flf.fi
Supisuomalainen nyrkkipaja mukahienosta nimestään huolimatta. Ajattaa myös takseja.
Älkää ikinä, koskaan, missään tilanteessa käyttäkö tuon puljun palveluksia. Älkää edes harkitko.
Fastlane Management Finland
17
1766
Vastaukset
- Anonyymi
💩💩💩
- Anonyymi
Niin. En ole yllättynyt aloittajan kirjoituksesta.
Mikä on sovittu, sen tulisi pitää, sitä ei työntekijän pitäisi edes epäillä.
Työntekijän pitäisi myös saada vastaus kysymyksiinsä - työnantajan vaikeneminen ei ole koskaan vaihtoehto. Siis ei pitäisi olla.
Tämä firma on alle kaiken arvostelun! - Anonyymi
...
- Anonyymi
Just.
Toi taksifirma on epäilyttävä! - Anonyymi
Toiminimi:
FLF Taksi Oy
Y-tunnus:
3524818-8
Yritys rekisteröity:
14.04.2025
Yritysmuoto:
Osakeyhtiö
Kotipaikka:
Lahti
Otteen sisältö:
22.04.2025 16:53:13 rekisterissä olleet tiedot.
Ei vakuuta, ei mitenkään.- Anonyymi
Mikä ei vakuuta? Miksette mene suoraan puhumaan hänelle?
Ainakin kommentoinnin perusteella vaikutatte olevan 18-20 vuotiailta no niitähän on suomi24 pullollaan😃
- Anonyymi
VOIMASSAOLEVAT HENKILÖTIEDOT
23.06.1995 Keisa Ariel Juho Sakari, Suomen kansalainen, Nurmijärvi
02.03.1959 Munne Hannu Sakari, Suomen kansalainen, Lahti - Anonyymi
Nostetaanpa totuus ylös!
- Anonyymi
....
- Anonyymi
!!!
- Anonyymi
!!!
- Anonyymi
€ :DDD
- Anonyymi
Mitä on tapahtunut? Kun ei aloituksessa kerrota?
- Anonyymi
Itse olen saanut parasta palvelua kyseiseltä yritykseltä monesti .Ystävällinen, luotettava ja ammattinsa osaava kuski on ollut aina.Sekä hinnat KOHDALLAAN!En siis ymmärrä kommenttiasi,varsinkaan kun et sitä perustellut.
- Anonyymi
Kirjoittaja ei osaa kertoa mistä on kyse? Jos kirjoittajan (koko nimi mukaan lukien sukunimi) alkaa t ja loppuu a:han otathan minuun yhteyttä tiedät kyllä puhelinnumeron tule kasvotusten juttelemaan minulle jos on jotain hampaankolossa.
- Anonyymi00017
Otin kyydin Lahdessa, mittarissa 24.10 kuin myös kuitissa, jälkeenpäin katsoin tilitapahtumia niin 45 eur lähtenyt tililtä eli kusetusfirms
- Anonyymi00018
Minnehän otit kyydin sitä ei kerrota
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622