Provinssi ilmoittaa että hyväksyvät vain ne jotka hyväksyvät sateenkaariväen ja muita kehotetaan pysymään poissa. Kaikki Provinssin tulot käytetään homojen lesbojen, pervojen, transujen ja muiden vastaavien hyväksi.
Oletko hetero? ÄLÄ TULE!
https://epari.e-pages.pub/titles/epari/4498/publications/654/pages/14
Provinssi on vain sateenkaariväelle ja järjestää PRIDE-kulkueen
15
305
Vastaukset
- Anonyymi
Sateenkaariliike on poliittinen ideologia, vasemmistolainen sellainen.
- Anonyymi
Kannattaisiko vaihtaa lääkitystä, juntti
- Anonyymi
Sateenkaariliike on osa marxilaisuutta
- Anonyymi
Voiko sinne tuoda alaikäisiä, vai onko homoilu julkista?
- Anonyymi
Eikö tätä tapahtumaa voi jo siirtää johonkin pellolle, missä saisivat talloa paikat kuralle, niin säästyisi kulttuurihistoriallisesti tärkeä ja hieno Törnävän alue isommilta tuhoilta.
- Anonyymi
Provinssissa on taas tuttuun tapaan satoja huumekauppiaita.
- Anonyymi
Mä oon kullu, että persut poikotoi, niin eiköhän se siitä ala hiljalleen rauhoittumaan.
- Anonyymi
Sekin kuuluu vihervasemmistolaisuuteen
- Anonyymi
Älä nyt jaksa koko ajan persuilla.
- Anonyymi
Ketäs tuo haittaa ?
- Anonyymi
Eikös siellä euroopan parlamentissa ole oikein mahtisonnihomo? Ja perusjuomalainen. Mustan makian kanssa elää ja nuolee.
- Anonyymi
Mennään taas kerran vaimon kanssa. Kerrassaan mainio kesäjuhla. Hyvä paikka myös juhlistaa tulevaa persujen vaalitappiota.
- Anonyymi
Provinssiin on turha mennä ilman kommunistien jäsenkirjaa. Portilla varmaan suudellaan putinin kuvaa..
- Anonyymi
Mene, koe ja näe Provinssi itse. Nämä provosoivat some-hörhöt saavat jäädä keskenään sekaamaan.
- Anonyymi
Pääseekö tänä vuonna provinssiin, jos on sitä mieltä, että sukupuolia on vain kaksi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1141761
- 881429
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834