Töykeä vastaus sukulaiselta

Anonyymi-ap

Kirjoitin omia asioita, kun en oikein tiedä mitä teen niiden kanssa. Ja lisäksi sekoista muista sukulaisista, joiden terveydestä olen huolissani.
No sukulainen vastasi tylysti, että pitäisi kiinnostaa myös tervejärkiset sukulaiset ym. Ja kun ei osata kiittää korteista. Höm.

No olin vähän tyrmistynyt. Ei tarvitsisi olla noin tyly. Ollaan ehkä isän puolelta vähän erakkoja, niin ei olla kauheasti pidetty yhteyttä sukulaisiin. Äidin puolelta taas hirmu puheliaita.

En ehkä tämän sukulaisen kanssa ole ollut niin läheinen. Enkä tosiaan ole kirjoitellut yli vuoteen. Johtuu osin kun yksi sukulainen kuoli, niin yritin vähentää omien ongelmien vuodatusta muille.

Joo. Suvussa on paljon sekopäitä, jotka sitten fyysisesti sairaita eivätkä hoida itseään. Niin olen ollut paljon huolissani heistä. Ja vievät paljon aikaa ja energiaa ja huomiota. Hmm..

No en ollut ajatellut, että joku muukin kaipaa huomiota. En nyt mitään vastannut, kun tuntui niin tylyltä.

Olen ehkä viime aikoina saanut tarpeekseni suvusta kun niin sekoja tapauksia ja heidän juttujaan. Kun on somessa, niin tulee seurattua. En tiedä. Ehkä tällä hetkellä kiinnostaa vieraat ihmiset eikä suku.

1

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syö ne psykoosi lääkkeet sinä melkein 50 vuotias, äläkä vuodata nettiin näitä sun harhojas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      3153
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      2042
    3. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      237
      1854
    4. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      358
      1842
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1457
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      30
      1390
    7. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1162
    8. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      18
      1032
    9. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      64