Kun lähdette aamulla töihin

Anonyymi-ap

Millainen tyyli teillä on?

- oletko mieluiten hiljaa ? Teet aamutoimet ja hiljaisuudessa menet ulos ovesta.

-toivotat vielä sängyssä makaavalle mutta hereillä olevalle puolisolle hyvät huomenet,juttelet niitä näitä. Keität kahvia,käyt kysymässä keitätkö puolisollesikin.

-Noiset ylös ,huomaat puolisosi hwränneen muttet puhu mitään. Menet keitiöön syömään,huomaat lattialla kissan oksennuksen. Ennen töihin lähtöäsi käyt sanomassa puolisollesi kissanoksennuksesta pyytäen häntä siivoamaan sen.

Yleensäkkin. Puhutko aamuisin puolisollesi vai oletko mieluiten hiljaa? Huikkaatko heipat puolisolle vai menetkö ulos hyvästelemättä koska mitäpä tuota suotta, illemmalla kuitenkin taas nähdään.

7

211

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpöttelen niitä näitä. Kerron mitä unta näin, tuumailen, keksin ideoita. Olen aamuisin sellaisessa luovassa tilassa. 😁

• Anonyymi

Sulla ei taida olla lapsia? Heidän kanssa aamut ovat jatkuvaa ohjaamista, ohjeistamista, hoputtamista, muistuttamista,
      Olisin mieluiten hiljaa aina muulloin paitsi kaivatun seurassa. Yhdessä olemme kuin kaksi papupataa.

• Anonyymi

Upeaa,taidatte olla mach in heaven .Lapset jo kasvaneet. 16v,18v ,20v ja kaksoset 22v. Eli kun halusit tietää niin on lapsia,kiitos ja erittäinbrakkaita. Kukaan ei mene heidän edelleen. Mutta kiitos.

• Anonyymi

Aamulla ei jaksa hirveästi höpötellä mutta jos asiaa on niin kyllä sitä juttelee ja voi ollakin vain.Heipat kyllä sanotaan mennessä ja palatessa. Ollaan jo niin kauan oltu yhdessä että toinen jo arvaa mitä toinen aikoo sanoa:)

• Anonyymi

Me oltu yhdessä 25v enkä arvaa yhtään. Mies hyvin hiljainen.. En tiedä koskaan mitä miettii tai suunnittelee. Murahtaa usein jos kysyy. Emotionaalosesti pitää etäällä.

• Anonyymi

Olen siinä mielessä kivassa elämänvaiheessa, että työt on taputeltu eli olen eläkkeellä. Samoin on mieheni mutta hän haluaa vielä eläkkeelläkin tehdä töitä.

Mutta eipä tuosta ole kauaa kun olin vielä työelämässä ja sielläkin onnellisessa tilanteessa, että työaika oli joustava ja tällaiselle aamu-uniselle se sopi todella hyvin.

Kun puolisoni lähtee aikaisin töihin, hän tulee aina suukottamaan ennen kuin lähtee

Minä taas olen enemmänkin hiljaisen sorttinen ja tykkään tehdä omat aamuhommani yksikseni, totta kai huomenet toivotetaan jos kumpikin ollaan aamulla yhtäaikaa kotona

Oli miten tahansa kun erotaan suukotellaan; näin se on ollut meillä aina eli vajaat 50 vuotta

• Anonyymi

Herätään, nussitaan, suihkuun, vaatteet päälle, aamupala, lähtö töihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2304
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      172
      2040
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      44
      1993
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1680
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      66
      1643
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      196
      1529
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1251
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      32
      1144
    9. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      80
      1140
    10. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1103
    Aihe