Millainen tyyli teillä on?
- oletko mieluiten hiljaa ? Teet aamutoimet ja hiljaisuudessa menet ulos ovesta.
-toivotat vielä sängyssä makaavalle mutta hereillä olevalle puolisolle hyvät huomenet,juttelet niitä näitä. Keität kahvia,käyt kysymässä keitätkö puolisollesikin.
-Noiset ylös ,huomaat puolisosi hwränneen muttet puhu mitään. Menet keitiöön syömään,huomaat lattialla kissan oksennuksen. Ennen töihin lähtöäsi käyt sanomassa puolisollesi kissanoksennuksesta pyytäen häntä siivoamaan sen.
Yleensäkkin. Puhutko aamuisin puolisollesi vai oletko mieluiten hiljaa? Huikkaatko heipat puolisolle vai menetkö ulos hyvästelemättä koska mitäpä tuota suotta, illemmalla kuitenkin taas nähdään.
Kun lähdette aamulla töihin
7
333
Vastaukset
- Anonyymi
Höpöttelen niitä näitä. Kerron mitä unta näin, tuumailen, keksin ideoita. Olen aamuisin sellaisessa luovassa tilassa. 😁
- Anonyymi
Sulla ei taida olla lapsia? Heidän kanssa aamut ovat jatkuvaa ohjaamista, ohjeistamista, hoputtamista, muistuttamista,
Olisin mieluiten hiljaa aina muulloin paitsi kaivatun seurassa. Yhdessä olemme kuin kaksi papupataa.- Anonyymi
Upeaa,taidatte olla mach in heaven .Lapset jo kasvaneet. 16v,18v ,20v ja kaksoset 22v. Eli kun halusit tietää niin on lapsia,kiitos ja erittäinbrakkaita. Kukaan ei mene heidän edelleen. Mutta kiitos.
- Anonyymi
Aamulla ei jaksa hirveästi höpötellä mutta jos asiaa on niin kyllä sitä juttelee ja voi ollakin vain.Heipat kyllä sanotaan mennessä ja palatessa. Ollaan jo niin kauan oltu yhdessä että toinen jo arvaa mitä toinen aikoo sanoa:)
- Anonyymi
Me oltu yhdessä 25v enkä arvaa yhtään. Mies hyvin hiljainen.. En tiedä koskaan mitä miettii tai suunnittelee. Murahtaa usein jos kysyy. Emotionaalosesti pitää etäällä.
- Anonyymi
Olen siinä mielessä kivassa elämänvaiheessa, että työt on taputeltu eli olen eläkkeellä. Samoin on mieheni mutta hän haluaa vielä eläkkeelläkin tehdä töitä.
Mutta eipä tuosta ole kauaa kun olin vielä työelämässä ja sielläkin onnellisessa tilanteessa, että työaika oli joustava ja tällaiselle aamu-uniselle se sopi todella hyvin.
Kun puolisoni lähtee aikaisin töihin, hän tulee aina suukottamaan ennen kuin lähtee
Minä taas olen enemmänkin hiljaisen sorttinen ja tykkään tehdä omat aamuhommani yksikseni, totta kai huomenet toivotetaan jos kumpikin ollaan aamulla yhtäaikaa kotona
Oli miten tahansa kun erotaan suukotellaan; näin se on ollut meillä aina eli vajaat 50 vuotta - Anonyymi
Herätään, nussitaan, suihkuun, vaatteet päälle, aamupala, lähtö töihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain827671Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1293059- 1561923
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha741731Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1311579Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1731511- 1321212
- 80904
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko50834- 53784