Mitä ihmettä te muka touhuatte? Onko kevätkiima yllättänyt sinkkuilijat?
>simiti<
Hiljainen palsta
84
668
Vastaukset
- Anonyymi
Noh, ei se nyt niin yllättänytkään ole, enää tässä vaiheessa kevättä... 😁🤤...menee jo tottumuksesta.
Lisäksi sitten työt ja flunssa painaa päälle. Ei ole ollut oikein aikaa trollailuun.
xLiner - Anonyymi
Mjaa
Mielestäni olen ollut muutaman viikon hyvin aktiivisella päällä ja papattanut kuin taikahuilu salin pimeyteen ja sen eturivin hämärään.
Olen kesän lapsi, syksyn taapero ja talven kateissa.
(hirn)- Anonyymi
Mjoo
En ole koskaan ollut estradilla, ja se voisi olla varsinainen kokemus. Ehkä minä en olekaan minä vaan estraditaiteilija. Tätä pitää pohdiskella, sillä kaikki on mahdollista tällaisessa toimintaympäristössä, jossa kaikki ei suinkaan ole mahdollista.
Esittämisessä on tiukat rajat. Ne ovat suorastaan armottoman kapeat, niin että jos kurvaat skootterilla kujalle, josta et entuudestaan tiedä mitään, saatat jäädä jumiin.
)naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
En ole koskaan ollut estradilla, ja se voisi olla varsinainen kokemus. Ehkä minä en olekaan minä vaan estraditaiteilija. Tätä pitää pohdiskella, sillä kaikki on mahdollista tällaisessa toimintaympäristössä, jossa kaikki ei suinkaan ole mahdollista.
Esittämisessä on tiukat rajat. Ne ovat suorastaan armottoman kapeat, niin että jos kurvaat skootterilla kujalle, josta et entuudestaan tiedä mitään, saatat jäädä jumiin.
)naurua)Tyhjä sali
Olen ollut estradilla, mutta sali oli tyhjä ihmisistä. Lukemattomat penkkirivit punaisine kankaineen näyttivät kuin karkeilta, jotka jostain syystä olivat päätyneet jonkinlaiseen geometriseen malliin tai muotoon.
Kuitenkin salin autius ei ollut autiutta, vaan jotain aivan muuta.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhjä sali
Olen ollut estradilla, mutta sali oli tyhjä ihmisistä. Lukemattomat penkkirivit punaisine kankaineen näyttivät kuin karkeilta, jotka jostain syystä olivat päätyneet jonkinlaiseen geometriseen malliin tai muotoon.
(hihitystä)Millä tyhjän salin voi täyttää?
Tyhjän salin voi täyttää katsojilla, tai jättää se täyttämättä tällaisilla.
Mutta mikä tyhjän salin funktio todellisuuden mutkikkuudessa edes on?
Jos minä sanon että sali ei mielestäni ollut tyhjä, vaan että siellä oli jotain, niin mitä minä tarkoitan näin sanoessani?
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tyhjän salin voi täyttää?
Jos minä sanon että sali ei mielestäni ollut tyhjä, vaan että siellä oli jotain, niin mitä minä tarkoitan näin sanoessani?
(reps)Estradi
Keitin aamulla laiskuuskahvit vedenkeittimellä murukahvista, sillä en jaksanut koheltaa koneen kanssa. Valot ovat kirkkaalla ja kuumalla päällä. Pyjama on peilissä ruma. Peili tulisi toimittaa ulos talosta, mutta en voi, sillä monet siihen usein katsovat, kun lähtevät.
Eli kuin toisia varten.
Estradi on aavemainen paikka seisoa yksin itsenään avutta muiden. Lattia tuntuu olevan loputon kaikkiin muihin suuntiin, paitsi penkkirivejä kohti, jotka nousevat jyrkänteen takaa kuin hyökyaalto. Näky on lähes kaoottinen.
Lisäksi seisot valossa yksin. Mikään tai kukaan ei voi sinua auttaa.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Estradi
Keitin aamulla laiskuuskahvit vedenkeittimellä murukahvista, sillä en jaksanut koheltaa koneen kanssa. Valot ovat kirkkaalla ja kuumalla päällä. Pyjama on peilissä ruma. Peili tulisi toimittaa ulos talosta, mutta en voi, sillä monet siihen usein katsovat, kun lähtevät.
