Moi! Olen siis 18- vuotias nuori nainen. Ongelma on todella suuri, kumpikaan vanhemmistani ei hyväksy minun poikaystäviä ikinä. He väittävät etten halua mitään muuta kuin sitä yhtä asiaa, joka loukkaa minua erittäin paljon. Ymmärrän sen että olen vielä nuori ja saatan etsiä itseäni mutta kyllä minä haluan muutakin kuin sitä yhtä juttua. Aina kun kerron että seurustelen siitä tule iso meteli ja suuttuvat, sitten alkaa se minun mollaaminen. Heidän pitäisi kannustaa minua seksuaaliseen elämään mutta he eivät edes koskaan ole jutellut minulle näistä asioista edes. Itse olen asiat selvittänyt ja oppinut, erittäin nuoresta iästä lähtien ollut kiinnostuksen kohde. On vain todella raskasta kun eivät siedä minun suhteita, mitä minun pitäisi tehdä?.
Vanhempani eivät anna minun seurustella
4
202
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka oletkin vielä nuori, olet jo aikuinen. Et voi antaa vanhempiesi tuolla tavoin puuttua elämääsi. Sinun on tehtävä heille rajat selväksi. Heidän tulee kunnioittaa sinua ja valintojasi jos haluavat olla läheisesti tekemisissä. Muussa tapauksessa pieni etäisyys voisi olla paikallaan. Tuommoinen mollaaminen ei myöskään ole ok, sanoisin siitä ettei tuollainen tunnu minusta hyvältä. Tuo on vaikeaa aikaa kun vielä opetellaan rajoja ja erillisyyttä, kyllä se siitä, tsemppiä!
- Anonyymi
Vanhempasi eivät halua, että olet muiden hyväksi käytettävänä. Suurin osa jätkistä, ei sinua rakasta millään tavalla.
- Anonyymi
Ei kai nyt seurustelu mitään hyväksikäyttöä ole. Ja pitäähän nuoren päästä kokeilemaan siipiään ja kokemaan elämää!
- Anonyymi
No, miksi kerrot että seurustelet?!
En minä ainakaan nuoruudessani kertonut vanhemmilleni yhtään mitään. Jos seurustelin , niin seurustelin.
Aikoinani tapasin nykyisen mieheni ja hän ei todellakaan ollut vanhempieni mielestä ihannevävy. Me olimme mukamas hienompaa porukkaa kun olimme varakkaista ja kaupungin kermaa ja mieheni perhe tavallinen duunariperhe. Opiskelin yliopistossa ja mieheni oli duunari.
Mutta kappas vain, nyt on menossa 47. yhteinen vuosi mieheni kanssa ja äitini, joka on jo 90 kehuu miestäni nykyäään maasta taivaaseen kun mieheni on sekä avulias että ystävällinen. Kaikkea sitä, mitä muut aikoinaan hienommat vävyt eivät ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2847983Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka592180Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451505Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.1611369Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal651307Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.201083Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a621029Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38962- 75961
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys24886