Että mies pettää vaimoaan kun vaimo ikääntyy ja ulkonäkö rapistiu?
Onko kuin yleostä
4
302
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en aikoinaan parisuhteessa ollessani halunnut harrastaa seksiä enää lasteni isän kanssa ja sanoin hänelle, että minulle sopii se että hän käy vieraissa ja jatketaan yhteiseloa kavereina. Mies ei halunnut ja erosimme. Hän meni uudelleen naimisiin.
- Anonyymi
Minulla ex-vaimo ehdotti joskus samaa. Ja erosimme.
Pettäminen on alhaista. Mutta en näe myöskään mitään järkeä jatkaa jonkinlaista ihmeellistä kaveri-avioliittoa kun voi erota ja etsiä sitten sellaisen jossa saa koko paketin
- Anonyymi
Voi se olla toisinkin päin ja jos oikein tarkkoja ollaan, niin kyllä se on yllättävän usein se mies, joka rapistuu ja nainen sen kuin kukoistaa
Se, kuinka yleistä tuo on, sitä ei varmaan kukaan tiedä mutta itse veikkaan, ettei ole kovin yleistä. Vain kehittymätön ja narsisitisia piirteitä omaava, heikolla itsetunnolla varustettu aikuinen mies pettää sen takia , että vaimo on vanhentunut. Se vanheneminen nimittäin on ihan luonnollista ja tapahtuu kaikille. - Anonyymi
Mies alkaa yleensä vierailemaan paremman naisen luona vasta kun vaimo alkaa pihtailemaan, niin tapahtuu tyypillisesti 40-49 ikävuoden tienoilla, naisen vaihdevuosien (elämänmuutos, "the change of life") johdosta. Vieraileminen ei ole pettämistä siinä tapauksessa, kun kotiseksi loppuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579