Eli kuin toisia varten.
Estradi on aavemainen paikka seisoa yksin itsenään avutta muiden. Lattia tuntuu olevan loputon kaikkiin muihin suuntiin, paitsi penkkirivejä kohti, jotka nousevat jyrkänteen takaa kuin hyökyaalto. Näky on lähes kaoottinen.
(naurua)Näytelmä
Estradille laahustaa lörpöttelevissä reisitaskuhousuissa ja hihattomassa t-paidassa lapsi, jolla on rastat ja kädet syvällä housuntaskuissa. Hän pysähtyy valokeilojen poltteeseen ja luo halveksivan mulkaisun teatterin interiööriin.
Paidassa on Debbie Harryn kasvot.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytelmä
Estradille laahustaa lörpöttelevissä reisitaskuhousuissa ja hihattomassa t-paidassa lapsi, jolla on rastat ja kädet syvällä housuntaskuissa. Hän pysähtyy valokeilojen poltteeseen ja luo halveksivan mulkaisun teatterin interiööriin.
(reps)Sripti
- Kuka tuo on ja mitä hän tekee lavalla?
- En minä tiedä. Onkohan se kamoissa.
- Hei, sinä siellä!
- Pois lavalta! Täällä on harjoitukset menossa!
- Se kävi istumaan. Mikä ihmeen….
- Soita Eerolle.
- Eero on lomalla.
- No soita sitten poliisit tai pelastusarmeija.
- Ei minulla ole puhelinta.
- No missä ihmeessä sinun puhelimesi on? Kaikillahan nyt on puhelin.
- Se taisi jäädä autoon. Minä käyn kipai…
- Sinä et lähde nyt minnekään. Tiedä kuinka vaarallinen tuo tuolla on.
- Se on kumman rauhallinen. Onkohan se tyttö vai poika?
- Ihan sama.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sripti
- Kuka tuo on ja mitä hän tekee lavalla?
- En minä tiedä. Onkohan se kamoissa.
- Hei, sinä siellä!
- Pois lavalta! Täällä on harjoitukset menossa!
- Se kävi istumaan. Mikä ihmeen….
- Soita Eerolle.
- Eero on lomalla.
- No soita sitten poliisit tai pelastusarmeija.
- Ei minulla ole puhelinta.
- No missä ihmeessä sinun puhelimesi on? Kaikillahan nyt on puhelin.
- Se taisi jäädä autoon. Minä käyn kipai…
- Sinä et lähde nyt minnekään. Tiedä kuinka vaarallinen tuo tuolla on.
- Se on kumman rauhallinen. Onkohan se tyttö vai poika?
- Ihan sama.
(hirn)Ensimmäinen näytös
Kulissiajoneuvo pysähtyy rastalapsen kohdalla ja sen ikkunasta heilutellaan seteleitä.
- Kuka tuon keksi, sinäkö?
- Siis minä en ymmärrä tästä enää mitään. Siis onko tämä jotain pilaa?
- Tämä on varmaan jokin jekku. Ei perhana niitä lavastuksen kundeja. On kyllä aika rohkeaa, sanoisin.
- Siis tuohan on pirun hyvä keksintö!
- Sairaan hauska. Todella hyvää jälkeä.
- Ei voi kuin ihailla. Meistä tuli kuoma nyt yleisöä.
- No perhana kyllä näin on.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen näytös
Kulissiajoneuvo pysähtyy rastalapsen kohdalla ja sen ikkunasta heilutellaan seteleitä.
- Kuka tuon keksi, sinäkö?
- Siis minä en ymmärrä tästä enää mitään. Siis onko tämä jotain pilaa?
- Tämä on varmaan jokin jekku. Ei perhana niitä lavastuksen kundeja. On kyllä aika rohkeaa, sanoisin.
- Siis tuohan on pirun hyvä keksintö!
- Sairaan hauska. Todella hyvää jälkeä.
- Ei voi kuin ihailla. Meistä tuli kuoma nyt yleisöä.
- No perhana kyllä näin on.
