Deittailu kun tulette eri sosioekonomisista luokista

Anonyymi-ap

Olen 35-vuotias, korkeasti koulutettu ja hyvin toimeentuleva nainen. Tapasin hieman nuoremman miehen, 31-vuotias, myös korkeasti koulutettu. Olen rivien välistä ymmärtänyt että hän tulee oikein hyvin toimeentulevasta perheestä. Hänellä itsellään on yritys ja hän tekee todella paljon töitä ja rakastaa työtään. Itse tulen hyvin tavallisesta perheestä ja minua huolettaa ns. ”luokkaero”.
En ole ikinä ennen ajatellut tätä asiaa, mutta nyt olen alkanut miettimään, että mitä jos se koituukin ongelmaksi? Mies ei missään tapauksessa ole mitenkään lesoillut tai antanut ymmärtää että hän ajattelee mitään tälläistä.
Mies on aivan ihana persoona ja tullaan todella hyvin toimeen emotionaalisesti. Tykkään hänestä aivan mielettömästi.
Onko muilla kokemuksia vastaavasta? Oletteko kokeneet tämän ongelmaksi?

3

174

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinun vanhempasi ovat hoitaneet kasvatuksesi loistavsti kun ovat innostaneet sinua opinnoissasi eteenpäin. Heidän sinua tukeminen on edesauttanut sinua luomaan itsellesi karriäärin josta nautit ja voit oikeutetusti olla ylpeä!
      Vanhemmillasi ei kenties ollut, syystä tai toisesta, mahdollisuutta jatko-opintoihin.
      Sinun ei todellakaan pidä aliarvioida heitä tai tuntea että he olisivat missään mielessä "luokka-eroisempia" kuin kuka muu tahaansa suomalainen!!

Jos mitään, niin päivastoin! Voit kulkea pää pystyssä ylpeänä perheesi tuesta ja omista saavutuksistasi. Sinulla on kunnia kertoa tapaamallesi nuorelle miehelle perheestäsi. Ystäväsi vanhemmat aivan 100% varmasti arvostavat sinua yhtä paljon kuin sinä heitä, kouluttaessaan poikansa ihanaksi persoonaksi ja ammattiin josta koko perhe on ylpeä!

Suurin osa suomalaisia, kuten sinä itse, ovat "hyvin toimeentulevia" oman uurastuksen ja ahkeroinnin tuloksena .

• Anonyymi

Suomessa ei ole luokkaeroja kuin korkeintaan joiden kehitymättömien tai snobien ajatusmaailmassa.

Ennen oli ennen mutta ei silläkään , ainakaan meidän suhteemme ja meille, ollut mitään merkitystä. Tulen varakkaasta ja "hienosta" perheestä ja olen akateemisesti koulutettu, silloinen poikaystäväni eli nykyinen mieheni tuli duunariperheestä ja on käynyt keskikoulun. Vanhempani eivät tykänneet vävyehdokkaasta lainkaan, ja samoin oli poikaystäväni perheessä eli pitivät minua liian hienona ja melkein nöyristelivät edessäni, joka sinällään oli tosi noloa.

Menimme naimisiin v. 1982 ja olemme yhä edelleen naimisissa. Minä tein pitkän uran asiantuntijatöissä ja mieheni oli duunari ja on yhä koska tykkää tehdä fyysistä työtä vaikka on lähes 7-kymppinen. Olemme hyvin onnellisia ja avioliittomme on ollut hyvä, totta kai on ollut vaikeuksia sun muita ja varsinkin alkuaikoina vanhempamme eivät tulleet keskenään toimeen; nyt ovat jo kaikki manan majoilla mutta loppuaikana olivat ikionnellisia meistä ja lapsenlapsistaan

Eli, vaikka muille saattoin taustaeromme olla ongelma, meille se ei ollut koska rakastimme toisiamme ihan aidosti

• Anonyymi

Älä huolehdi. Miehiä ei tuollaiset asiat yleensä kiinnosta tippaakaan.
      Itse olen mies. En ole rikas, mutta tienaan noin 7000e/kk. Kaipa siis minua voisi kutsua hyvätuloiseksi.

Tyttöystäväni ovat aina olleet minua merkittävästi vähemmän tienaavia. En mä ole liikekumppania etsimässä vaan elämänkumppania. Synkkaaminen on se joka merkitsee. Rahajutut on ihan eri asia

Ja jos mies on oikeasti hyvätuloiinen niin häntä ei varmasti kiinnosta sun taloudellinen tilanne tippaakaan koska hän ei tarvitse sun rahojasi mihinkään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1279
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1068
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1020
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      979
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      156
      944
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      943
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      856
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      771
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      705
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      704
    Aihe