Naisen kanssa Pääsiäis suunnitelma olisi, jos olisi vaan se nainen.
Aamulla herättäisiin, syötäisiin kaurapuuroa ja puolukkasurvosta.
Päivällä käytäisiin leipomossa hakemassa Pääsiäis leivonnaisia ja sitten mentäisiin
naisen luo ja reppuun laitettaisiin lämmintä mehua, juusto kinkkusämpylöitä, sitruunamunkkeja, tiikerikakkua ja mokkapaloja.
Pyöräiltäsiin ja pajunkissoja kerättäisiin suuri sylillnen ja sitten
nautittaisiin eväät ja sen jälkeen lähettäisiin naisen luo keittämään munia ja
suklaamunia olisi naisen komero täynnä ja niitä syötäisiin naisen kanssa.
Nainen keittäisi iltapäiväkahvit Presidetti tummapaahdosta ja pöydällä olisi Pääsiäisleivoksia ja niitä sitten nautittaisiin ja nainen istuisi syliin.
Nainen valmistaisi iltapäiväksi perunamuuushia ja lihapullakastiketta.
Pöydällä olisi punajuuriviipaleita, kurkkusalaattia, sinappia, ketsuppia, pikkelsiä, Setsuuri viipaleleipää, maitoa ja voileipälevitettä.
Jälkiruokais olisi luumukiisseliä kermavaahdolla.
Illalla sitten lähettäisiin pyöräilemään ja etsittäisiin pääsiäiskokkoja.
Kun nenään tuntuisi savun tuoksua, niin sinne suuntaan sitten polkimet pyörisivät.
Mies olisi ottanut 10 makkarapakettia, sinappia ja teleskooppimakkarakepit mukaan ja Pääsiäiskokossa paistettaisiin makkaroita ja nainen tykkäisi, kun kerrankin saa kunnon makkaraa miehen valitsemaa Poprillli makkaraa, joka on jokaisen naisen lempimakkara ja sitä nainen toivoo miehen naiselle ostavan Pääsiäisenä ja Juhannuksena.
Pääsiäis suunnitelma naisen kanssa
31
367
Vastaukset
- Anonyymi
Jos voisin nauhoittaa kaikki nämä nauruntirskahdukdet, mitä tulee kun luen näitä mielikuvitus mielijuttuja ja lähettää taustamusiikiksi sulle.
Vilma
Voi olla, että avecisi voisi pahoin syömisistä. Ota ykäpussit mukaan.
Sylillinen pajunkissaoksia vaikuttaa tosi esteettiseltä kuvaukselta.
Pyrsk. - Anonyymi
Poprilli on huonointa jauhomakkaraa, jota ei yksikään nainen vapaaehtoisesti syö.
- Anonyymi
Jaa, vai on muka huonointa makkaraa, kuuleppas, kun oli autoliikkeen
makkara tarjoilupäivillä, niin siellä oli poprilli makkaraa tarjolla.
En tiennyt mitä makkaraa tarjoilivat, mutta maistui oikein herkulliselle ja sitten katsoin
roska laatikkoon, niin siellä oli tyhjiä poprili makkara paketin kuoria eli poprilli makkaraa
tarjosivat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, vai on muka huonointa makkaraa, kuuleppas, kun oli autoliikkeen
makkara tarjoilupäivillä, niin siellä oli poprilli makkaraa tarjolla.
En tiennyt mitä makkaraa tarjoilivat, mutta maistui oikein herkulliselle ja sitten katsoin
roska laatikkoon, niin siellä oli tyhjiä poprili makkara paketin kuoria eli poprilli makkaraa
tarjosivat.Sitä oli tarjolla koska poprilli on halvinta kuraa mitä kaupasta saa.
- Anonyymi
Sä et näköjään haaveile mistään muusta kuin syömisestä.
- Anonyymi
Juu, nälkäisenä näitä täällä kirjoittelen.
- Anonyymi
Yritä sinnitellä suunnitelman kanssa ja tee myös Plan V toissijainen suunnitelma ehkä myös jokaiselle aakkoselle monia monia vARASUUNNITELMIA kymmenittäinkin niitä
Maailman sääkin miksi joku Nevadan sää ei laita tietoja olisi hauska nähdä vaikka Las Vegasin sääkin, no Houston TX laittaa yleensä yhtäaikaa on ukkosta ja auringonpaistetta. - Anonyymi
Uhkapelurinsäätiedotus, pitäisi näåkyä Atlantic City ja Las Vegas, voisi päättää säästä minne menee pelaamaan...
- Anonyymi
jos on monia niin tosi monia varasuunnitelmia Plan B.... Åöam Z asti monia...
- Anonyymi
a b c d e f g h i j..... jokakirjaimella suunnitelma varallakin
- Anonyymi
Oikeasti huvittaakin vähän Trumpin auto-juttukin, kyllähän jokaisen suomalaisenkin pitäisi ostaa Lincoln Towncar vaikka peltoralliinkin
https://en.wikipedia.org/wiki/Lincoln_Town_Car
Toisaalta tuokin juttu kun tytär tuo Ivanka ei halua olla tekemisissä Donaldin sotkujen kanssa.. sanoi itse minullwe... toisaalta Donaldin porukka sanoo että Ivanka saattaa olla vähän hankala varoitus siitä... - Anonyymi
Muushi on juurikin paikallaan.
Kyllä muushi juu. Jos mulla ois nainen, niin kyllä tekisin hänelle. Porkkanaperunamuushia ja punajuurimureketta. Ja joka päivä. Ja sitten syötäisiin. Ja tehtäs muutama autiotalokierros.
Paitsi ei noi mun ideoita oo. Porkkanaperunamuushi on simitin ja punajuurimureke palstakamun. Että kiitos tästä heile.JeroP kirjoitti:
Kyllä muushi juu. Jos mulla ois nainen, niin kyllä tekisin hänelle. Porkkanaperunamuushia ja punajuurimureketta. Ja joka päivä. Ja sitten syötäisiin. Ja tehtäs muutama autiotalokierros.
Paitsi ei noi mun ideoita oo. Porkkanaperunamuushi on simitin ja punajuurimureke palstakamun. Että kiitos tästä heile.Mikä Palstakamun punajuurimureke? Kuulostaa hyvältä! *slurps*
- Anonyymi
netistä autojuttu, amerikkaisten auto, kirjoita: hakuun dodge personal heavy-suty pickups
- Anonyymi
ahkerampaan ja rankempaankin työhon soveltuva kulkuneuvo Dodge RAM HeavyDluty... henk.koht lava-auto..
- Anonyymi
niin nyt ole autossa ylösalaisin.. odogamme törmäystä tuleee kohras että mihin törmäämme ilmsdds lentävä suyo.. nooh niin..
- Anonyymi
joku rekkakuski ilmoirrtaa lälläeillä rtoisillwe.. ilmqwssa lewntäcä wquro on räällä
toiset eekkami3he3r äläciitwi muttuka kun tottsa sson.. - Anonyymi
Joku poisti mun munakysymyksen.
Millaisia suklaamunia? Täyssuklaisia vai yllätysmunia.
Vilma- Anonyymi
Kuivana kakkoseen voisi munaa myös kokeilla.
Vilma
Vähän vaihtelua arkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuivana kakkoseen voisi munaa myös kokeilla.
Vilma
Vähän vaihtelua arkeen.No mutta Vilma :O
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta Vilma :O
Joku poisti sen, että minusta pelkkä ajatus perzeeseen poraamisesta on vastenmielinen.
Vilma
Rehellinen vastaus. Miksi pousto? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku poisti sen, että minusta pelkkä ajatus perzeeseen poraamisesta on vastenmielinen.
Vilma
Rehellinen vastaus. Miksi pousto?Ylläpito varmaan arveli, että tykkäät kumminkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylläpito varmaan arveli, että tykkäät kumminkin.
21:06
Ylläpito ei osaa priorisoida, että tärkeämpää on, että vatsa toimii ilman lacsatiiveja.
Kuka sinne sitten?
Hilma
Fyi. Shit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21:06
Ylläpito ei osaa priorisoida, että tärkeämpää on, että vatsa toimii ilman lacsatiiveja.
Kuka sinne sitten?
Hilma
Fyi. Shit.Hilma, oletko Vilman sisko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hilma, oletko Vilman sisko?
21:38
Oletko sinä kärppä.
Jos joskus olet erehtynyt lukemaan mun aivoituksia, lienet huomannut, miten törkeän paljon on kirjainvirheitä.
Eikun, syy on tyhmän oikolukijan.
Vilja
- Anonyymi
Olis kyllä aikanokisia makkarat, kun pääsiäiskokossa ne paistaisit. Jäisivätkö sisältä kylmiksi ja päältä mustiksi. Onko noita pääsiäiskokkoja kuin pohjanmaalla? Päivä olisi niin täynnä syömistä, että mahanpuruja tulisi.
- Anonyymi
Niin ja missä on virpominen.
Suuri osa on ylittänyt ainakin keski-iän kynnyksen,
Virpoo ja varpoo tuoreeksi jonkun 50 - 60 v?
Täytyy olla aika pölyssä, jos uskoo toteutuneeksi.
Vilma
Haluaisin huomautella, miksi nämä sinun mielikuvitusretket menevät aina saman kaavan mukaan? Ensin suunnittelet retken, yksityiskohtainen lista eväistä ja matkan kulusta. Lopuulta nainen raataa niska limassa laittamassa ruokaa ja palvelemassa sinua.
Muuta kaavamaisuutta. Ole sinä se joka laittaa, huomioi ja ahertaa. Ehkä asenteen muutoksella onnistut saamaan sen puuttuvan osan, eli naisen?
Onnea elämänpituiselle retkellesi.Aika hiilihydraattipainotteinen pääsiäismenyy. Tulee diabetes ja ylipaino-ongelma jo ajattelemisesta.
Mutta pajunkissojen keräily oli oikein mukava yksityiskohta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611050Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724