flf.fi
Supisuomalainen nyrkkipaja mukahienosta nimestään huolimatta. Ajattaa myös takseja.
Älkää ikinä, koskaan, missään tilanteessa käyttäkö tuon puljun palveluksia. Älkää edes harkitko.
Fastlane Management Finland
19
1835
Vastaukset 19
- Anonyymi
💩💩💩
- Anonyymi
Niin. En ole yllättynyt aloittajan kirjoituksesta.
Mikä on sovittu, sen tulisi pitää, sitä ei työntekijän pitäisi edes epäillä.
Työntekijän pitäisi myös saada vastaus kysymyksiinsä - työnantajan vaikeneminen ei ole koskaan vaihtoehto. Siis ei pitäisi olla.
Tämä firma on alle kaiken arvostelun! - Anonyymi
...
- Anonyymi
Just.
Toi taksifirma on epäilyttävä! - Anonyymi
Toiminimi:
FLF Taksi Oy
Y-tunnus:
3524818-8
Yritys rekisteröity:
14.04.2025
Yritysmuoto:
Osakeyhtiö
Kotipaikka:
Lahti
Otteen sisältö:
22.04.2025 16:53:13 rekisterissä olleet tiedot.
Ei vakuuta, ei mitenkään.- Anonyymi
Mikä ei vakuuta? Miksette mene suoraan puhumaan hänelle?
Ainakin kommentoinnin perusteella vaikutatte olevan 18-20 vuotiailta no niitähän on suomi24 pullollaan😃
- Anonyymi
VOIMASSAOLEVAT HENKILÖTIEDOT
23.06.1995 Keisa Ariel Juho Sakari, Suomen kansalainen, Nurmijärvi
02.03.1959 Munne Hannu Sakari, Suomen kansalainen, Lahti - Anonyymi
Nostetaanpa totuus ylös!
- Anonyymi
....
- Anonyymi
!!!
- Anonyymi
!!!
- Anonyymi
€ :DDD
- Anonyymi
Mitä on tapahtunut? Kun ei aloituksessa kerrota?
- Anonyymi
Itse olen saanut parasta palvelua kyseiseltä yritykseltä monesti .Ystävällinen, luotettava ja ammattinsa osaava kuski on ollut aina.Sekä hinnat KOHDALLAAN!En siis ymmärrä kommenttiasi,varsinkaan kun et sitä perustellut.
- Anonyymi
Kirjoittaja ei osaa kertoa mistä on kyse? Jos kirjoittajan (koko nimi mukaan lukien sukunimi) alkaa t ja loppuu a:han otathan minuun yhteyttä tiedät kyllä puhelinnumeron tule kasvotusten juttelemaan minulle jos on jotain hampaankolossa.
- Anonyymi00017
Otin kyydin Lahdessa, mittarissa 24.10 kuin myös kuitissa, jälkeenpäin katsoin tilitapahtumia niin 45 eur lähtenyt tililtä eli kusetusfirms
- Anonyymi00018
Minnehän otit kyydin sitä ei kerrota
- Anonyymi00019
- Anonyymi00020
Mitä ylhäällä on ei kerrota mitään tai sitten et uskalla avata asiaa. minäkin voisin avata muutamasta firmasta totuuden mutta ne asiat avaan vähän suuremmalle ihmismäärälle kuin suomi24 jonne palstalle😂😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu611630- 281245
- 851098
- 42907
- 67845
- 92814
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15789Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131735Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19735- 116701
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �151649- 4632
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31625Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t76603- 43601
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45580- 19566
- 46558
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25551Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke19512