Halkaisija 32cm ja pituus 360cm. Kyllä lähtee! Osa naapureista on kateellisia ja osa paheksuu.
Väritys on tuommoinen hiekan ja rusehtavan välillä.
>simiti<
Mullapa on isompi kuin teillä!
24
204
Vastaukset
- Anonyymi
Nakkimakkara selvästi kyseessä :). Mikäköhän se voisi olla? Biljardipöydäksi ja muuksikin pöydäksi se olisi liian kapea. Soundbar-kaiutin ehkäpä? Mulla on livekamerat asennettuina simpan kämppään. Taon näillä livestriimeilläni paljon rahhaa kun mulla on tälläkin hetkellä miljoonia livekatselijoita netin syövereissä ;).
- Anonyymi
Tapa itsesi
- Anonyymi
Onko kiva olla hihhuli
- Anonyymi
Uli uli, mene juntti sinne ulilaudalle vinkumaan
- Anonyymi
Jos näkisin sut pellen niin kuolisit
- Anonyymi
Sun mummosikin häpee sua
- Anonyymi
Onko kivaa olla idariätmi
- Anonyymi
Kynäniska luulee olevansa
- Anonyymi
Tee palvelus maailmalle ja kuole
- Anonyymi
Kaikkia se leipäkin elättää
- Anonyymi
Miltä tuntuu olla köyhä looseri
- Anonyymi
Susta ei koskaan tule yhtään mitään
- Anonyymi
Kuole kuole kuole
- Anonyymi
Kuole kuole kuole
- Anonyymi
Kuole kuole kuole
- Anonyymi
Kuole kuole kuole
- Anonyymi
Kuole kuole kuole
- Anonyymi
Kuole kuole kuole
- Anonyymi
😅 Tappakaa te (tai sinä, mikäli yksinäsi kirjoittelet) itsenne. Missä huumorinne? Ei missään. Peilaan vain oman mentaliteettinne takaisin teihin. - 8.4. klo 12:48.
- Anonyymi
niin miikä perimmäinen pmotiivi aurraa tyttöjä jas nuoeia naisia...ö ieysrikin on:
En halua että he kuolevstr... - Anonyymi
polrom juv' irjeoöiåaorA ,OMPALOLOM KPLI mOLE TGAO aDIDAS... JÄTTILÄSKI JOKU NAINEN VÄHINTÄÄNKIN 2764KILOINSN M<INOZ<FA<
- Anonyymi
AUTOST RULWE <AIIEBORNE LENNOSSA JOKU KOIVU OLI KSFRKO KUN LENSIMME ILMASSAKKA.. TAKAPWEIN ILMASSA KARKAISIMME SEWN KOIVCUN KESKELTÄ..-.
aUROSRA RULI LWNTROKONWE.... NOOH SE EI SINÄNSÄ HSITSNNUTR KUN KSUPUNKI JD NIIN KORJDD NER PID JS IYTDER NIIN DE SDUTO PD... - Anonyymi
oagubnoaab bököbgötööb kennujju.jussasrwjub viu saahyvän illallisen yhdwksi illaksi.... pannulle paistumaan cain.
- Anonyymi
rump lisää hiilen käyttöä, tottakai jotta autoillekin riittää polttoaineita...
hiilimoninkertaisuus, tyyliin Rockefeller...
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611050Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119781Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724- 77715