Nettiautossa Tesla Model 3 vm 2020 ajettu alle 100 tkm. Hintapyynti 20000 euroa. Great.
Nyt se on nähty
18
186
Vastaukset
- Anonyymi
Suunta on hyvä.
- Anonyymi
Oikeampi hinta on 8500:-€
- Anonyymi
Älä mene ajan edelle ihan noin nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mene ajan edelle ihan noin nopeasti.
Oliko arvio liikaa?
- Anonyymi
Tesloja alkaa saada todella houkuttelevaan hintaan. Jos ei olisi jo sähkistä niin hommaisin kyllä Teslan.
- Anonyymi
mustapekka jää aina jollekkin kouraan..?
- Anonyymi
Hinta houkuttelee
bonuksena saat uusia "ystäviä"
kommari kettutytöistä.
Voit lämiä niitä otsaan
kun hierovat omaa paskaansa
Koslan kylkeen. - Anonyymi
vaatii vakituisen työn..? jos lähtee työpaikka alta, niin lähtee autokin..?
- Anonyymi
On se silti aika paljon noin laaduttomasta autosta.
- Anonyymi
Mikä siinä on ”laadutonta”?
Laita muutama yksilöity esimerkki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä on ”laadutonta”?
Laita muutama yksilöity esimerkki.Ei tarvitse katsoa paljoakaan nettiä kun löytää tietoa Teslojen paskasta laadusta. Katsastustilastoissakin Teslat ovat viimeisillä sijoilla. Teslojen heikko laatu on todistettu asia.
- Anonyymi
Kohta 10000 tai alle pian kun taas koksut työstää 100k lisää työtöntä ... onnittelut koksujen äänestämisestä
- Anonyymi
Ei raha maailmasta mihinkään lopu. Onhan ihmisillä rahaa, tosin ei ihan kaikilla.
- Anonyymi
Onneksi toisille on 25+ vuotiaat Corollat.
- Anonyymi
Korollan saat kolikoilla.
Halpaa kuin vesi.
Ei tarvitse lukita
kukaan ei bakteerien pelossa uskalla sisuksiin - Anonyymi
Onhan tuon uudenkin hintaa pudonnut ja uusi päivitys tullut markkinoille. Kannattaa kuitenkin hakea keskihinta, eikä sitä halvinta kun siitä ei tiedä onko pommi tai pakkomyynti tai jotain muuta syytä?
Tesla on kovin huonossa huudossa nyt kun Musk sekoilee oikein kunnolla. - Anonyymi
Eli loppuun ajettu paska.
- Anonyymi
Älä kateellinen pudokas viitsi olla kateellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618