vaikka 15 vuotta ilman työtä olevalle. Luotto velkaisia nämä törky kommentoijat.
Minä kyllä haluaisin nähdä missä se työ on
9
139
Vastaukset
- Anonyymi
Se työ tarvitsee itse hakea ja hyvät suhteet ovat nykypäivää.Mitä jäätte pyöritteleen niitä peukaloita kotio 15 vuodeksi.Työttömyys on osittain tyhmyyttä.
- Anonyymi
Mikä työ? Myö???? Miksi sinä peukaloita pyörittelet? Eikö k kotona ole kivaa vai kuulutko niihin joilla on kotona paha olla?
Onneksi suuri osa suomalaisita tykkää olla kotona ja on läheisiä ja tuttavia joille olla olemassa. Sulle on vaan sattunut huono mäihä, että olet syntynyt sukuun jossa on paha olla, tai heitä ei ole ollenkaan.
Koitappa etsiä uusia tuttavuuksia, niin ei tarvi niitä peukkuja pyöritellä.
Eiks oo joku yksinäisten puhelinpalvelu, soitappa sinne, siellä sua kuunnellaan.
- Anonyymi
Kun kävin ihan henkilökohtaisesti kyselemässä aikanaan töitä eri firmoissa,
niin hämmästyin sitä että yllättävän monesta firmasta kuitenkin löytyi
sitä halukkuutta ottaa töihin. Kannattaa siis sinnikkäästi pyrkiä töihin. - Anonyymi
Varmin tae luotolle onkin liki säännöllinen postinkulku.
- Anonyymi
Satonen järjestää, muista äänestää 😂
- Anonyymi
Etkö sä nää, Orpo uudistaa eli leikkaa. Nyt se on lopettanut 100 000 työpaikkaa tuosta noin vaan!!!! Orpo lopettaa työpaikat suomesta.
- Anonyymi
Onneks ei oo töitä ja onneks niitä tarjotaan vähän ja alkaa loppumaan. Olen ollut 26 v työtön ja aion ollakkin, en hae töitä eikä työkkäreitä enää ole, ei sieltä kukaanmitään kysele eikä tarjoo orjahommia. Ovat tajunneet ettei kukaan ene ilmaisiin hommiin.
Mulla on niin paljon tekemistä kotona, että en ehtisikään muihin duuneihin, on ihana remontoida taloa ja just rakennettiin mökille aitta, siinä menee vielä hetki kun saa sen maalaus kuntoon, On kiva olla vaan, ja miettiä kaikkee ja tehdä mitä haluaa, Ja aamut on parasta, tänäänkin heräsin vasta 10.30... ja nyt oon aamupalalla.
Työttömyys on ihmisen parhainta aikaa. Rahaa kun tulee sovitusti niin mitäpä tässä meikäläinen muuta kun remontoi ja uusii kotiaan. Se on kivaa hommaa, Kylpylä on varattu pääsiäiseksi ja siellä sitten uidaan ja lomaillaan.
Työttömällä kun loma on sillon kun haluaa lomailla. ja on sen pituinen kun haluaa sen olla. Eilen ostettiin uusi jääkaappi ja pakastin, nyt on vanhat myyty, ja näin kiertotalous toimii... kaiklta osin, vaatteet ja astiat ja kasvikset ym kiertää tai myydään ja niin edelleen... - Anonyymi
Työ on suomesta loppu, se on leikattu etuus. Nyt on leikattu, taksit, koulut, sairaalat, pankit, postit, kaikki palvelut, vanhusten hoitolat, vammaisten palvelut, lasten päiväkodit.... mitä vielä on leikkaamatta???
E D U S K U N T A !!! Täysin koskematon alue....- Anonyymi
Myös eduskunnassa on tehty säästöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2051192Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍129894Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77765