Valitsin pysähtymispaikaksi Linnanmäen parkkipaikan, sillä näin keväisin se on tyhjä, aurinkoinen hiljainen levitelläkseni huolellisesti huulipunaa autoni keulaan, johon joku parkkihallitorpedo oli osunut.
Heti saatuani auton aloilleen ja välineet esiin, niin paikalle ilmestyi hukassa oleva turisti, joka ei tiennyt kuinka parkkeeraaminen alueella tulee maksaa. Tämän jälkeen paikalle ilmestyi intialainen nainen lastenvaunujen kanssa, joka etsi Sea Lifea näytelläkseen kersalleen akvaariokaloja.
Heti tämän suorituksen jälkeen paikalle lirui heppu, joka ajoi taksia ja kyseli mikä kone autossani on.
Eli kuinka täällä voi keskittyä mihinkään tulematta häirityksi?
(hihitystä)
Ei hetken rauhaa
30
289
Vastaukset
- Anonyymi
Vihjaatko jotain
- Anonyymi
emy' vaååileååpmem iåseereoööe. ,ajorom sos'ööo r'k'jdeåamps. varas ortpa lim vfet'' lemg'm kaölaam--- åollileååppuksikin ..
- Anonyymi
no ei niin joku papatti tai niin jotta kokonaan varpaat irti pamahtaisi kun laittaa maiharin jalkaan..
- Anonyymi
Pitääkö keittää gubelle kahvia
- Anonyymi
Kyllä kiitos
On vähän chilli keli.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kiitos
On vähän chilli keli.
(hirn)No tule sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kiitos
On vähän chilli keli.
(hirn)Ai se olikin sellainen valhevisio
- Anonyymi
Täällä oli keskustelu sattumasta.
Ongelmasi soveltuu kuningasesimerkiksi aiheeseen.
Elämme very suuressa nukketeatterissa. Joku jossain jotenkin on naruissa ohjastamassa kokonaisuutta.
Mies 65- Anonyymi
Mjaa
Kuulostaa kiinnostavalta. Missähän se mahtaa olla, kun en ole huomannut.
- Anonyymi
iharin kantapään alle kenkään eversti rupsuttelee kaasujaan jokaisella askeleella... ilmavaivoja kai...
- Anonyymi
Näit sattuu yhtenään. Menee vaikka metsään syrjään, eiköhän siihen ilmaannu avautujia ja muita ihmettelijöitä.
- Anonyymi
Suurten asioiden äärellä
Kyllä näin on kuten mainitsit.
Pitäisi oikeastaan suorittaa tieteellinen koe, jossa otettaisiin selvää siitä missä saa olla rauhassa toisten sekaantumatta saavutettuihin olosuhteisiin.
Tällä hetkellä olen löytänyt vain yhden paikan, ja se keskustelupalsta. Katsokaas kun yksinsukellus on aika vaarallista. Ja kaiken lisäksi tylsää.
(reps) Anonyymi kirjoitti:
Suurten asioiden äärellä
Kyllä näin on kuten mainitsit.
Pitäisi oikeastaan suorittaa tieteellinen koe, jossa otettaisiin selvää siitä missä saa olla rauhassa toisten sekaantumatta saavutettuihin olosuhteisiin.
Tällä hetkellä olen löytänyt vain yhden paikan, ja se keskustelupalsta. Katsokaas kun yksinsukellus on aika vaarallista. Ja kaiken lisäksi tylsää.
(reps)Intiasta palkkaamani asiantuntijaryhmä ilmoittaa, että täällä varmin keino säästyä kaikelta kiinnostukselta ihmisten ilmoilla, on kantaa suurta kylttiä, jossa lukee "JEESUS PELASTAA".
Toinen keino on kuulemma pukeutua resuisesti, haista aseman vessalta ja mutista itsekseen. Mikäli suojaus sattuisi pettämään, niin kannattaa lähestyjälle karjaista, "HEI VOIKS VIPATA VIITOSEN!", ja sitten jatkaa epämääräistä mutinaa.- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Intiasta palkkaamani asiantuntijaryhmä ilmoittaa, että täällä varmin keino säästyä kaikelta kiinnostukselta ihmisten ilmoilla, on kantaa suurta kylttiä, jossa lukee "JEESUS PELASTAA".
