Olisko mukavaa merenpohjaa lähteä tutkimaan

Anonyymi-ap

Olisiko nainen mukavaa lähteä miehen kanssa tutkimaan merenpohjaa.
Eväs salkkuun pakattaisiin kinkkujuusto sämpylöitä, kinuskimunkkeja, tiikerikakkua, kinkkupiirakka, mansikkamehua, kuumaa kaakaota, mandariineja ja banaaneja.
Tutkittaisiin merta ja merenpohjaa ja sieltä löytyisi...
-Kilkkejä
https://itameri.fi/wp-content/uploads/sites/5/2024/09/Kilkki2t_Mets__hallitus2009_EssiKeskinen-2048x1536.jpg
-Liejusimpukoita
https://itameri.fi/wp-content/uploads/sites/5/2024/09/VELMU_SaM55_MH_ok-2048x1536.jpg
-Rivularia-suvun bakteerikoloniat
https://itameri.fi/wp-content/uploads/sites/5/2025/02/VELMU_ISL12_MH_2280-960x720.jpg

-Näkinpartaa
data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAAD/ACwAAAAAAQABAAACADs=
-Tankeakarvalehti
https://itameri.fi/wp-content/uploads/sites/5/2025/02/VELMU_karttapalvelu_LSI420_MH-960x638.jpeg

-Miekkasärki
https://luontoportti.com/t/2042/miekkasarki
-Kivennuoliainen
https://luontoportti.com/t/2001/kivennuoliainen
-Ruutana
https://luontoportti.com/t/2093/ruutana
-Turpa
https://luontoportti.com/t/2133/turpa
-Särmäneula
https://luontoportti.com/t/2124/sarmaneula

15

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuohon asiaan liittyen jos tiedät kirjailijan Clive Cussler, joskus juttusimme eräästä kirjasta: Cyclops.

    • Anonyymi

      Mjoo

      Mulla on tähän painavaa sanaa tarjota, sillä tiedän jotain sellaista, jota ei ole missään - mistään katseltavissa tai luettavissa.

      Omin silmin ihmisen tulee nähdä.

      (hihitystä)

      • Anonyymi

        Turku

        Olen erittäinkin kiitollinen turkulaiselle yritykselle onnistua niinkin tärkeässä asiassa kuin ihmisten lämpimänä ja kuivana pito,

        Eli, Ursuit, kiitos.

        Keep up the Thing

        (hihitystä)


    • Anonyymi

      En pysy pohjassa. Alan kellumaan. Se on kivempaa.
      Eivät meren eläväiset jaksa taikinanaamoja katsella.
      Miettivät, että taasko nuo tänne työntyvät tekoräpylöinen ja ....
      Vilma

      • Anonyymi

        Pölöpölö

        Siis jollain lattanalla kampelalla on sikapitkä pinna, sillä pohjaturistien yleisärsyttävyys tuntuu tuolla olevan normi.

        Kaikkeen tottuu.

        (reps)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pölöpölö

        Siis jollain lattanalla kampelalla on sikapitkä pinna, sillä pohjaturistien yleisärsyttävyys tuntuu tuolla olevan normi.

        Kaikkeen tottuu.

        (reps)

        15:58 Ja ikä oli?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikä?

        Riittää kun osaa asiansa ja ymmärtää agendansa.

        (hihitystä)

        https://youtube.com/shorts/9maF3O-OIKk?si=nkDO3MNsJsr0hNK9

        17:59
        Mistä muka tiedät osaanko asiani ja ymmärränkö agendani.
        Olipa sulta ihan kahjoa tekstiä, mutta pidä tyylisi, jos tykkäät siitä ja itsestäsi.
        Vilma


    • Anonyymi

      Ei olisi, ätmit voi keskenään leikkiä Jacques Cousteau’ta.

    • Anonyymi

      Lähteä tutkimaan merenpohjan liejuista mutaa, ottaa sitä roppakaupalla matkamuistoksi, kaivaa pihallensa monttu ja täyttää se sillä mudalla. Sitten mies voisi alkaa järjestämään naisten välisiä mutapainikisoja maksua vastaan. Maksut käteisellä, pimeästi :). - sivusta.

    • Anonyymi

      Laitesukeltaen, sopii kyllä.

      • Anonyymi

        Eikös laitesukeltajia ole päässyt ennen mutakylpyjä yläkerran lyyraorkesteriin.
        Vilma


    • Mulla on talassofobia. En lähde.

    • Anonyymi

      Nainen voisi kokeilla valmistaa Ruutanasta illallista, tiedä kuinka maukasta siitä saisi, kun voissa ja ruisjauhoissa paistaisi rapsakoiksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe