Onko teillä tllaisia kavereit?

Anonyymi-ap

Tiedättekö ne ihmiset, jotka muistavat joka joulu lähettää joulukortin ja onnittelevat syntymäpäivinä Facebookissa? Onko teillä sellaisia kavereita?

18

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisin vielä lisännyt, että samat kaverit tulevat myös hautajaisiin ja surevat sekä muistelevat vuolaasti!

• Anonyymi

Sitä en tiedä kuka tulee hautajaisiini.

• Anonyymi

Entä rakkaus ensisilmäyksellä, eikö se ole mikä viheltäen tulee ja menee....

helpolla tulee ensisilmäysrakkaus ja yhtähelposti silmänräpyksessä se myöslähteekin pois.

• Anonyymi

Tiedän kyllä, olen yksi heistä, joka lähettää joulukortin ja muistaa syntymäpäivänä ystäviä. Vastavuoroisesti myös saan joulukortteja ja syntymäpäiväonnittelut.

• Anonyymi

mikä laulae3n tulee se viheltäen menee... kuin rakkaus ensi silmäyksellä, sitten kun räpäytätsilmääsiniin se raukkausonjo ohi, muinainshistoriaakin... ennen dinosaukruksien syntymääkin..

• Anonyymi

Exät lähettelee onnitteluviestejä.
      Tapaamisen toivossa.
      Synttäreistä ei juuri muilla selvyyttä olekaan.
      Tai on. Poliisilla. Sieltä ei korteilla muisteta, vaikka kantis olenkin!

En itse lähettele onnitteluja, kun merkkipäivät eivät ole kirjoissa eikä niiden kansissakaan. Unohdus/sekaannus on kiusallista. Jos vaikka lähettää seitketvuotisonnittelut parikymmentä vuotta nuoremmalle!

Mies 65

• Anonyymi

On muutama. Kaveri ja sukulainen. Harva enää lähettää mitään missään muodossa. Itse olen siirtynyt yhteisviestintään sähköisessä muodossa. En viitsi lähettää kortteja, kun en osaa niitä ajoissa postitellakkaan. Ja en liioin usko, että monikaan enää säilyttelee kortteja.

Jasu

• Anonyymi

Kyllä minulla on. Ei joululahjoja anneta toisillemme, mutta yhden kanssa lähetämme toisillemme joka vuosi joulukortin.

• Anonyymi

Porukoille ostan joululahjan jokaiselle heistä ja he minulle.

• Anonyymi

minä ainakin yrittäisin olla .. siis kun oikeasti kun yrittäisin auttaa varsinkin nuorisoa masennuksen ahdingoissaan.... varoitus, en ole ristiverinen lössömuna eli sinisilmäinen ja tummahiuksinen.. pelle kuin Ridge Forrester-apinapelel-hermanni..

...hiton hothead..n oniiin...

• Anonyymi

,oy' yi,,e,,at joilset ,oejeöö' sot' jeolp,åo pm åoååeöo sltoddas jej--

• Anonyymi

palsta on täynnä katkeris hylättyjä naarsistidsia yksinhuoltaja-ämmiä.. vihamielisiä he kaikki.

• Anonyymi

..niin minä voisin olla kaveri mutta tietystikään jokainen päivä e3nkä varsinkaan 2346 millisekuntia msekunnissa pysty olwman paikalla vahtimassa milloin joku kirjoittaa kirjaimen...

• Anonyymi

-- pöosolom jyv' poleom soö,'t looöiem tiokpttaa riitia ,oööpomkpli lorkpottaa kptaom--- arloå'ovosom pdptteöee. soö,'t voööosto looöuu jospa joku vastaisi.....

• Anonyymi

Mä lähetän joulukortteja läjän. Ja aikaisin, joulukuun alussa.
      Synttärien ja nimipäivien suhteen olen onneton. Ihan, ihan lähimmät muistan.
      Vilma
      Miehet ovat aika huonoja muistamaan tai ovat pihvejä.
      Viestien ja puhelimen avulla vain.
      Korttien osalta erottaa nuukajussit.

• Anonyymi

Pihvejä = pihejä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      134
      3060
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1630
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1354
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1041
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1022
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      897
    Aihe