Kirjoitin omia asioita, kun en oikein tiedä mitä teen niiden kanssa. Ja lisäksi sekoista muista sukulaisista, joiden terveydestä olen huolissani.
No sukulainen vastasi tylysti, että pitäisi kiinnostaa myös tervejärkiset sukulaiset ym. Ja kun ei osata kiittää korteista. Höm.
No olin vähän tyrmistynyt. Ei tarvitsisi olla noin tyly. Ollaan ehkä isän puolelta vähän erakkoja, niin ei olla kauheasti pidetty yhteyttä sukulaisiin. Äidin puolelta taas hirmu puheliaita.
En ehkä tämän sukulaisen kanssa ole ollut niin läheinen. Enkä tosiaan ole kirjoitellut yli vuoteen. Johtuu osin kun yksi sukulainen kuoli, niin yritin vähentää omien ongelmien vuodatusta muille.
Joo. Suvussa on paljon sekopäitä, jotka sitten fyysisesti sairaita eivätkä hoida itseään. Niin olen ollut paljon huolissani heistä. Ja vievät paljon aikaa ja energiaa ja huomiota. Hmm..
No en ollut ajatellut, että joku muukin kaipaa huomiota. En nyt mitään vastannut, kun tuntui niin tylyltä.
Olen ehkä viime aikoina saanut tarpeekseni suvusta kun niin sekoja tapauksia ja heidän juttujaan. Kun on somessa, niin tulee seurattua. En tiedä. Ehkä tällä hetkellä kiinnostaa vieraat ihmiset eikä suku.
Töykeä vastaus sukulaiselta
Anonyymi-ap
2
747
Vastaukset
- Anonyymi
Syö ne psykoosi lääkkeet sinä melkein 50 vuotias, äläkä vuodata nettiin näitä sun harhojas
- Anonyymi
Kaikki eivät ole kirjeen tai viestin arvoisia. Saattavatpa tahallaankin haluta ymmärtää tekstin väärin. Saivartelijat tarttuvat kirjoitusvirheisiin. Viestintä on vaikea laji, varsinkin viestin vastaaottajalle. Olet aika ainutlaatuinen, kyetessäsi kirjoittamaan ja nostamaan näkemäsi huolen muiden terveydestä esiin. Ei itsekeskeisen yhteiskunnan itsekeskeiset ihmiset siihen kykene. Voimia sinulle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261750
- 1051225
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381091- 49999
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni54900- 130900
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240868Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?73757Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55739Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178739