Oli työilmoitus, jossa haettiin tekniseen tukeen, joka tapahtuu on site & off site. Ilmoituksessa oli että kokopäiväinen työsuhde. No vastasin tähän hakemukseen.
Soittelivat ja tarjosivat tälläistä Toimeksianto sopimusta. Palkka tulee Ukko.fi kautta mutta kyseessä ei ole työsuhde, eikä kevyt yrittäjyys. Työsuhde etuja ei ole.
Mikähän tälläinen Toimeksiantona tehtävä työ on? Uskaltaako tälläistä ottaa vastaan ylipäätään?
Onkos tässä työntekijälle mitään turvaa? Onko tämä sitä oikeiston julistamamaa ihanaa paikallista sopimista käytännössä?
Toimeksiantona tehtävä työ?
Anonyymi-ap
1
124
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa joltain nollarisopparilta eli tarvittaessa töihin kutsuttava...oli miten oli, pitäähän sun sopimus saada muuten jää palkat saamati....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087