Rumppi nosti Kiinan tullit 125 prosenttiin

Anonyymi-ap

Ei helkkari. Tulee tavikselle tosi kalliiksi. Kaikkihan jenkkien tuotteet valmistetaan Kiinassa.

Ei siellä jenkkilässä mitään osata tehdä ja tuotannon siirtäminen ei nyt ihan sormia napsauttamalla käy.

Suomeenkin nuo EU tullimaksut ottaa kipiää ja Putleri Urpo taas yllättyy. Oikeisto ei osaa muuta tehdä, kuin tuhoa.

>simiti<

9

138

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on 90-luvulla USA:ssa tehty takki, joka on ihan kunnossa edelleen. Tosin on minulla myös 80-luvulla Kiinassa tehty päähine, joka myös yhä melkein ok.

Ainakin ne osaa tehdä rikkaita kansalaisia, jotta suomalaisillakin on joku paikka johon tavaraa viedä, jos eurooppalaisilla ei ole sitä varaa ostaa ja kiinalaiset estää sinne myymästä.

• Anonyymi

Mullakin on 90- luvulla USAsta ostettu pitkä hupullinen nahkatakki, painaa kuin synti noin 3,5 kg. Vähäisessä käytössä ollut ja vetoketju ainoa vika, kaipaisi korjaajaa, mut ton painoisissa takeissa minusta vetoketju on huono ratkaisu, onneksi siinä on myös neppari kiinnitys, joka toimii.

Laadukkaan oloinen takki kuitenkin, kuin uusi vielä. Ikää noin 30- v? Onko ehkä puhvelin nahkaa? Vähän on kuin haarniskan pukisi päälleen, kun sen palttoon ottaa käyttöön? Koville pakkasille luotu ja ostin sen Floridan lämmöstä MALL- kauppakeskuksesta.

• Onhan meillä puuta ja harvinaisia maametalleja. Tultas ihan hyvin toimeen. Raha ei nytkään riitä. Niin miksei siirrytä saman tien vaihtokauppaan. Loppuu rahavirta ulkomaille.

• Anonyymi

Ällös nyt ääsryhmän KPO oli laittanut mulle 14€ YLIJÄÄMÄPALAUTUKSIA!

Ei siinä, sainpahan ilmaiseksi makaronilootaan ainekset.

>simiti<

• Anonyymi

niin pöeeiäiswr eli nuoeison mpporkin.. niin miten luuler errä pysryisir awurramaankin jorenkin nuowia ryrrö jossain ja maswnnukaswsaakin jorain.

nyt voi yllä olla jäätä asfalrilla liukaeq pöweweiäiasillw mwnnä..

• Anonyymi

joa aäilyttää ksikki esineetr, tavast... jos joku sdaattaa tservi tuollaisenkin niin... sittr4n on paljon kaikkiqa trscseoitrs..

mikähän hassu tyttöjen kanssa vapuksi joku peeuukki jurru platinan vslkoinen tsi pinkki juttu peruukki.

• Rumppi sanoi onnellisena, että maailman johtajat tulevat kilvan hänen luo "kissing my ass".

Rumpin politiikka perustuu fantasiaan, jonka pohjalla piilee anaalifiksaatio.

Ehkä persposkisuudelma riittää, ettei tarvi kieltä mihinkään työntää.
      Onneksi se ei ole mun homma.

• Anonyymi

Tuo toisia eri maiden päämiehiä halveksuva Trumpin kommentti on kyllä pohjanoteeraus.
        Miten voi kukaan luoda minkäänlaisia luottamuksellisia suhteita tuolla ajatuksella?
        Pelkkään rahaan ja omien ryhmien hyvinvointiin liittyviä kyllä syntyy, jolloin myydään samalla osa omien kansalaisten hyvinvoinnista.

Toivvotaan ettei Suomi ja sen johtajat ole nyt tyhmiä.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo toisia eri maiden päämiehiä halveksuva Trumpin kommentti on kyllä pohjanoteeraus.
        Miten voi kukaan luoda minkäänlaisia luottamuksellisia suhteita tuolla ajatuksella?
        Pelkkään rahaan ja omien ryhmien hyvinvointiin liittyviä kyllä syntyy, jolloin myydään samalla osa omien kansalaisten hyvinvoinnista.

Toivvotaan ettei Suomi ja sen johtajat ole nyt tyhmiä.

AV

Johan stupido kävi ottamassa suikkiin Trumpilta. Ottikohan ne hevoshampaat kipiästi? 🤔

>simiti<

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      63
      5479
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      19
      3732
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2756
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      139
      2021
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1785
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      117
      1534
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1347
    8. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1096
    9. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1062
    10. Ratti vinossa

Taas oli lähetty päissään kokeilemaan kytökyläntiellä
      Haapavesi
      8