Olen törmännyt outoon ilmiöön kun miehellä on raamatullinen kotivaimo. Kyse on äärifunfamentaaliuudestisyntyneista. Vaimo on otettu huusholliin palvelemaan miestä, synnyttämään poikia, olemaan hiljaa miehen alaisuudessa raamatullisesti. Vaimo ei saa opiskella eikä olla töissä koska oma raha antaisi vapauksia. Ystäväni on tällaisessa liitossa ja kulkee huivissa ja pitkässä hameessä. On kyllä hyvä äiti. Kun käyvät seurakunnassa nainen ei puhu. Lapsista kasvatetaan samanlaisia.
Nainen ei saa äänestää muuta kuin miehen kanssa.
samaa.
Nainen saa kyllä kulkea vapaasti kylällä. Ja saa jutella. Käynyt meil kylässä
Mies määrää miten kotivaimo äänestää
17
196
Vastaukset
Toivon todella tämä on provo....
- Anonyymi
Entäs tällainen tilanne, kun kihlapari seurustelee? Pitääkö yljän antaa morsiolleen seurustelurahaa tämän elatuksen ylläpitämiseksi? Maksetaanko se viikoittain vai kuukausittain, ja kuinka paljon?
- Anonyymi
niin jos asuu jonkun kanssa yhteisessä huushollissa niin olisi outoa jos äänestää toisin , mutta jos perustelee äänensä hyvin niin voi äänestää vaikka vastapuoluetta 🤔
- Anonyymi
"mistänäitäoikeintulee"Toivon että on totta!
- Anonyymi
Ihan turhaan et sinä muijaa saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan turhaan et sinä muijaa saa.
Eikä tuollainen tumpelo äänestä edes itsekkään.
- Anonyymi
Miesvaimot vasta hupaisia ovatkin.
- Anonyymi
Kyllä meillä puolisonkin kanssa on vaalisalaisuus.
En minä edes tiedä, ketä hän on äänestänyt. - Anonyymi
Tuleeko ukko äänestyskoppiin. Minun ukko ei tule. En ikinä kerro ketä äänestän. Se ei kuulu puolisolle
- Anonyymi
Sama juttu. Ukko jauhaa Persuista kyllästymiseen asti. Itse äänestän Vasemmistoliittoa "salaa" ;)
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu. Ukko jauhaa Persuista kyllästymiseen asti. Itse äänestän Vasemmistoliittoa "salaa" ;)
Tapa se on tuokin :D
Onneksi meillä ei tarvitse salaa tuollaista tehdä. Kyllä se jossain vaiheessa tulee sanottua, ketä äänesti.
- Anonyymi
Kaikessa alamainen Raamatussa takottaa että Voin määrätä Ketä vaimo äänestä. Mutta miten tarkista kun en pääse samaan kopiin.
On tiukkaa toi luterilaisuus…🧕🏿📖✝️
- Anonyymi
Enää en suostu kotivaimoksi! Siivotkoon omat sotkunsa itse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285410
- 1621860
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1571515Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231185- 941125
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan40946- 38885