(hihitystä)Ärsyttävää
Sälekaihtimeni hajosi eilen, enkä voi kirjoittaa suoran auringonvalon vuoksi näytelmääni.
Siis aivan mahdotonta. En näe hiton hittoa.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ärsyttävää
Sälekaihtimeni hajosi eilen, enkä voi kirjoittaa suoran auringonvalon vuoksi näytelmääni.
Siis aivan mahdotonta. En näe hiton hittoa.
(reps)Käsikirjoittaja
- Kuules.
- Mitä.
- Minusta tämä näyttää ihan Funeaun käsialalta.
- Funeaun. Voi hyvä jumala.
- Jos näytelmä jatkuu vielä hetken näin omituisen stilistisesti, niin olen lähes varma asiasta.
- Olet varmaan oikeassa. Funeaulla on synkkä näkemys kaikkeen, jopa teatteriin itseensä.
- Puhumattakaan keskustelupalstoista ja kirjamessuista. Aivan järkyttävää kuunneltavaa.
- Minusta hän on jollain tavalla lähes ihmishirviö.
- Kuulitko mitä hän sanoi Lauralle, kun Laura tuli harkkoihin etuajassa?
- En.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Estradi
Eli kuin toisia varten.
(naurua)"Mikään tai kukaan ei voi sinua auttaa" oletkohan mahdollisesti imaissut tuon Pertti Koivulan kappaleesta?
https://youtu.be/KfhjKGAkLOE?si=AWmFCqpVp7T4gmIo
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mikään tai kukaan ei voi sinua auttaa" oletkohan mahdollisesti imaissut tuon Pertti Koivulan kappaleesta?
https://youtu.be/KfhjKGAkLOE?si=AWmFCqpVp7T4gmIo
>simiti<Kääk!
En vihaa mitään muuta maailmassa kuin tahatonta plagiointiani.
Oikein hienolta kuulostava heppu. Tulisin varmaan hyvin toimeen, tai sitten en.
Luultavasti en.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tyhjän salin voi täyttää?
(reps)Ei tyhjää salia pidä mennä täyttämään yhtään millään sillä silloin katoaa kaikuminen tyhjässä salissa. Tätä asiaa voi ihmetellen todeta Balderin salissa. Museovirasto ei tykkää kun rakennushistoriaamme tuhotaan tyhjien salien kaiun poistamisilla.
Tyhjään saliin mahtuu hyvin paljon polyuretaanivaahtoa taikka sitten pumpulia. En tiedä mistä tämäkin tuli mieleeni vaan tulipahan nyt kuitenkin vain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytelmä
(reps)Niin mutta entäs ne aamukahvit ... missä ne ovat sillä aamukahvit ovat asian ydin sekä unoihtamisen estämisen tarkoituksenkaltainen prinsiippi. Mä juon sitten aamuisin vain teetä sekä sitruunavettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta entäs ne aamukahvit ... missä ne ovat sillä aamukahvit ovat asian ydin sekä unoihtamisen estämisen tarkoituksenkaltainen prinsiippi. Mä juon sitten aamuisin vain teetä sekä sitruunavettä.
Mjaa-a
Täällä etelässä sitten sataa lunta.
Mutta onneksemme kaupungin alle on kaivettu tunneleita, jotka ehkäisevät elämän puhkeamisen kukkaan.
Katson kansalaisvelvollisuudekseni soittaa iloista musiikkia, jota kutsun hyvän tuulen musiikiksi.
(hihitystä)
https://youtu.be/TQV-0fwwCQM?si=B001_stj4FhioHWO - Anonyymi
Mjaa- really now gubbe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhjä sali
(hihitystä)Eli kukaan ei hakenut ketään tanssimaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kukaan ei hakenut ketään tanssimaan?
🤭
Ai?
Hän hakee aina 😃 Älkää minua syyttäkö! 🤣!
