Jopa 25megainen liittymä pilkkahintaan päättymättömällä tilauksella toki.
Nyt oikeesti! Eiköhän puhelimienkin nettiyhteydet lyö tuon firman piuhat 100-0.
Itselläni on 5G 300M ja sekin on hitain mahdollinen.
>simiti<
Lounea teki valokuitutarjouksen
10
156
Vastaukset
- Anonyymi
tiedän että tyttöjäkin coi alkaa kyllästyttämään tuo pewlijutrtu joka v oisi auttaa masentuneits tyttöjä.
eräs leikkaus-juyyu 23.4 päästäisen jälkeen pysryisin paeremmin rekemään.
ellei lääkäri aivasta ja toteaa oman saiesutensas js peeuuta koko aikaa kokonaan saieaana- Anonyymi
Sinä kyllä tunnut tarvitsevan lääkäriä kirjoitustesi perusteella. En tiedä vammastasi/sairaudestasi. Oletan kuitenkin ettet tahallasi tee noin paljon kirjoitusvirheitä.
Minä itse olin aikoinaan koomassa jonkin aikaa ja sen jälkeen lähes vuoden sairaalassa. Onnettomuudesta jäi seurauksia ja olenkin työkyvyttömyys eläkkeellä.
Jos sopii kysyä, niin kerrotko sinun rajoitteesi? Itselläni tosiaan motoriikka, tasapaino ja muisti rysähti rusinaksi.
>simiti<
- Anonyymi
joa tqa5r6ttuu nuor4ista naisisys mdrnudyauti niin.. 84 vuotta auytomaatiswsti saurswusloma...
- Anonyymi
maswennusrauri traswettuas sw coi .l whkä wi..
Toinen asia niin onko jo Full HD-jutut telkkreissa joyya näkeer liikkuv is kuvis, itswelläni ollut jo 10 cuottaq qinakin- Anonyymi
Okei. On mullakin ollut HD jo vuosia.
>simiti<
- Anonyymi
crazy peopepl kuin appel-tietokone..
appel-yirytokonr.. miyä itsde niin olen osfanur ameeikkalaisrn juttuja.. Hewlwett-Packard oikei periamerikkalainen lsaife, olen aika ryytyväinen tuohon kyllä akkupitäisi csan vsihtaa.
,aaoö,am odpo,,oöös rajpoööa p,ostilsoöösa pöeva for,a AT/T puhelin firma... Voi se johonkin asiaan olla merkittävästi mobiiliyhteyttä parempi, jos saa kiinteän tai melkein pysyvän iipeen.
- Anonyymi
niimpä niin miren niin huolissaan ryfröisrä... naamadeascs IU(B hrh js vwsstteet jotts ri viludgtu...
katsoin mitä HÅ ehdottaa läppäriä Enterprise-läppäri-tietokone socveltuu ohjelmoijawlle eli vaativaan käyttöön.. - Anonyymi
kpli luöö' åarolliiyt sitpmss-- soos ,ogtrm liiöii-- kpli baåaa åaellolaosto moom poleom.
älä parkiyas kuin tyhmä ylikomisdwerio heh
j,,, ö',,äyt s''t tortplpmeröts raö--
sisälämpö 21.0 ulko -7 pakkasrllws.. - Anonyymi
No, langattomissa nettiyhteyksissä on se ongelma, että smaa langatonta yhteyttä voi käyttää moni muukin ja ruuhka-aikoina yhteys kuormittuu ja nopeus tippuu ja harvoin yhteys nopeus on sitä mitä luvataan.
Silloin vielä, kun pelasin verkossa tietokonepeliä langattomalla yhteydellä, niin
oli yleisät, että peli katkesi kesken kaiken, kun langaton yhteys välillä pätki.
Langattomat yhteydet ei ole niin hyviä pelaamisessa, kuin langalliset yhteydet.
Meillä on kaapelimodeemi ja siitä ethernet kaapeli tietokoneelle.
Modeemista kytkin pois langattomat yhteydet, kun en sellaisia käytä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1031083