Tunnetko sinällinen Jeesuksen? Entä kuka sinä olet?

Anonyymi-ap

Moikka kaikille ja hyvää keväällistä!

Tuossa ulkoa tulin n.20-30 min sitten.Arvijolliselta. Voi olla kauvemminkin tai sitten osuvallisesti aikahaarukallisesti.

Katso, minulla on kuulmisija sulle kertoa, olethan ystäväin muutenkin kuin tejorijassa, lähinmäiseni jota rakastallisoin, veli tai sisar eli perheväkeelliseni. Niin onhan se tokiinsa paikaallansa kertoa kuulumisijaansa. Olisi paljollisesti kerrottavallista. Mutta kerron vaan vähällisesti nyttellisesti.

Mitäs mä valikoisillisin kertojaksein? No joo, jääkaapille menin laittaan ostokset jääkaappiin ja siinä sitten mietin että joko mä hetelmäpommi jukurttipurnukan avaan ja kaajan sitä isoon lasiin ja sekaan sotkaista kermavaahtoista ja kenties sokerijakin mavuttamaan jukurttija.

Päätin etten nyt niin tee vaan meen olohuoneelliseen tietokoneellisoimaan ilman mitään suullisoitavaa mahallisoitavaksi.

" Jeesuksen minä tunnen ja Paavalin minä tunnen mutta keitä te olette?"

Miten se on? Kukkee sinä out?

Selef Urge

3

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anteeksi hajamielisyyveksellisyytein !!

Olin ihan omissa huminoissain tuos! Piti hieman toisin kirjoitella yhjen sanallisen kohjallisella.

Korjaamuksellisuus:

" Jeesuksen minä TUNNEN,Paavalin minä TIEDÄN, mutta keitä te olette? "

Selef Urge

• Anonyymi

Syön nyt. Mulla on 5 näkkileivää joijenka päälle oon voijellut pesellimarkariinija ja juustohöylinynnä mustaleima juustoa valijon siivullisina.

Juomana valijon raswatonta luomumaijollista.

Jumala sua siunatkoon, varjelkoon ja opettakoon kaikelliseen totuuvellisuuteen. Eikä ookki kiva kun kevät taas tulla kierrelsi ja on länmöllisenpää ja muutenkin vähä iloisempaa kaikes mollisointisuujen vaikutuksesmukses kun outellaan miettimyksis mitä on oikein tulemallisis näis maajilman käänteisis? Ainakaan ei pääse sanomaan ettei thrillerii olis elämäs mukana.

Selef Urge

• Anonyymi

Hyvää kevättä sinulle eikös vaan olekin huippu juttu että saa olla Herran Jeesuksen oma ja saa olla puhtaalla sydämellä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      107
      4897
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      425
      1546
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      191
      1128
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1108
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      16
      1026
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1010
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      931
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      921
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      886
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      826
    Aihe