Ministry - Every Day Is Halloween
https://youtu.be/dTISF4ZwjMg
🤣💦
Z:)
- Anonyymi
Iso osa on tajunnut palstasetä, että mitään kiinnostavaa ei ole koskaan ollutkaan
- Anonyymi
Eli eiköhän tämä ketju ollut tässä näin herranpäivänä 10.04.2025 jatkoi
- Anonyymi
oikeARI RULI VAQEOIRUS CÄHÄN AMWEIKKALAISISRA STUOSRAQ iCANKA tRUMP ELI TYTTÄREDTÄ ETTÄ VOI OLLS RYHMÄ KUIN TIMO SLLAISTS HEH
- Anonyymi
On mahdollista, että jotkut kumppanin löytäneet ovat unohtaneet erota Facebookin sinkkuryhmistä.
- Anonyymi
Mä en oo at-mies, menikö jakeluun! Sinä olet! Onneks sun at-mies kommentit poistuu!
- Anonyymi
Ai sellaiset kuin sinä? Sinäkö olet at-mies? Olet kyllä. Miltä tuntuu olla sellainen?
- Anonyymi
Se on vain ajan kysymys, milloin löydän jonkun toisin kuin sinä, at-mies.
- Anonyymi
Mä en oo lyhyt enkä incel! Mulle on sanottu, että oon hyvän pituinen! Uskon heitä, en sinua, pikkumies!
- Anonyymi
172 cm on hyvä pituus! Sinä sen sijaan olet lyhyt!
- Anonyymi
Ei mun tarvii sun pikkuhippiäisen puheista välittää. Oot vain katkera kun itse olet jäänyt lyhyeksi. Ymmärrän, että totuus satuttaa, mutta minkäs teet.
- Anonyymi
Eikö sulla oo muuta tekemistä ku kiusata mua täällä?
- Anonyymi
172 ei oo lyhyt, isänikin on sen pituinen!
- Anonyymi
noh niin hahhah mwnew kokonaan peiton allw kokonaan ukkumaan kokonan piilouruuki pwiron alle...
Tää on aika tylsä paikka nykyään. Ei oo mitään mielenkiintoisia keskusteluita ollut aikoihin.
- Anonyymi
niin mitel luuisifr pysrycäsi autsmsasn ygtgöjä... Suomen Juutokuppakalsaeikin... on eomua psljoskin..
kylä luulen että pydryn.. On ollu kämpän tyhjäystä ja töissäkin niin kiire ettei oikein tauoille ehdi. En mä silti teitä oo unohtanut.
- Anonyymi
pöttriäidet diid juurikin vähän aika sitrn pirautin isälle juruisra kun joku rosi vanha pörriäinen eli mopwsi pweäti nii sillä kwsällä mökillä ajelua ehkä aan niin riippuu läåäkäeiwen valehteluisra mirewn mwnwwpi
Palstalla on talvihorros vielä kesken. Se vasta herää kevääseen. Annetaan aikaa. Kyllä tämä tästä vilkastuu. Pikkuhiljaa.
yst.terv.: ikuinen optimisti 😀- Anonyymi
Joku kuitenkin jatkuvasti jaksaa puhua at-miehistä, joita ei ole. Onkohan hän joku katkera, joka on jäänyt sinkuksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku kuitenkin jatkuvasti jaksaa puhua at-miehistä, joita ei ole. Onkohan hän joku katkera, joka on jäänyt sinkuksi?
puhuu muuten sitten itsekseen jos et ole vielä huomannut -sivuhuomio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei paljon ehdi miettiä.
- Anonyymi
Mä en oo at-mies ja oon monta kertaa kieltäny puhumasta musta ja mun asuinpaikasta! Jos joku on at-mies niin se oot sinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei paljon ehdi miettiä.
Se kuulostaa hyvältä se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, mikä sen sulle kertoi - radiolähetinkö?
- Anonyymi
Ainoastaan sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kuulostaa hyvältä se
Miten niin?
- Anonyymi
Sinä olet ainoa at-mies.
- Anonyymi
Minulla on huone täynnä kirjoja eikä sinne mitään tyhjää tilaa mahdu !
- Anonyymi
Hiljaisuus poistuu kun töjotatte netin ihmeellisen maailman narkomaanisävyisiä lastenlauluja.
https://www.youtube.com/watch?v=ZP_puHSz2Ng
Nyt tuli kiire vessaan "putkelle".- Anonyymi
Narkomaanilapsille lauluja?
