On hoitajapula ja silti irtisanottu hoitajia ja -41% vähemmän avoimia työpaikkoja verrattuna vuoteen 2023?
https://yle.fi/a/74-20138558
Miksi paikat vähentyneet hoitoalalla?
6
138
Vastaukset
- Anonyymi
rahat loppu.
- Anonyymi
onko niin sanotun hallituksen leikkaukset vaikuttaneet asiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko niin sanotun hallituksen leikkaukset vaikuttaneet asiaan
Ei ole. Rahat menivät mamuille viime demari hallituksen jakamana.
- Anonyymi
Halpatyövoimaa tarvitaan koko ajan, ei TES:n mukaista työvoimaa.
- Anonyymi
Kunta-alan ylisuuret palkankorotukset viime kierroksella aiheutti sen että kunnat joutuu vähentämään työntekijöitä. Kun palkkakulut kasvavat mutta verotulot eivät niin tulos on tämä.
- Anonyymi
Täytetään halpatyövoimalla. Helsinkikin vähentänyt lähihoitajia ja lisännyt hoiva-avustajia. Älkää ihmetelkö miten murhattu voi nukkua sängyssä koko yön, ettei kukaan huomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 846432
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524606- 764337
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573517Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263098Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82778- 382394
- 2052208
- 462066