Vuosia autotallissa ja renkaanvaihtoaikaan viikkoja autossa matkustanut "naksahtava" momenttiavain olisi hyvä tsekata, ettei tärvele kevytmetallivannetta.
- Onkos siihen mitään kotikonstia?
- Tarjoaakos mikään paja tarkastuspalvelua momenttiavaimelle.
Sen ei tarviisi olla mikään oikea kalibrointi, riittää kun tietäisi, että se120nm on vaikka viiden nm:n tarkkuudella liian jäykkä tai löysä.
Onkos tuttua kellekään?
Momenttiavaimen kotitarkastus??
6
119
Vastaukset
- Anonyymi
Vertaat jonkun kaverin tai tutun momenttiavaimeen.
Kirjoitit kysymyksesi ihan väärään osastoon. - Anonyymi
Viet sen kalibroitavaksi. Kaverin avaimeen vertailussa ei ole mitään järkeä ellei sitä ole kalibroitu. Tuskin on. Kerran vuodessa nuo pitäisi kalibroida.
- Anonyymi
Anonyymi
2025-04-09 06:39:45
Puoltoääni tälle! 👍
- Aluvanteiden kiristys ei ole millitarkkaa rakettitiedettä ja videolla kuvatulla testillä taatusti pääsee riittävään tarkkuuten rengasvaihtoa ajatellen
- Anonyymi
Kun tiedät sen avaimen varren pituuden, gravitaatiovakion ja jonkin varren päähän ripustettavan kappaleen painon, niin siinähän on kaikki mitä tarvitaan.
- Anonyymi
Just näin! 👍
Matkalaukkuvaaka taatusti antaa riittävän tarkkuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244