Toinen keino on kuulemma pukeutua resuisesti, haista aseman vessalta ja mutista itsekseen. Mikäli suojaus sattuisi pettämään, niin kannattaa lähestyjälle karjaista, "HEI VOIKS VIPATA VIITOSEN!", ja sitten jatkaa epämääräistä mutinaa.Ovathan nämä klassikoita, sen voin myöntää että se hieman kismittää. Pitää olla jatkossa tarkempi.
- Anonyymi
Minkä väristä huulipunaa laitoit siihen keulaan? Yksityiskohdilla on suuri merkitys. 💋
- Anonyymi
Mjoo
Se ei ollut huulipunaa, vaan kynsilakkaa. Huulipuna nyt vain tuli mieleen, kun kolhu on tuolla suuosassa.
(hirn)
- Anonyymi
Huulipunaa joutuisikin aina sateen/pesun jälkeen lisäämään.
Lakka sinällään viisas ratkaisu.
Oletko koskaan ajatellut kynsien värjäykseen korjausmaalipurkkia? Niitä saa merkkikohtaisin värinumeroin sävytettynä. Pieni kuten lakkapurnukkakin.
Mies 65 - Anonyymi
Kahvia tarjotaan janoisille huvittelijoille lännessä! T:R-kioski
- Anonyymi
jiotypp jiööisyto liom Öat
öaateöam ösirom ,oeöemvolsomseft sii9mmogrö,am---
eikun joo niin viskiä ja siapmia oli joakua niin rennia-kwnrällä, wi osu pallon sillä msilsllas migenkään... - Anonyymi
niin no kaverit silloin kun irawllä maaentava olo... pitäisi olla kokonaan Anseromweda-galaksin kokoinen trennismaila jolla oauu palloon...
tämäkin juttu kun yeitän auttaa nuoria tyttöjä nuorisoa.. uytuissa että eiväct tee virheitä mitä itse tehnyt... - Anonyymi
No mikä kone autossasi on?
- Anonyymi
Kone
Meillä Helsingissä kutsutaan hissiä koneeksi, koska Kone Oy valmistaa niitä.
Tämä lukee tägissä, jollainen on kaikkien Koneen hissien seinässä since ever.
(hihitystä) Anonyymi kirjoitti:
Kone
Meillä Helsingissä kutsutaan hissiä koneeksi, koska Kone Oy valmistaa niitä.
Tämä lukee tägissä, jollainen on kaikkien Koneen hissien seinässä since ever.
(hihitystä)Mäkin tiedän, kun käytiin vuonna 89 kaupallisten aineiden ryhmän kanssa tutustuu koneen tehtaaseen se oli tosi hieno. Ja pasilassakin käytiin kattomassa tv hommia. Meillä päin on schindlerin hissejä, sehän oli se schindlerin listakin joskus, olikohan sama.
Autossa on pari litranen. Oisin halunnu sen 2,6 ja 6 sylinterisen, mutta se verotus.
- Anonyymi
Vieläkö niitä akryylivärejä on tarjouksessa ja onko jälellä?
- Anonyymi
menee pelaamaan Mudtss Jsskkos, rli Blackjackia.. ilmoittataan cleasn eli ei huijausta, jsnojuomsns siten pöydässä Jaxk Daniels csitta uplana ciskilssi... .. jsnojuomsns pelin etrddäkin...
- Anonyymi
joskus pelasin jonkin iyalialaisenmslliyyön kanssda juurikin blacjanvcki voitimmekin cähän, sitten ei saanut itse voittoja caan koskas minun rahoilla hän pelasi huvikseen... en muisrta annoinko hänelle jotai kai...
- Anonyymi
ehkä auttaakin paremmin Real-Life-ihminwen kuin joku Virtuaali-Tohtori, Vale-Valuutta
- Anonyymi
niin kun ei ole mitään motiivia sinänsä swuttaa nuoria naisia... vaan jos on aikaa, niin ...
Masentuneisuueen ja caaqrreisaiinkin jorra wi ciluarukaan..
Nuorten nnaisten tehveydenhoitaja ny KKK hooh - Anonyymi
jossain jutussa oli joku sanonfa: now who called those Klan-people in jos joku ongelma hah
- Anonyymi
kun itse en pysty yekemään muua kuin odotamaan aikaa niin ajattelin rtytä oin yrittää autaa tyttöjen masaennustakin jnr
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611060Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724