Oma kansa maksaa sen korotettuna hintana. Trump kehui silti että kansakunta vaurastuu biljoonia dollareita.
Esim EU:la on mahdollisuudet etsiä tullittomammat vientimaat, jenkit ei ole korvaamaton.
Tullit tulisi jenkeille kalliiksi!
4
100
Vastaukset
- Anonyymi
Miten Trumpin tullimääräykset tiittyy profetointiin?
Tämä on kai vielä profetiapalsta, eikä ulkomaan politiikka kuulu tänne.
Ehkä siinä on pikkuisen profetiaa, sillä Donald toteuttaa asioita, mitä vaalikiertueella lupasi, esim. tullit.
Ensimmäinen politiikko ja valtion päämies minun kuudenkymmenen ikävuoden aikana, joka toteuttaa vaalilupauksensa. Kyllä kansa Amerikoissa tietää, Trumppi on hyvä pressa. - Anonyymi
Trump on sanonut, että ei kiinnosta vaikka oma väki ottaa osumaa tulleista. Pörssit putoaa, massikaverit ostaa sen minkä ehtii ja kiittävät sitä. Raha menee rahan luo.
- Anonyymi
Missä profetia?
- Anonyymi
Nyt USA panikoi suursotaa Kiinan kanssa, jonka Trumpin sotalaivasto tulisi häviämään hetkessä.
Ennemmin Eurooppa olisi pidettävä lännen valta alueena, sillä jos Ukraina menetetään, silloin olisi jo suuren Neuvostoliiton laajennuspyrkimykset lännen, NATOn uhkana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285380
- 1601814
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551476Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141304Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231164- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711058viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan36893- 38875