Miten nainen reagoi möhömahaiseen mieheen luonnossa

Anonyymi-ap

Nainen onl ähtenyt mummonpyörällä pajunkissoja etsimään aurinkoisessa kevätsäässä.
Nainen pyöräilee ja saapuu pellon laidalle, jonka reunassa virtaa puro.
Naine hivuttautuu pellon laidalle puron luo ja huomaa siellä hahmon.
Nainen lähestyy ja huomaa, että puron varrella istuu möhömahainen mies ilman paitaa lootus asennossa suklalaevy asetettuna kaljun pään päälle ja suklaa on jo
osin sulanut kevätauringon lämmössä ja möhömahainen mies vaikuttaa lausuvan mantraa marabouuuu, marabouuuu...
Miten naine reagoi tilanteeseen???

17

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Järkyttyy....

    • Anonyymi

      kaikenlwistaw hiton eomuakin jossain awtiikin keräilijätkin.. tyjjenn3etään koko ausnto keräilijäistä romunkerääjistä jotta cle3an, sdtgten

    • Anonyymi

      Vaaleanpunaisella kielellä nuolee kaljua suklaakuulaa, limps limps. Sitten rakastelee miestä niityllä, rauhallisesti. Möhömahat toisiin hinkaten. Kesää kohti vain! 👍🏻🌝

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣😭😭


      • Anonyymi

        Ei missään nimessä, eläimet eivät ole tervetulleita näihin hetkiin. Naisen kumppanit eivät ole mitään turreja tai furreja ja juovat vain vettä, olut lihottaa. 👍🏻🚰


    • Anonyymi

      pöem urogh'mugt ejdpggaa tuhyäoöör lmkm oom åuät'oöu' jub' odra XXK kauasya voi sdssdaskin pyötiä je krnhäy krtrtan Yimberlansz-juyuytu...

    • Ajattelisin, että mikähän hörhö tuokin on. Kaikenlaista hiihtäjää ulkona näkee muutenkin. Keräisin vaan pajunoksia siinä kaikessa rauhassa, toivottavasti en häiritse.

    • Anonyymi

      Puuuhhhpuuuuhhhhdaaadaaa
      Nainen puhkeaa nauramaan tätä julkeaa näkyä, niin että kaiku vastaa budhaa budhaa.
      Mies ilmeisesti tekee suklaa kuorintaa, mutta noin juhlava asento ja naisenkin istahtamaan lootusasentoonsa ja hyrisemään. Ommm, ommm.
      Siinä muuttolinnutkin hiljenevät kuin auringonpimennystä seuraisivat.
      Vilma

      • Anonyymi

        Juu, kesällä ei moinen onnistuisi, olisi itikoita pää täynnä suklaata lipittämässä.
        Ei ole vielä itikoista riesaa, mutta kyllä ne sieltä tulee lisänä kiusaamana ihmisiä aurinkon korventavan kuuumuuden lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kesällä ei moinen onnistuisi, olisi itikoita pää täynnä suklaata lipittämässä.
        Ei ole vielä itikoista riesaa, mutta kyllä ne sieltä tulee lisänä kiusaamana ihmisiä aurinkon korventavan kuuumuuden lisäksi.

        Itikat tykkäävät minusta. Minä en tykkää niistä. Ei ole vastavuoroista.


    • Anonyymi

      NYYÄ JÄYGTGTÄÄ AURINGONPAIE YITYOKORRN MITTARI TIRTOKONEELLS 2Q7 LÄMPPO'Ä...

      ON HSDKSKIN JUYU TUO...

      SÄÄ JUTYUIDTA KUN... NIIN.

    • Anonyymi

      IHMEGRELIN MISTFÄ IHMESSÄÄ PÖRISEVÄ ÄÄNI TULEE NIIN.. JOKU bRASUNIN PSRTSKONE JOKS PÄÄLLE ITUNUT.. DE PÄÄLLÄ SIREN

    • Anonyymi

      OLEN SIIS NOJAILLUT JORQAINJ JAS CSHINVFOSSAS PANSNU bRWASUNIN PARTAKONEEN JUTTUa jka iomoittaa kovalla äänellä skkul9ioppuupi dillrei

    • Anonyymi

      moom aolas bpo,alssd''molim iplintdimom ådtydlpmrf oö,poyhhydddlliiööåiiiboo,rofoö'ytpoööddllpbdööddf'mgföö'--jhöfdhffkp-

    • Anonyymi

      Ei jaksa yllättää. Niin outoja ihmisiä on tullu nähtyä.

      Jasu

    • On syytä keskittyä positiiviseen ajatteluun. Mies on ainakin lähtenyt ulkoilemaan ja ilmeisesti harrastaa joogaa.
      Annan siellä pellon laidassa miehelle raikuvat aploodit ja kannustan häntä myös liikkumaan enemmän. 👏

      Ulkoilma ja happihyppely tekee hyvää mielelle ja keholle. Eväät olisi syytä vaihtaa terveellisempiin vaihtoehtoihin. 😊🥕

    • Anonyymi

      Aloituksesta tuli jotenkin mieleeni Homer Simpson.

      AV

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe