flf.fi
Supisuomalainen nyrkkipaja mukahienosta nimestään huolimatta. Ajattaa myös takseja.
Älkää ikinä, koskaan, missään tilanteessa käyttäkö tuon puljun palveluksia. Älkää edes harkitko.
Fastlane Management Finland
15
924
Vastaukset
- Anonyymi
💩💩💩
- Anonyymi
Niin. En ole yllättynyt aloittajan kirjoituksesta.
Mikä on sovittu, sen tulisi pitää, sitä ei työntekijän pitäisi edes epäillä.
Työntekijän pitäisi myös saada vastaus kysymyksiinsä - työnantajan vaikeneminen ei ole koskaan vaihtoehto. Siis ei pitäisi olla.
Tämä firma on alle kaiken arvostelun! - Anonyymi
...
- Anonyymi
Just.
Toi taksifirma on epäilyttävä! - Anonyymi
Toiminimi:
FLF Taksi Oy
Y-tunnus:
3524818-8
Yritys rekisteröity:
14.04.2025
Yritysmuoto:
Osakeyhtiö
Kotipaikka:
Lahti
Otteen sisältö:
22.04.2025 16:53:13 rekisterissä olleet tiedot.
Ei vakuuta, ei mitenkään.- Anonyymi
Mikä ei vakuuta? Miksette mene suoraan puhumaan hänelle?
Ainakin kommentoinnin perusteella vaikutatte olevan 18-20 vuotiailta no niitähän on suomi24 pullollaan😃
- Anonyymi
VOIMASSAOLEVAT HENKILÖTIEDOT
23.06.1995 Keisa Ariel Juho Sakari, Suomen kansalainen, Nurmijärvi
02.03.1959 Munne Hannu Sakari, Suomen kansalainen, Lahti - Anonyymi
Nostetaanpa totuus ylös!
- Anonyymi
....
- Anonyymi
!!!
- Anonyymi
!!!
- Anonyymi
€ :DDD
- Anonyymi
Mitä on tapahtunut? Kun ei aloituksessa kerrota?
- Anonyymi
Itse olen saanut parasta palvelua kyseiseltä yritykseltä monesti .Ystävällinen, luotettava ja ammattinsa osaava kuski on ollut aina.Sekä hinnat KOHDALLAAN!En siis ymmärrä kommenttiasi,varsinkaan kun et sitä perustellut.
- Anonyymi
Kirjoittaja ei osaa kertoa mistä on kyse? Jos kirjoittajan (koko nimi mukaan lukien sukunimi) alkaa t ja loppuu a:han otathan minuun yhteyttä tiedät kyllä puhelinnumeron tule kasvotusten juttelemaan minulle jos on jotain hampaankolossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453483
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai693201Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302985Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1592748- 252269
En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛122253Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141698Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231547Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31487- 151346