- Anonyymi
jivoya --- jicopota coeö'lom wemw,å'' frurräk'. ,aawmrimweor rurräk'-
- Anonyymi
Klingon sen oltava on
- Anonyymi
Onko se botti, joka poistaa kommentteja?
- Anonyymi
En tiedä- herranjumala mitä me teemme?
- Anonyymi
Tänään olen tehnyt 8,5 tunnin työpäivän, pessyt pyykkiä, viestitellyt lapseni ja siskojen kanssa ja treenasin salilla 1h 15min. Kohta keitän iltateen ja laitan jotain iltapalaa.. Aika tavallista arkea siis 🙂 Mutta kyllä siihen ehkä vähän kevätkiimaakin mahtuu 😅
- Aletheias- Anonyymi
Ehtii myös siis tuumailla vai palstasetä?
- Anonyymi
Kuinka sivistyneesti sinä mr simiti esim tuot tämän em kevätolon esiin?
Ekaan kysymykseen niin työtä, harrastuksia ja arjen pyöritystä.
Toiseen kysymykseen totean että ei nyt kiimaa mutta outoja positiivisia juttuja joita ei ehkä ymmärrä ekalla istumalla. Pahoittelut jos tämä positiivisuus välittyy tästä tekstistä.
Tuossa on tullut oltua vaaliteltoilla ja on todettava että meno näyttää enemmän positiiviselta markkinahumulta kuin vaalikamppanjalta. Sitten kun istahtaa katsomaan puoluejohtajien tenttiä niin tuntuu kuin oltaisiin toisessa todellisuudessa.
Salilla treenitulokset pysyy tai paranee samalla kun paino hitaasti laskee. Treenikaverin kanssa siitä keskustelin ja hän oli sitä mieltä että minun hermoston tuottama voimapotentiaali on parantunut. Jotenkin vain tuo voimapotentiaali ja viisikymppinen mies ei oikein kuuluisi samaan lauseeseen.
Ehkä se oudoin juttu sattui tiistaina. Nainen jonka kanssa olin treffeillä kuukausia sitten soitti ja puheltiin siinä niitä ja näitä. Tunti siinä meni vaikka mitään sen suurempaa asiaa ei ollut mutta lopputuloksena sellainen suunnitelma että parin viikon päästä käydään syömässä, siitä pari päivää niin hän tulee kahville ja siitä vajaa viikko niin hän hakee minut hänen kämpille. Jotenkin se että on sovittu treffit tuntuu oudolta mutta se että on jo kolmet sovittuna saman naisen kanssa on jo korkeamman tason selittämätön ilmiö.- Anonyymi
Kattoikkuna kukaan muu kuin minä Jokerit-Pelicans karsintaa?
- Anonyymi
Siis katsoiko?
- Anonyymi
Ei oo enkä oo ätmi! Hetkinen kaikki jutut on sulle ätmien juttuja eli sinä olet ätmi! Joo, nyt se selvisi ja kaiken lisäksi hc ätmi!
- Anonyymi
Kyllä vain moni on jääkiekosta kiinnostunut. Sunko mielestä vain ätmit seuraa sitä? Sinä olet ätmi eikä kukaan muu.
- Anonyymi
Palstalla joku on esittänyt Jennaa, Emmaa, Lanaa, Irmaa ja keitä muita vielä. Luultavasti yksi ja sama henkilö.
- Anonyymi
Jos Matin luona nukkumassa ri jaksa höpötellä enää yötä mtöten
Automobiilit hautautuvat älleen luhautoihin.. lumimyrsky hautaa autot ilmaston lämpeneminen aiheuttaa jälleen ilaston viilenemistä ja pakkaskeliä. - Anonyymi
kun autot hautautuvat johonkin niin metrinkin kinoksen alle niin joku auraajakuormaa ei huomaa että lumen akkaakka ibjub hijy ayti ha rinyttaa seb -Ferrarub jayhallaan kun luulee että pelkkä lumikasa se on.
- Anonyymi
Aina on tekemistä kotona niin paljon, kun jaksaa tehdä. Välillä en jaksa, silloin tulen palstalle hetkeksi vetämään henkeä.
Jasu - Anonyymi
niin ehkä alkaa jo huolestuttamaan vähän liikaakin tyttöjen hycincoinfrijufuf
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111