Odottako nainen kevättä ja kesää

Anonyymi-ap

Että nainen pääsee torikahvilaan nauttimaan kahvia, crossaintteja, vohveleita, korvapuusteja ja muita leivonnaisia.
Jäätelökojun avaamista, että nainen saa nauttia monta jäätelöpalloa.
Maistelemaan grilliherkkuja torin äärelle ja väistlemään lokkeja, jotka yrittävät siepata jäätelöpallon, crossaintin, korvapuustin, leivonnaisen, grillilautasen ja muun herkun.

17

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tottakai keräämään miehiltä katseita ja flirttailemaan. Jätän liivit ja pikkarit Kotiin! Miehillä silmät tapillaan, kun tuuman nännit meinaa tulla paidasta läpi! Anne

      • Anonyymi

        Tätä kannattaa jokaisen naisen kokeilla kesällä.


      • Anonyymi

        Sakao tulla kourilla painamaan nännyköitä ja puristamaan pohkeita naisen?

        t. kuola valuu jo, mies...


    • Anonyymi

      Mulla on lihapiirakka, jos jostain löytyisi nakki siihen ❤️

      • Anonyymi

        Mulla on vinkki sulle jos taksissa on vaikea löytää keskustelun aihetta. Kysy kuskilta onks se isäntä vai renki? Sitten kannattaa myös kysyä saaks renki ajaa isännän auton kotiin? Poliisiparilta kannattaa kysäistä että kumpis teistä oli se lukutaitoinen ja kumpi osasi kirjoittaa? Nää on kaikki sellasia juttuja, että kukaan ei oo kuullut.


    • Anonyymi

      En ole tainnut koskaan aikuisiälläni istuskella torikahvilassa, että eipä ole sellaista ikävä.

      • Anonyymi

        Mutt äijä haluaa naisen joka istuu toreilla ja kaduilla päivät. Ja jossain terasseilla.


      • Anonyymi

        Kuvitteletko, että nuorisolaumat istuksivat torikaffeilla?😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitteletko, että nuorisolaumat istuksivat torikaffeilla?😂

        Mitkä ihmeen nuorisilaumat?


    • Anonyymi

      Odotan kivaa kevättä.
      Tuulee vietävästi ja tulee irtoavat ja jos avaa takin, saattaa hyvällä tsägällä nousta ylempiin ilmoihin... eikun
      Odotan kevättä ja niitä lämpenevää päiviä ja mustarastaiden huoilusooloja ja
      s i t t e n kioskilta ostamaan ylihintaista jäätelötötteröä ja nuoleskelemaan rommirusinapalloa.
      Nam.
      Vilma

      • Anonyymi

        ...tupeet irtoavat


      • Anonyymi

        Sun ostaman kioskin jäätelöpallon hinnalla ostan pari litraa jäätelöä marketista helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun ostaman kioskin jäätelöpallon hinnalla ostan pari litraa jäätelöä marketista helposti.

        Pitää paikkansa. Mutta jokin juttu siinä, kun istahtaa jäätelöä syömään jonnekin ja saa seurata ihmisiä siinä samalla.
        Vilma


    • Anonyymi

      Odotan talvea ja syksyn pimeyttä.

    • En ole yleensä tavannut käydä torikahviloissa. Jäätelökioskilla tulee ennemmin käytyä, mutta ei kyllä usein siinäkään.

    • Anonyymi

      karo ohjelma nytr yle1 nokia jaq jormsa olllila on neucostoliitto.

      joem ollil ON PUERIN... HWH



      hohoho hhhha

      • Anonyymi

        doniin pyyh, extrot tuhosivat kaiken toivon ojaan


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe