kaikista yhteyksistään eivätkä halua enää olla tekemisissä eivät olleet oikeita ystäviä. Jätä heidät jatkossa omaan arvoonsa kiinnittämättä heihin mitään huomiota ja etsi uusia mukavampia harrastuksia .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5497182Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3272705Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872038- 1271244
- 311203
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41149- 911016
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel102992Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h64971- 42836