Kun lähdette aamulla töihin

Anonyymi-ap

Millainen tyyli teillä on?

- oletko mieluiten hiljaa ? Teet aamutoimet ja hiljaisuudessa menet ulos ovesta.

-toivotat vielä sängyssä makaavalle mutta hereillä olevalle puolisolle hyvät huomenet,juttelet niitä näitä. Keität kahvia,käyt kysymässä keitätkö puolisollesikin.

-Noiset ylös ,huomaat puolisosi hwränneen muttet puhu mitään. Menet keitiöön syömään,huomaat lattialla kissan oksennuksen. Ennen töihin lähtöäsi käyt sanomassa puolisollesi kissanoksennuksesta pyytäen häntä siivoamaan sen.

Yleensäkkin. Puhutko aamuisin puolisollesi vai oletko mieluiten hiljaa? Huikkaatko heipat puolisolle vai menetkö ulos hyvästelemättä koska mitäpä tuota suotta, illemmalla kuitenkin taas nähdään.

7

261

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpöttelen niitä näitä. Kerron mitä unta näin, tuumailen, keksin ideoita. Olen aamuisin sellaisessa luovassa tilassa. 😁

• Anonyymi

Sulla ei taida olla lapsia? Heidän kanssa aamut ovat jatkuvaa ohjaamista, ohjeistamista, hoputtamista, muistuttamista,
      Olisin mieluiten hiljaa aina muulloin paitsi kaivatun seurassa. Yhdessä olemme kuin kaksi papupataa.

• Anonyymi

Upeaa,taidatte olla mach in heaven .Lapset jo kasvaneet. 16v,18v ,20v ja kaksoset 22v. Eli kun halusit tietää niin on lapsia,kiitos ja erittäinbrakkaita. Kukaan ei mene heidän edelleen. Mutta kiitos.

• Anonyymi

Aamulla ei jaksa hirveästi höpötellä mutta jos asiaa on niin kyllä sitä juttelee ja voi ollakin vain.Heipat kyllä sanotaan mennessä ja palatessa. Ollaan jo niin kauan oltu yhdessä että toinen jo arvaa mitä toinen aikoo sanoa:)

• Anonyymi

Me oltu yhdessä 25v enkä arvaa yhtään. Mies hyvin hiljainen.. En tiedä koskaan mitä miettii tai suunnittelee. Murahtaa usein jos kysyy. Emotionaalosesti pitää etäällä.

• Anonyymi

Olen siinä mielessä kivassa elämänvaiheessa, että työt on taputeltu eli olen eläkkeellä. Samoin on mieheni mutta hän haluaa vielä eläkkeelläkin tehdä töitä.

Mutta eipä tuosta ole kauaa kun olin vielä työelämässä ja sielläkin onnellisessa tilanteessa, että työaika oli joustava ja tällaiselle aamu-uniselle se sopi todella hyvin.

Kun puolisoni lähtee aikaisin töihin, hän tulee aina suukottamaan ennen kuin lähtee

Minä taas olen enemmänkin hiljaisen sorttinen ja tykkään tehdä omat aamuhommani yksikseni, totta kai huomenet toivotetaan jos kumpikin ollaan aamulla yhtäaikaa kotona

Oli miten tahansa kun erotaan suukotellaan; näin se on ollut meillä aina eli vajaat 50 vuotta

• Anonyymi

Herätään, nussitaan, suihkuun, vaatteet päälle, aamupala, lähtö töihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1646
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1551
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      271
      1288
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1262
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      877
    6. 66
      854
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      65
      843
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      831
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      40
      817
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      791
    Aihe