Mullapa on isompi kuin teillä!

Anonyymi-ap

Halkaisija 32cm ja pituus 360cm. Kyllä lähtee! Osa naapureista on kateellisia ja osa paheksuu.
Väritys on tuommoinen hiekan ja rusehtavan välillä.

>simiti<

24

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nakkimakkara selvästi kyseessä :). Mikäköhän se voisi olla? Biljardipöydäksi ja muuksikin pöydäksi se olisi liian kapea. Soundbar-kaiutin ehkäpä? Mulla on livekamerat asennettuina simpan kämppään. Taon näillä livestriimeilläni paljon rahhaa kun mulla on tälläkin hetkellä miljoonia livekatselijoita netin syövereissä ;).

• Anonyymi

Tapa itsesi

• Anonyymi

Onko kiva olla hihhuli

• Anonyymi

Uli uli, mene juntti sinne ulilaudalle vinkumaan

• Anonyymi

Jos näkisin sut pellen niin kuolisit

• Anonyymi

Sun mummosikin häpee sua

• Anonyymi

Onko kivaa olla idariätmi

• Anonyymi

Kynäniska luulee olevansa

• Anonyymi

Tee palvelus maailmalle ja kuole

• Anonyymi

Kaikkia se leipäkin elättää

• Anonyymi

Miltä tuntuu olla köyhä looseri

• Anonyymi

Susta ei koskaan tule yhtään mitään

• Anonyymi

Kuole kuole kuole

• Anonyymi

Kuole kuole kuole

• Anonyymi

Kuole kuole kuole

• Anonyymi

Kuole kuole kuole

• Anonyymi

Kuole kuole kuole

• Anonyymi

Kuole kuole kuole

• Anonyymi

😅 Tappakaa te (tai sinä, mikäli yksinäsi kirjoittelet) itsenne. Missä huumorinne? Ei missään. Peilaan vain oman mentaliteettinne takaisin teihin. - 8.4. klo 12:48.

• Anonyymi

niin miikä perimmäinen pmotiivi aurraa tyttöjä jas nuoeia naisia...ö ieysrikin on:

En halua että he kuolevstr...

• Anonyymi

polrom juv' irjeoöiåaorA ,OMPALOLOM KPLI mOLE TGAO aDIDAS... JÄTTILÄSKI JOKU NAINEN VÄHINTÄÄNKIN 2764KILOINSN M<INOZ<FA<

• Anonyymi

AUTOST RULWE <AIIEBORNE LENNOSSA JOKU KOIVU OLI KSFRKO KUN LENSIMME ILMASSAKKA.. TAKAPWEIN ILMASSA KARKAISIMME SEWN KOIVCUN KESKELTÄ..-.

aUROSRA RULI LWNTROKONWE.... NOOH SE EI SINÄNSÄ HSITSNNUTR KUN KSUPUNKI JD NIIN KORJDD NER PID JS IYTDER NIIN DE SDUTO PD...

• Anonyymi

oagubnoaab bököbgötööb kennujju.jussasrwjub viu saahyvän illallisen yhdwksi illaksi.... pannulle paistumaan cain.

• Anonyymi

rump lisää hiilen käyttöä, tottakai jotta autoillekin riittää polttoaineita...

hiilimoninkertaisuus, tyyliin Rockefeller...

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1289
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1078
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1050
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      999
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      161
      978
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      953
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      866
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      781
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      724
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      715
    Aihe